Kaikkee se avioliitto näemmä teettää, ennen niin tervejärkinen mies ja nyt epäilee mua jo Yrjölän vainoajaksi. Mä oon nyt rehellisesti sanottuna vähän pettynytOriginally posted by M. A. Maunula:
<STRONG>Mä olen oppinut että täällä pitää ottaa varauksellisesti vastaan kaikki kommentit, oli kommentaattorina kuka hyvänsä.</STRONG>
Mä oon kuule nyt sen verran häkeltyny, että edes toi ei enää naurattanu<STRONG>Saattaa kato joutua vaikka naimisiin jos ei ole tarpeeksi varovainen.</STRONG>
Originally posted by Lucky Mc Laren:
<STRONG>Onkos KYrjölällä kannettava kainalossa
kun noin takki pullottaa?
Taitaa piilläkin ehta nörtti kovan ulkokuoren alla</STRONG>
No siellähän se Silkku onkin..Originally posted by K.Yrjola:
<STRONG>Nyt rupes muakin ihmetyttää että mitä siellä oikein on!</STRONG>
Originally posted by tuning:
<STRONG>
No siellähän se Silkku onkin..</STRONG>
Odotan innolla sitä toista 'purkausta'...Originally posted by dzeidzei:
<STRONG>Kylläpä tässä ihmistä koetellaan! Näyttäkää nyt vihdoin se oikea kuva Silkusta!! Tässä on odoteltu jo niin kauan, että kun kaikki viimein paljastuu, tulee purkaukseni olemaan niin voimakas, että ihan hirvittää...</STRONG>
Heh... Aina vaan paranee...Originally posted by dzeidzei:
<STRONG>M.A.Maunula: Tässä kiihottuneisuuden tilassa aivan sama. Kunhan vähän silkkistä naisihoakin näkyy niitten verkkareitten lisäksi.Käy vaikka ottamassa Silkusta kuva aamulla, kun hän nuokkuu aamupöydässä hiukset seksikkäästi sekaisin ja yöpaita repsottaen niin, että hieman munkinreunaa näkyy kaula-aukosta.
Oli muuten Silkulta virhearviointi, kun ei antanut kuvaansa julkaista. Kaikki kiellettyhän kiinnostaa ja Silkusta alkaakin nyt muodostua minulle pakkomielle, suorastaan fetissi -kaikki Silkkuun liittyvä on äärimmäisen kiihottavaa!</STRONG>