Kuvia tapaamisesta 26.5.2001

  • Viestiketjun aloittaja Sam
  • Aloituspäivämäärä

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
Originally posted by M. A. Maunula:
<STRONG>Mä olen oppinut että täällä pitää ottaa varauksellisesti vastaan kaikki kommentit, oli kommentaattorina kuka hyvänsä.</STRONG>
Kaikkee se avioliitto näemmä teettää, ennen niin tervejärkinen mies ja nyt epäilee mua jo Yrjölän vainoajaksi. Mä oon nyt rehellisesti sanottuna vähän pettynyt :confused:

<STRONG>Saattaa kato joutua vaikka naimisiin jos ei ole tarpeeksi varovainen. :D</STRONG>
Mä oon kuule nyt sen verran häkeltyny, että edes toi ei enää naurattanu :eek:

[ 08-08-2001: Message edited by: OoPee ]
 

Lucky Mc Laren

Well-known member
Liittynyt
4.8.2000
Viestit
183
Sijainti
Uusimaa
Onkos KYrjölällä kannettava kainalossa
kun noin takki pullottaa?
Taitaa piilläkin ehta nörtti kovan ulkokuoren alla :)
 

hyde

Well-known member
Liittynyt
17.6.2001
Viestit
419
Sijainti
Vantaa
Originally posted by Lucky Mc Laren:
<STRONG>Onkos KYrjölällä kannettava kainalossa
kun noin takki pullottaa?
Taitaa piilläkin ehta nörtti kovan ulkokuoren alla :)</STRONG>

Mä kattelin myös, että jotain epäilyttävää tuolla takin alla täytyy olla.
 

dzeidzei

Well-known member
Liittynyt
3.8.1999
Viestit
1574
Kylläpä tässä ihmistä koetellaan! Näyttäkää nyt vihdoin se oikea kuva Silkusta!! Tässä on odoteltu jo niin kauan, että kun kaikki viimein paljastuu, tulee purkaukseni olemaan niin voimakas, että ihan hirvittää... :eek:
 

Silkku

Kärryilijä
Liittynyt
4.8.2000
Viestit
4915
Sijainti
Suljettu osasto
Originally posted by dzeidzei:
<STRONG>Kylläpä tässä ihmistä koetellaan! Näyttäkää nyt vihdoin se oikea kuva Silkusta!! Tässä on odoteltu jo niin kauan, että kun kaikki viimein paljastuu, tulee purkaukseni olemaan niin voimakas, että ihan hirvittää... :eek:</STRONG>
Odotan innolla sitä toista 'purkausta'... ;)
 

Kortteen Topi

Well-known member
Liittynyt
21.1.2000
Viestit
5673
Sijainti
Manse
Tuossa Yrtsin signaturessahan Silkku on ollut jo muutaman päivän kaiken kansan nähtävillä. :D
 

dzeidzei

Well-known member
Liittynyt
3.8.1999
Viestit
1574
M.A.Maunula: Tässä kiihottuneisuuden tilassa aivan sama. Kunhan vähän silkkistä naisihoakin näkyy niitten verkkareitten lisäksi.Käy vaikka ottamassa Silkusta kuva aamulla, kun hän nuokkuu aamupöydässä hiukset seksikkäästi sekaisin ja yöpaita repsottaen niin, että hieman munkinreunaa näkyy kaula-aukosta.

Oli muuten Silkulta virhearviointi, kun ei antanut kuvaansa julkaista. Kaikki kiellettyhän kiinnostaa ja Silkusta alkaakin nyt muodostua minulle pakkomielle, suorastaan fetissi -kaikki Silkkuun liittyvä on äärimmäisen kiihottavaa!
 

Silkku

Kärryilijä
Liittynyt
4.8.2000
Viestit
4915
Sijainti
Suljettu osasto
Originally posted by dzeidzei:
<STRONG>M.A.Maunula: Tässä kiihottuneisuuden tilassa aivan sama. Kunhan vähän silkkistä naisihoakin näkyy niitten verkkareitten lisäksi.Käy vaikka ottamassa Silkusta kuva aamulla, kun hän nuokkuu aamupöydässä hiukset seksikkäästi sekaisin ja yöpaita repsottaen niin, että hieman munkinreunaa näkyy kaula-aukosta.

Oli muuten Silkulta virhearviointi, kun ei antanut kuvaansa julkaista. Kaikki kiellettyhän kiinnostaa ja Silkusta alkaakin nyt muodostua minulle pakkomielle, suorastaan fetissi -kaikki Silkkuun liittyvä on äärimmäisen kiihottavaa!</STRONG>
Heh... Aina vaan paranee... :rolleyes: Btw mä aion muodostua niin pahaks pakkomielteeks, et saan haluamani mahdollisimman pikaisesti (sorry guys, S menee jonon ohi)... ;) :p :D

[ 14-08-2001: Message edited by: Silkku ]
 
Ylös