Kuvia forumistien tietokoneista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Acsel
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Näppäsinpä minäkin omasta koneestani kuvan.
Näytä liitetiedosto 9951
Aika iäkäs masina on kyseessä, mutta eipä siinä alkuperäistä ole enää juuri muuta kuin kuoret, liittimet (ainakin osa), korppuasema ja toinen kovalevy.

Uusi kotelo pitäs saada..

JRcpitev43536.jpg

Uusi kamera pitäisi saada, jotta saisi niitä kuviakin tänne. Vanhalla videokameralla toki saisi otettua still-kuvia, mutta laatu olisi perin surkeaa.

Montakin.. ainoat pakolliset kriteerit kun mulle oikeastaan on ollut että poweri lattiassa ja reikää katossa että saa lämmintä ilmaa ulos. Halvalla jos haluais päästä niin Coolermasterin CM 690 on käynyt mielessä.. tosin joku fulltower voisi kiinnostaa kanssa.. älytöntä miten iso valikoima nykyään onkaan! Olen monta kertaa meinannut tilata mutta sitten jäänyt kuitenkin..

Montakin.. ainoat pakolliset kriteerit kun mulle oikeastaan on ollut että poweri lattiassa ja reikää katossa että saa lämmintä ilmaa ulos. Halvalla jos haluais päästä niin Coolermasterin CM 690 on käynyt mielessä.. tosin joku fulltower voisi kiinnostaa kanssa.. älytöntä miten iso valikoima nykyään onkaan! Olen monta kertaa meinannut tilata mutta sitten jäänyt kuitenkin..

Juuh, painin saman ongelman parissa. Lisää pähkäilyä asiasta tuolla pelikone-otsikossa.

Pöytäkoneena minulla on Fujitsu Siemens scaleo p s3000, jota en käytä tällä hetkellä. (Kone meni rikki kesällä, tullut jo huollosta takaisin mutta komerossa lojuaa)
fujitsu-siemens-scaleo-p-s3000+.jpg
Minulla ei ole nuita irrallisia kaijuttimia, eikä tuota näyttöä sillä otin isonmalla näytöllä jossa näytössä on kajarit kiini.

läppäreitä on kaksi, tässä on Acer Aspire
002yh.jpg

ja tässä on HP Pavilion:
001yox.jpg

Miniläppärinkin löytyy: ASUS Eee PC
003urhx.jpg

Viimeksi muokattu:
Yksikkö

Compaq Evo D3M
(98 SE käyttöjärjestelmä):jaska::jaska::jaska:
Tasan tarkaan kuvaa vastaava
thumb1_107857_1.jpg

Näyttö
Compaq P920

41DWXAV1HCL._SL500_AA240_.jpg

Vieläkin löytyy nuo romut samasta paikka kuin ennenkin, mutta kukaan ei niitä ole vuoteen käyttänyt, ja tähän pöydälle on saatiin hätiin nopeasti tällänen tehoton läpäri Vistan käyttiksellä:jaska::jaska::

HP Compaq 6715s
hp6715_01.jpg

Paikallisen tietokoneharrastajan kasaama vehje, johon on vaihdettu välissä uusi emolevy ja prossu. Kuvan tarjoaa Samsungin 19 tuuman putkinäyttö. Kuvaa ei oo eikä tuu.

Voipi olla samaa sorttia, kolmen istuttava sohva ja kaksi perkuleen mukavaa nojatuolia on setissä.