Kuuntelen juuri nyt Päivän biisiä, seuraava sukupolvi

• Viestiketjun aloittaja JPP
  • Aloituspäivämäärä

Jellinek

Banned
Sijainti
Tiimarin tasavalta
Pistetääs Gösta-viikonloppu pakettiin miehen tuottamalla noise-punkilla:
The Silver: Popper
Melko mystinen projekti ollut aikoinaan tuo "The Silver" bändinä. Pikaisella googletuksella löysin tällaista juttua Punk in Finland -foorumilta:
http://www.punkinfinland.net/forum/viewtopic.php?f=12&t=41437
Kyseessä kaiketi kahden keskenkasvuisen pojan sekoilu. Tässä heidän Bobby Freeman-cover (kappaleen tekivät parhaiten tunnetuksi Cliff Richard and the Shadows, The Beach Boys ja kotoinen rockabilly-suuruutemme Teddy and the Tigers):
Do You Wanna Dance
(Ei kannata kuunnella, jos maanantaimorkkis päällä!)

Viimeksi muokattu:

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Melko mystinen projekti ollut aikoinaan tuo "The Silver" bändinä. Pikaisella googletuksella löysin tällaista juttua Punk in Finland -foorumilta:
http://www.punkinfinland.net/forum/viewtopic.php?f=12&t=41437
Kyseessä kaiketi kahden keskenkasvuisen pojan sekoilu. Tässä heidän Bobby Freeman-cover (kappaleen tekivät parhaiten tunnetuksi Cliff Richard and the Shadows, The Beach Boys ja kotoinen rockkabilly-suuruutemmeTeddy and the Tigers):
Do You Wanna Dance
(Ei kannata kuunnella, jos maanantaimorkkis päällä!)
Just tänään bongasin kirpputorilla tuon kappaleen "Arktinen hysteria" -kokoelmalta, jossa on kaikenlaista hiukan sivuraiteen matskua kotimaisilta tekijöiltä. En kuitenkaan kokoelmaa ostanut. Kappale soitettiin aikoinaan Erkki ja Aulis -radio-ohjelmassa, sieltä se on mullekin tutuksi tullut, kiva raita :ahem:.

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Matti Nykäsen roastaaminen voisi olla jopa yhtä viihdyttävää katseltavaa kuin vammaisen potkiminen.

Sama oli putouksessa Noimannin kanssa. Hävetti kaikkien osallistujien puolesta.

Lunssila

Well-known member
Onpa hienoa musiikkia tää Kaseva. Pari päivää sitten vasta bongasin tän punpun, vaikka olinhan mä jotain biisejä kuullut tietämättä esittäjästä sen enempää.

Varsin jäätävä haastattelu muuten tuossa videossa noin kymmenen minuutin jälkeen.

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Sijainti
Konnektikuti
Onpa hienoa musiikkia tää Kaseva. Pari päivää sitten vasta bongasin tän punpun, vaikka olinhan mä jotain biisejä kuullut tietämättä esittäjästä sen enempää.

Varsin jäätävä haastattelu muuten tuossa videossa noin kymmenen minuutin jälkeen.
Aivan omanlaisensa bändi. Hienoja biisejä, yksinkertaisessa naiviudessaan loistavia sanoituksia, todella nättiä laulamista.

Lunssila

Well-known member
Aivan omanlaisensa bändi. Hienoja biisejä, yksinkertaisessa naiviudessaan loistavia sanoituksia, todella nättiä laulamista.
Sipuli-Sannissa on kyllä hieno tarina.
Voinko mä mihinkään luottaa? Maailma katala on.
Murhetta sipuli tuottaa. Saan olla mä onneton.
Sipuli -Sannin suukot kielelläni muhinoi.
Viikon kun kestää muistot Sannin suukon oi oi oi.
Sanni on minulle luotu, häntä mä rakastan vain.
Kiusaksi sipuli luotu; mä näin sen ymmärtää sain.
Synkältä sipuli maistuu, synkältä sipuli niin.
Haaveeni ripuliin suistuu, muistan kuinka suudeltiin.
Synkältä sipuli maistuu, synkältä sipuli niin.
Haaveeni ripuliin suistuu, muistan kuinka suudeltiin.
Vierellä Sipuli-Sannin olla mun ihana on,
vaikkakin antaisin paljon jos maa ois sipuliton.
Sipuli -Sannin suukot kielelläni muhinoi.
Viikon kun kestää muistot Sannin suukon oi oi oi.

Jellinek

Banned
Sijainti
Tiimarin tasavalta
Koskapa Kari Salmelainen on valittu Suomen Dancing on ice -kilpailijaksi, niin herran julkisuuteen paluun kunniaksi hänen veikeä levytyksensä vuosien takaa:

Tahdon olla sun napakymppis
-En kehdannut linkittää tänne tuon kappaleen musiikkkivideota, koska siinä näytetään tissejä. :eek: