OoPee
Nuori ikäisekseen
Ilmanmuuta kannattaa maalata. Maksaahan uusi musta hulppeat 7 euroa :ahem: :ahem: :ahem:Matxi sanoi:Vanhasta koneesta enkä ole saanut aikaiseksi maalattua sitä. Eipä ole ollut tuollaiseen aikaa vielä.
Ilmanmuuta kannattaa maalata. Maksaahan uusi musta hulppeat 7 euroa :ahem: :ahem: :ahem:Matxi sanoi:Vanhasta koneesta enkä ole saanut aikaiseksi maalattua sitä. Eipä ole ollut tuollaiseen aikaa vielä.
Chieftecin Midi-Towerit noissa sun uudemmissa koneissa. Vai myydäänkö ne Suomessa eri nimellä? Jokatapauksessa laatukoteloita.Pasi73 sanoi:![]()
Kuvan edessä olevat koneet on myynnissä... oli pakko nostaa tuohon kuvaa varten.![]()
http://www.chieftec.de/?page=products_show&item=203&k_id=1&language=uk#modellePasi73 sanoi:Molemmat noista on Antec-koteloita, toinen on mallia 1040 ja toinen 1000.. Täältä lisää infoa.
En kyllä ole tuolta niitä ostanu.Kamalat hinnat näköjään tuolla...
Vois olla kiinnostusta käytettyyn koneeseen (keskusyksikköön). Minkäslaista ja minkäslaista hintaa?Pasi73 sanoi:Kuvan edessä olevat koneet on myynnissä... oli pakko nostaa tuohon kuvaa varten.![]()
Pasi73 sanoi:![]()
Kuvan edessä olevat koneet on myynnissä... oli pakko nostaa tuohon kuvaa varten.![]()
editJuskanen sanoi:Vois olla kiinnostusta käytettyyn koneeseen (keskusyksikköön). Minkäslaista ja minkäslaista hintaa?
Kiitos. Taitavat olla liian tehokkaita (ja kalliita) mun tarkotuksiin. Etsiskelen nimittäin isäpapalle nettikonetta.Pasi73 sanoi:
Mutsilla saattais olla lähitulevaisuudessa myynnissä Pentium 233Juskanen sanoi:Kiitos. Taitavat olla liian tehokkaita (ja kalliita) mun tarkotuksiin. Etsiskelen nimittäin isäpapalle nettikonetta.
Mulla vois olla yksi kehikko, jota päivittelemällä saat toimivan nettikoneen.Juskanen sanoi:Kiitos. Taitavat olla liian tehokkaita (ja kalliita) mun tarkotuksiin. Etsiskelen nimittäin isäpapalle nettikonetta.
No anteeks!Dominic sanoi:Soveltuuhan tuo muuhunkin helposti! :mad_old:
Tuli pyytämättä ja yllättäen ?Dj Ankka sanoi:Kuvien huono laatu yllätti itsenikin.
jaska sanoi:Tuli pyytämättä ja yllättäen ?