Kysely: Miten teillä noin niinkuin muuten menee?

K. August

Well-known member
Liittynyt
25.11.2010
Viestit
2405
Täällä kun on jo terveyteen liittyvä liikuntatottumuskysely, niin tehdäänpä mielenterveyskysely. Tässä ei ole palkintona ääsryhmän lahjakortteja, eikä mitään muutakaan.

Mutta kysymys: miten teillä noin niinkuin muuten menee?
 

Il Tempo Gigante

Darth Father
Liittynyt
20.2.1999
Viestit
42723
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Haa

Kylläpä arkaan aiheeseen kyselyn nyt osoitit. Monelle suomalaiselle aiheesta keskustelu on tabu. Panttaan omaa vastaustani muutaman päivän. Voi mennä viikkojakin, mutta vastaan. Joskus.
 

Nurtsi

Registered Loser
Liittynyt
9.8.2011
Viestit
5615
Joo, minäkin kerron sitten kun siltä tuntuu. Mutta noin yleisesti olen aina ollut hieman sekavassa tilassa.
 

Il Tempo Gigante

Darth Father
Liittynyt
20.2.1999
Viestit
42723
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Haa

Kylläpä arkaan aiheeseen kyselyn nyt osoitit. Monelle suomalaiselle aiheesta keskustelu on tabu. Panttaan omaa vastaustani muutaman päivän. Voi mennä viikkojakin, mutta vastaan. Joskus.
Tällä postauksella perun lainaamani postaukseni. En vastaakaan aran aiheen kyselyyn, koska muut tahot sen vitsiksi vetävät. Haistakaa!
 

T.K

Sähkö-ukkeli
Liittynyt
28.9.2008
Viestit
3883
Sijainti
Nolla potenttiaalissa
Ihan hyvin, ihan hyvin.
Vaikka tyttöystävä valitti siitä kun heitin ajaessa ykkösestä kakkoselle senverran riuskasti että nyppäs vähä. Heti rupes napajamaan siitä, että ei tee vetarelle hyvää, eikä moottorille, tai edes kytkimelle. Kyllä mä sen nyt tiedän, saatana. On se perkele että oma tyttöystävä rupiaa rutisemaan mun vaihtotyylistä, ja siitä, kuinka kytkin ei tykkää, ei vaihteet tykkää.
En saanu illalla, en edes kakkosta, vittu.
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Ihan hyvin, ihan hyvin.
Vaikka tyttöystävä valitti siitä kun heitin ajaessa ykkösestä kakkoselle senverran riuskasti että nyppäs vähä. Heti rupes napajamaan siitä, että ei tee vetarelle hyvää, eikä moottorille, tai edes kytkimelle. Kyllä mä sen nyt tiedän, saatana. On se perkele että oma tyttöystävä rupiaa rutisemaan mun vaihtotyylistä, ja siitä, kuinka kytkin ei tykkää, ei vaihteet tykkää.
En saanu illalla, en edes kakkosta, vittu.
:D Miksikähän tämä huvitti niiiiiiiiiiiiiiin. :eek:
 

Troy

Well-known member
Liittynyt
25.1.2007
Viestit
7935
Sijainti
Very Good.
Aika hävettävä raivokohtaus tuossa noin viiden aikaan päivällä. Pöydiltä tavarat alas pienestä pinnan palaessa ja kovaa huutoa. Säikähtyneitä läheisiä. Käämin käry. Nyt jo rauhoituttu tunteja sitten. Hävettävää menoa. Anteeksi on jo pyydetty, ei vielä annettu. Nyt menee jokin aikaa.
 

Aisla

högt över molnen
Liittynyt
20.9.2011
Viestit
787
Sijainti
play//repeat
Siinähän tää, ei mitää ihmeellistä. On menny paremminkin, mut on menny paljo huonomminkin.
 
Ylös