Kuvia tapaamisesta 26.5.2001

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sam
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kuvan oikeassa reunassa on Maxiv:n seuralainen.
Eihän kukaan suutu tästä tiedosta?

Nuo kuvat vahvistivat entisestään käsitystäni formulafaneista! Näin makeasti en ole nauranut ainakaan viikkoon! Lisää!!

Originally posted by Silkku:
<STRONG>You're one sick puppy! :eek: :D :p :D :eek:</STRONG>

Ai sä et sit ollukaan tässä kuvassa? :confused:

11.jpg

Originally posted by Silkku:
<STRONG>E! :D</STRONG>

Onx toi sit PP brunettena?

Kertokaa nyt hyvänen aika, kauheeta tää epätietoisuus! Meen kohta ostaan kartsan röökiä ja syön ne, hermot menee! :eek: :eek: :confused:

Kaunis nainen, kuka lie kyseessä ? Arvoitus ratkennee lähitunteina ...

Originally posted by Robbie Fowler:
<STRONG>Nuo kuvat vahvistivat entisestään käsitystäni formulafaneista! Näin makeasti en ole nauranut ainakaan viikkoon! Lisää!!</STRONG>

Katos ! annelipoikien kruunaamaton kunkku on palannut ja entistäkin ehompana. Sanan säilä sivalsi jälleen kä-sit-tä-mät-tö-män upeasti.
Olen kateudesta keltainen.
:p

Originally posted by K.Yrjola:
<STRONG>Mä oon nähny Silkun livenä. Vituttaako teitä?</STRONG>

Jos ihan rehellisiä ollaan, niin eipä oikeastaan, sensijaan mua kyllä saattais vituttaa, jos olisin nähny sut livenä :rolleyes:

Originally posted by K.Yrjola:
<STRONG>Miksi näin?</STRONG>

Siellä oli seassa se "saattais" !

Mistä mä tiedän millainen psykopaatti sä olet livenä, niin että kyllä mua tosiaankin saattais/vois jälkikäteen vituttaa :eek:

Originally posted by OoPee:
<STRONG>

Onx toi sit PP brunettena?

Kertokaa nyt hyvänen aika, kauheeta tää epätietoisuus! Meen kohta ostaan kartsan röökiä ja syön ne, hermot menee! :eek: :eek: :confused:</STRONG>

Yep... (vaikka oikeastaan sä et olis ansainnu tota vapauttavaa tietoa)

Originally posted by OoPee:
<STRONG>
Mistä mä tiedän millainen psykopaatti sä olet livenä, niin että kyllä mua tosiaankin saattais/vois jälkikäteen vituttaa. </STRONG>

Minkätakia just MINÄ oisin joku ihme psykopaatti? Vituttikohan kaikkia siellä möötessä olijoita että ne näki mut livenä? Vähän nyt kyllä ihmetyttää tää homma.

Originally posted by Jussi:
<STRONG>Kaunis nainen, kuka lie kyseessä ? Arvoitus ratkennee lähitunteina ...</STRONG>

... tarkalleen ottaen 45 minuutissa