Sam
Muumipappa
Kuvan oikeassa reunassa on Maxiv:n seuralainen.
Eihän kukaan suutu tästä tiedosta?
Eihän kukaan suutu tästä tiedosta?
Ei kai olla tavattu. Kunhan kysyin.Originally posted by v10:
<STRONG>
Lippis on tyylikkyyden mitta, josta en luovu. Ollaanko tavattu jossain?</STRONG>
Jäikö Maxiv tämän seuralaisen varjoon?Originally posted by Sam:
[QB]Kuvan oikeassa reunassa on Maxiv:n seuralainen.
[QB]
You're one sick puppy!Originally posted by dzeidzei:
<STRONG>(Voih!) Tämän otsikon nähdessäni ryntäsin jo avaamaan uuden talouspaperipakkauksen -mutta ei vieläkään kuvia Silkusta! </STRONG>
Ai sä et sit ollukaan tässä kuvassa?Originally posted by Silkku:
<STRONG>You're one sick puppy! </STRONG>
E!Originally posted by OoPee:
<STRONG>
Ai sä et sit ollukaan tässä kuvassa?
</STRONG>
Onx toi sit PP brunettena?Originally posted by Silkku:
<STRONG>E! </STRONG>
Originally posted by Robbie Fowler:
<STRONG>Nuo kuvat vahvistivat entisestään käsitystäni formulafaneista! Näin makeasti en ole nauranut ainakaan viikkoon! Lisää!!</STRONG>
Jos ihan rehellisiä ollaan, niin eipä oikeastaan, sensijaan mua kyllä saattais vituttaa, jos olisin nähny sut livenäOriginally posted by K.Yrjola:
<STRONG>Mä oon nähny Silkun livenä. Vituttaako teitä?</STRONG>
Siellä oli seassa se "saattais" !Originally posted by K.Yrjola:
<STRONG>Miksi näin?</STRONG>
Yep... (vaikka oikeastaan sä et olis ansainnu tota vapauttavaa tietoa)Originally posted by OoPee:
<STRONG>
Onx toi sit PP brunettena?
Kertokaa nyt hyvänen aika, kauheeta tää epätietoisuus! Meen kohta ostaan kartsan röökiä ja syön ne, hermot menee! </STRONG>
Aha?Originally posted by Silkku:
<STRONG>vaikka oikeastaan sä et olis ansainnu tota vapauttavaa tietoa</STRONG>
Minkätakia just MINÄ oisin joku ihme psykopaatti? Vituttikohan kaikkia siellä möötessä olijoita että ne näki mut livenä? Vähän nyt kyllä ihmetyttää tää homma.Originally posted by OoPee:
<STRONG>
Mistä mä tiedän millainen psykopaatti sä olet livenä, niin että kyllä mua tosiaankin saattais/vois jälkikäteen vituttaa. </STRONG>
... tarkalleen ottaen 45 minuutissaOriginally posted by Jussi:
<STRONG>Kaunis nainen, kuka lie kyseessä ? Arvoitus ratkennee lähitunteina ...</STRONG>