Kuvia tapaamisesta 26.5.2001

  • Viestiketjun aloittaja Sam
  • Aloituspäivämäärä

Örfil

Guest
Originally posted by K.Yrjola:
<STRONG>Mä oon nähny Silkun livenä. Vituttaako teitä?</STRONG>
Ei, sehän olisi suuri tapaus nähdä itse R. Orbisonin kaksoisnäkiö (elikkäs kirjastoamanuenssi ite) livenä. Puhumattakaan nimmarista.

[ 07-08-2001: Message edited by: Jussi ]
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
Originally posted by K.Yrjola:
<STRONG>Hyvä vitsi... hah hah.... nauretaan nyt yhdessä.... vaatii kuule jonkun verran perusteluja! </STRONG>
Ai, musta taas kun ei vaadi. Mitäs nyt tehdään?
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
Originally posted by K.Yrjola:
<STRONG>Tee mitä teet, mitäs se mulle kuuluu.</STRONG>
No just tota samaahan mä oon tässä miettiny jo melkein koko iltapäivän :rolleyes:
 

M. A. Maunula

Well-known member
Liittynyt
5.12.2000
Viestit
5892
Sijainti
Vittumaisenojan kämppä
OoPee: K. Yrjölä on oikeasti hullu, mutta ei missään nimessä negatiivisessa mielessä. Hän on ns. "luova hullu" ja erittäin mukava veikko. Ettäs tiiät!
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
Originally posted by M. A. Maunula:
<STRONG>OoPee: K. Yrjölä on oikeasti hullu, mutta ei missään nimessä negatiivisessa mielessä. Hän on ns. "luova hullu" ja erittäin mukava veikko. Ettäs tiiät!</STRONG>
Ööö... sähän siis et toki kuvittele, että mä pidän K. Yrjölää ihan oikeasti psykopaattina/paranoidina/whatever, ethän? :eek:

Nimittäin tuohon sun esittämään analyysiin mäkin olen päätynyt, ihan ilman ko. herran tapaamistakin :D
 

K.Yrjola

Well-known member
Liittynyt
11.2.2000
Viestit
27899
Sijainti
Thunder Road
Silkulla pankkikortti kädessä? En mä näe Silkkua tossa kuvassa sen pankkikortista nyt puhumattakaan. Mutta joo, Silkku tarjos mulle koko sen tapaamisen ajan kaikkii erilaisia grenadiinipaukkuja ja sellasia helkkarin kalliita juomia.
 

M. A. Maunula

Well-known member
Liittynyt
5.12.2000
Viestit
5892
Sijainti
Vittumaisenojan kämppä
Originally posted by OoPee:
<STRONG>

Ööö... sähän siis et toki kuvittele, että mä pidän K. Yrjölää ihan oikeasti psykopaattina/paranoidina/whatever, ethän? :eek:

</STRONG>
Mä olen oppinut että täällä pitää ottaa varauksellisesti vastaan kaikki kommentit, oli kommentaattorina kuka hyvänsä.

Saattaa kato joutua vaikka naimisiin jos ei ole tarpeeksi varovainen.

:D
 
Ylös