Kuvia forumistien tietokoneista

JPP

as Quo as possible
Liittynyt
2.3.2007
Viestit
24213
Sijainti
lappeen Ranta
Näppäsinpä minäkin omasta koneestani kuvan.
Näytä liitetiedosto 9951
Aika iäkäs masina on kyseessä, mutta eipä siinä alkuperäistä ole enää juuri muuta kuin kuoret, liittimet (ainakin osa), korppuasema ja toinen kovalevy.
 

Vice

Reality bites
Liittynyt
25.1.2007
Viestit
6418
Uusi kamera pitäisi saada, jotta saisi niitä kuviakin tänne. Vanhalla videokameralla toki saisi otettua still-kuvia, mutta laatu olisi perin surkeaa.
 

JRantajoki

Well-known member
Liittynyt
30.1.2008
Viestit
640
Montakin.. ainoat pakolliset kriteerit kun mulle oikeastaan on ollut että poweri lattiassa ja reikää katossa että saa lämmintä ilmaa ulos. Halvalla jos haluais päästä niin Coolermasterin CM 690 on käynyt mielessä.. tosin joku fulltower voisi kiinnostaa kanssa.. älytöntä miten iso valikoima nykyään onkaan! Olen monta kertaa meinannut tilata mutta sitten jäänyt kuitenkin..
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
Montakin.. ainoat pakolliset kriteerit kun mulle oikeastaan on ollut että poweri lattiassa ja reikää katossa että saa lämmintä ilmaa ulos. Halvalla jos haluais päästä niin Coolermasterin CM 690 on käynyt mielessä.. tosin joku fulltower voisi kiinnostaa kanssa.. älytöntä miten iso valikoima nykyään onkaan! Olen monta kertaa meinannut tilata mutta sitten jäänyt kuitenkin..
Juuh, painin saman ongelman parissa. Lisää pähkäilyä asiasta tuolla pelikone-otsikossa.
 

kurski

Oisko minkä tyyppistä ?
Liittynyt
6.10.2009
Viestit
18373
Pöytäkoneena minulla on Fujitsu Siemens scaleo p s3000, jota en käytä tällä hetkellä. (Kone meni rikki kesällä, tullut jo huollosta takaisin mutta komerossa lojuaa)
Minulla ei ole nuita irrallisia kaijuttimia, eikä tuota näyttöä sillä otin isonmalla näytöllä jossa näytössä on kajarit kiini.

läppäreitä on kaksi, tässä on Acer Aspire


ja tässä on HP Pavilion:


Miniläppärinkin löytyy: ASUS Eee PC
 
Viimeksi muokattu:

T.K

Sähkö-ukkeli
Liittynyt
28.9.2008
Viestit
3883
Sijainti
Nolla potenttiaalissa
Yksikkö

Compaq Evo D3M
(98 SE käyttöjärjestelmä):jaska::jaska::jaska:
Tasan tarkaan kuvaa vastaava


Näyttö
Compaq P920

Vieläkin löytyy nuo romut samasta paikka kuin ennenkin, mutta kukaan ei niitä ole vuoteen käyttänyt, ja tähän pöydälle on saatiin hätiin nopeasti tällänen tehoton läpäri Vistan käyttiksellä:jaska::jaska::

HP Compaq 6715s
 

Sinäputki

Troll
Liittynyt
13.7.2010
Viestit
4216
Sijainti
Trollhättan
Paikallisen tietokoneharrastajan kasaama vehje, johon on vaihdettu välissä uusi emolevy ja prossu. Kuvan tarjoaa Samsungin 19 tuuman putkinäyttö. Kuvaa ei oo eikä tuu.
 

JRantajoki

Well-known member
Liittynyt
30.1.2008
Viestit
640
Voipi olla samaa sorttia, kolmen istuttava sohva ja kaksi perkuleen mukavaa nojatuolia on setissä.
 
Ylös