Kuvia tapaamisesta 26.5.2001

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sam
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Originally posted by K.Yrjola:
<STRONG>Mä oon nähny Silkun livenä. Vituttaako teitä?</STRONG>

Ei, sehän olisi suuri tapaus nähdä itse R. Orbisonin kaksoisnäkiö (elikkäs kirjastoamanuenssi ite) livenä. Puhumattakaan nimmarista.

[ 07-08-2001: Message edited by: Jussi ]

Originally posted by K.Yrjola:
<STRONG>Hyvä vitsi... hah hah.... nauretaan nyt yhdessä.... vaatii kuule jonkun verran perusteluja! </STRONG>

Ai, musta taas kun ei vaadi. Mitäs nyt tehdään?

OoPee: K. Yrjölä on oikeasti hullu, mutta ei missään nimessä negatiivisessa mielessä. Hän on ns. "luova hullu" ja erittäin mukava veikko. Ettäs tiiät!

Originally posted by M. A. Maunula:
<STRONG>OoPee: K. Yrjölä on oikeasti hullu, mutta ei missään nimessä negatiivisessa mielessä. Hän on ns. "luova hullu" ja erittäin mukava veikko. Ettäs tiiät!</STRONG>

Ööö... sähän siis et toki kuvittele, että mä pidän K. Yrjölää ihan oikeasti psykopaattina/paranoidina/whatever, ethän? :eek:

Nimittäin tuohon sun esittämään analyysiin mäkin olen päätynyt, ihan ilman ko. herran tapaamistakin :D

Originally posted by OoPee:
<STRONG>
11.jpg
</STRONG>

Silkulla on sopivasti pankkikortti kädessä...tarjositko Yrjölälle vaahtokukkasen?

Silkulla pankkikortti kädessä? En mä näe Silkkua tossa kuvassa sen pankkikortista nyt puhumattakaan. Mutta joo, Silkku tarjos mulle koko sen tapaamisen ajan kaikkii erilaisia grenadiinipaukkuja ja sellasia helkkarin kalliita juomia.

Originally posted by OoPee:
<STRONG>

Ööö... sähän siis et toki kuvittele, että mä pidän K. Yrjölää ihan oikeasti psykopaattina/paranoidina/whatever, ethän? :eek:

</STRONG>
Mä olen oppinut että täällä pitää ottaa varauksellisesti vastaan kaikki kommentit, oli kommentaattorina kuka hyvänsä.

Saattaa kato joutua vaikka naimisiin jos ei ole tarpeeksi varovainen.

:D