OoPee
Nuori ikäisekseen
Vain psykopaatit käyttävät valkoista farkkutakkia!Originally posted by K.Yrjola:
<STRONG>Minkätakia just MINÄ oisin joku ihme psykopaatti? </STRONG>
Vain psykopaatit käyttävät valkoista farkkutakkia!Originally posted by K.Yrjola:
<STRONG>Minkätakia just MINÄ oisin joku ihme psykopaatti? </STRONG>
Ei, sehän olisi suuri tapaus nähdä itse R. Orbisonin kaksoisnäkiö (elikkäs kirjastoamanuenssi ite) livenä. Puhumattakaan nimmarista.Originally posted by K.Yrjola:
<STRONG>Mä oon nähny Silkun livenä. Vituttaako teitä?</STRONG>
No anna, me venataan tässä sen aikaa.Originally posted by Silkku:
<STRONG>Ai, niin pitäis antaa dzeidzeille talouspapereineen... </STRONG>
Eli sä ihan julkisesti syytät mua psykopaatiksi????????Originally posted by OoPee:
<STRONG>
Vain psykopaatit käyttävät valkoista farkkutakkia! </STRONG>
Korkeintaan paranoidiksiOriginally posted by K.Yrjola:
<STRONG>Eli sä ihan julkisesti syytät mua psykopaatiksi????????</STRONG>
Hyvä vitsi... hah hah.... nauretaan nyt yhdessä.... vaatii kuule jonkun verran perusteluja!Originally posted by OoPee:
<STRONG>
Korkeintaan paranoidiksi </STRONG>
Ai, musta taas kun ei vaadi. Mitäs nyt tehdään?Originally posted by K.Yrjola:
<STRONG>Hyvä vitsi... hah hah.... nauretaan nyt yhdessä.... vaatii kuule jonkun verran perusteluja! </STRONG>
Tee mitä teet, mitäs se mulle kuuluu.Originally posted by OoPee:
<STRONG>
Ai, musta taas kun ei vaadi. Mitäs nyt tehdään?</STRONG>
No just tota samaahan mä oon tässä miettiny jo melkein koko iltapäivänOriginally posted by K.Yrjola:
<STRONG>Tee mitä teet, mitäs se mulle kuuluu.</STRONG>
Ööö... sähän siis et toki kuvittele, että mä pidän K. Yrjölää ihan oikeasti psykopaattina/paranoidina/whatever, ethän?Originally posted by M. A. Maunula:
<STRONG>OoPee: K. Yrjölä on oikeasti hullu, mutta ei missään nimessä negatiivisessa mielessä. Hän on ns. "luova hullu" ja erittäin mukava veikko. Ettäs tiiät!</STRONG>
Silkulla on sopivasti pankkikortti kädessä...tarjositko Yrjölälle vaahtokukkasen?Originally posted by OoPee:
<STRONG>
</STRONG>
huutomerkein varustettunaOriginally posted by Frank:
<STRONG>Eiks tossa kuvassa ole Silveri toi jolla on peukalo pystyssä?</STRONG>
Mä olen oppinut että täällä pitää ottaa varauksellisesti vastaan kaikki kommentit, oli kommentaattorina kuka hyvänsä.Originally posted by OoPee:
<STRONG>
Ööö... sähän siis et toki kuvittele, että mä pidän K. Yrjölää ihan oikeasti psykopaattina/paranoidina/whatever, ethän?
</STRONG>
Originally posted by tuning:
<STRONG>
Silkulla on sopivasti pankkikortti kädessä...tarjositko Yrjölälle vaahtokukkasen?</STRONG>