Kuuntelen juuri nyt Päivän biisiä, seuraava sukupolvi

• Viestiketjun aloittaja JPP
  • Aloituspäivämäärä

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Nyt Disorder of Deadeight: The Psychedelic Godly Love Of, sit Lord Vicar: Signs of Osiris ja Muse: Black Holes & Revelations

Örfil

Guest
Korvamato ollut lauantaista saakka. Milloin tulee helpotusta?

SamiJ

Well-known member

Pitkästä aikaa laitoin soimaan, kuulostaa edelleen yllättävän hyvältä. Uudemmista levyistään en ole edes pysynyt enää niin kärryillä.

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Pitkästä aikaa laitoin soimaan, kuulostaa edelleen yllättävän hyvältä. Uudemmista levyistään en ole edes pysynyt enää niin kärryillä.
Ei niistä tarviikkaan olla kärryillä. Bodom on yks niistä lukuisista bändeistä jonka ainoastaan vanhasta tuotannosta kuuluu diggailla ja keikan jälkeen sanoa "ei oikein toiminu mulle kun soittivat liikaa uutta tavaraa". Eikä välttämättä tarvii edes tietää mitkä oli uusia ja mitkä vanhoja.

AJ

Well-known member
Sijainti
Toinen Maailma
Ei niistä tarviikkaan olla kärryillä. Bodom on yks niistä lukuisista bändeistä jonka ainoastaan vanhasta tuotannosta kuuluu diggailla ja keikan jälkeen sanoa "ei oikein toiminu mulle kun soittivat liikaa uutta tavaraa". Eikä välttämättä tarvii edes tietää mitkä oli uusia ja mitkä vanhoja.
Tai sitten on saattanut eksyä ihan väärälle keikalle.

SamiJ

Well-known member
Eka C-kasetille äänitetty demo oli hyvä, sen jälkeen täyttä paskaa. :ahem:

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Mutta olisittepa olleet kuulemassa ensimmäistä treeniä. Jumalauta! Sitten meni kaupalliseksi paskaksi.

Örfil

Guest
Kukapas on muuten viimeksi nähnyt Per Gässlen livenä, taitaapa olla taas meitsi :ahem:

AJ

Well-known member
Sijainti
Toinen Maailma
Itse asiassa se kun jätkät ekan kerran viritti soittimet kuulosti vielä hyvältä, mutta sen jälkeen on ollut pelkkää alamäkeä.