Kuvia forumistien tietokoneista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Acsel
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Piti avata kone tänään muutenkin tarkistaakseni yhden kovalevyn toimivuuden, joten nappasin sitten samalla ne kuvatkin. Eipä tuossa nyt mitään sen eksoottisempaa ole, paitti kauhee kaapelisalaatti :rolleyes:

Viimeksi muokattu:
OoPee sanoi:
Piti avata kone tänään muutenkin tarkistaakseni yhden kovalevyn toimivuuden, joten nappasin sitten samalla ne kuvatkin. Eipä tuossa nyt mitään sen eksoottisempaa ole, paitti kauhee kaapelisalaatti :rolleyes:

No on siinä koneella ainakin kokoa :nope:

Matxi sanoi:

koneet2.jpg

Törpöö, eikös tuossa ole Win2000 ?

Miksi sä semmosta tommosessa tehomyllyssä pyörität ?

jaska sanoi:
Törpöö, eikös tuossa ole Win2000 ?

Miksi sä semmosta tommosessa tehomyllyssä pyörität ?
Todellinen täydellinen tröpö! Molemmissa koneissa on WinXP Pro.

Matxi sanoi:
Todellinen täydellinen tröpö! Molemmissa koneissa on WinXP Pro.

jaa ... kattelin vaan, että käynnistä-buttoni (ei Jenson) oli harmaa. Kun ainakin mun käyttämissä XP:ssä se on vihreä, vaikka ois "Classic" -muotoilu/tms. käytössä.

jaska sanoi:
jaa ... kattelin vaan, että käynnistä-buttoni (ei Jenson) oli harmaa. Kun ainakin mun käyttämissä XP:ssä se on vihreä, vaikka ois "Classic" -muotoilu/tms. käytössä.

Niitä värejä saa fiksailtua :doubtful:

jaska sanoi:
tröpö.

[Matxi] törppö
<_jaska_> olet ite
[Matxi] vaihda värit perinteiseksi
[Matxi] näytön ominaisuudet - teemat - windows perinteinen
<_jaska_> e!
<_jaska_> niin pitkälle mene!
<_jaska_> :AMAD:
<Petrick> Ei niitä ihquja värejä jaksanu katella kauaa
[Matxi] ne XP:n värit on aivan saatanan rumat
[Matxi] pitäis olla itseasiassa windowssin asennuksessa että valitaan haluatko XP:n uudet huonommat värit ja valikot vai toimivat vanhat värit ja valikot
[Matxi] XP:ssä aina ensimmäinen tehtävä on laittaa perinteinen käynnistä-valikko ja vanhat värit käyttöön

koneet4.jpg

Kannoinpa vanhan 17" putkinäytön tuohon kakkosnäytöksi. Tuskin jää pysyväksi, vie ihan liikaa tilaa. Muuten ihan kätsy!

Kaikilla on niin ihalitavan siistiä!!!

*ei juuri siivoa pöytiä*

vermula sanoi:
Kaikilla on niin ihalitavan siistiä!!!

*ei juuri siivoa pöytiä*
Lavastettu tilanne. Pöytä raivattu käsikranaatilla kuvan ottoa varten.

Itsekkin olen muuttanut heti ensitoimiksi XP:n perinteiseen näkymään.

Se hyvä puoli tästä toikista tosiaan on, että on saatu moni siivoamaan kämppänsä. Seuraavaksi voisikin persutaa toikin "Foorumilaisten sänky"