JPP
as Quo as possible
Nyt Disorder of Deadeight: The Psychedelic Godly Love Of, sit Lord Vicar: Signs of Osiris ja Muse: Black Holes & Revelations

Den går hit, den går dit, den går runt en liten bit.
Tohon voisi vetää hyvät kompit sikarilootakitaralla!Toinen klassikko: Fröbelin Palikat - Robotti-rock
http://www.youtube.com/watch?v=RaOwtuu1Pcc
On Per Gessle vähän muuttunut vuosien varrella.
Kovin oli miehinen ääni Marie Fredrikssonilla nuorna tyttösenä.On Per Gessle vähän muuttunut vuosien varrella.
Ei niistä tarviikkaan olla kärryillä. Bodom on yks niistä lukuisista bändeistä jonka ainoastaan vanhasta tuotannosta kuuluu diggailla ja keikan jälkeen sanoa "ei oikein toiminu mulle kun soittivat liikaa uutta tavaraa". Eikä välttämättä tarvii edes tietää mitkä oli uusia ja mitkä vanhoja.Pitkästä aikaa laitoin soimaan, kuulostaa edelleen yllättävän hyvältä. Uudemmista levyistään en ole edes pysynyt enää niin kärryillä.
Tai sitten on saattanut eksyä ihan väärälle keikalle.Ei niistä tarviikkaan olla kärryillä. Bodom on yks niistä lukuisista bändeistä jonka ainoastaan vanhasta tuotannosta kuuluu diggailla ja keikan jälkeen sanoa "ei oikein toiminu mulle kun soittivat liikaa uutta tavaraa". Eikä välttämättä tarvii edes tietää mitkä oli uusia ja mitkä vanhoja.
Eka C-kasetille äänitetty demo oli hyvä, sen jälkeen täyttä paskaa. :ahem:Ei niistä tarviikkaan olla kärryillä. Bodom on yks niistä lukuisista bändeistä jonka ainoastaan vanhasta tuotannosta kuuluu diggailla ja keikan jälkeen sanoa "ei oikein toiminu mulle kun soittivat liikaa uutta tavaraa". Eikä välttämättä tarvii edes tietää mitkä oli uusia ja mitkä vanhoja.
Tarkoitatko forumilaisista vai kaikista maailman ihmisistä? Veikkaan, että se olet sinä kummassakin tapauksessa.Kukapas on muuten viimeksi nähnyt Per Gässlen livenä, taitaapa olla taas meitsi :ahem: