Jumalauta on iso dildo sulla tossa oikeella :eek!:oldez sanoi:täs nyt tällanen.
Sehän on mallia UP!OoPee sanoi:Jumalauta on iso dildo sulla tossa oikeella :eek!:
No on siinä koneella ainakin kokoa :nope:OoPee sanoi:Piti avata kone tänään muutenkin tarkistaakseni yhden kovalevyn toimivuuden, joten nappasin sitten samalla ne kuvatkin. Eipä tuossa nyt mitään sen eksoottisempaa ole, paitti kauhee kaapelisalaatti![]()
Törpöö, eikös tuossa ole Win2000 ?Matxi sanoi:
Todellinen täydellinen tröpö! Molemmissa koneissa on WinXP Pro.jaska sanoi:Törpöö, eikös tuossa ole Win2000 ?
Miksi sä semmosta tommosessa tehomyllyssä pyörität ?
jaa ... kattelin vaan, että käynnistä-buttoni (ei Jenson) oli harmaa. Kun ainakin mun käyttämissä XP:ssä se on vihreä, vaikka ois "Classic" -muotoilu/tms. käytössä.Matxi sanoi:Todellinen täydellinen tröpö! Molemmissa koneissa on WinXP Pro.
Big Tower :thumbup:jaska sanoi:No on siinä koneella ainakin kokoa :nope:
Niitä värejä saa fiksailtua :doubtful:jaska sanoi:jaa ... kattelin vaan, että käynnistä-buttoni (ei Jenson) oli harmaa. Kun ainakin mun käyttämissä XP:ssä se on vihreä, vaikka ois "Classic" -muotoilu/tms. käytössä.
No niin saaOoPee sanoi:Niitä värejä saa fiksailtua :doubtful:
tröpö.jaska sanoi:jaa ... kattelin vaan, että käynnistä-buttoni (ei Jenson) oli harmaa. Kun ainakin mun käyttämissä XP:ssä se on vihreä, vaikka ois "Classic" -muotoilu/tms. käytössä.
Törppö :thumbdownjaska sanoi:No niin saa![]()
Lavastettu tilanne. Pöytä raivattu käsikranaatilla kuvan ottoa varten.vermula sanoi:Kaikilla on niin ihalitavan siistiä!!!
*ei juuri siivoa pöytiä*