Kyselläänpä ny taas välillä.
Jokin aika sitten julkistettiin uusi Aston Martin Asia Cup (AMAC), jossa kisataan GT4-sääntöjen mukaisilla Martin Vantage N24 -autoilla. Uuden sarjan kalenteri on varsin kova: kausi alkaa Zhuhai Pan Delta challengella, sitten ajetaan SuperGT:n lisäluokkana Fujissa ja Sepangissa. Heinäkuussa ajetaan uudestaan Sepangissa, mutta tällä kertaa kestävyyskisa. Sitten on vuorossa kaksi kappaletta F1-viikonloppuja Singaporissa ja Shanghaissa. Kauden päättää toinen endurance-kisa Pekingissä/Shanghaissa. Singaporessa ajetaan vain yksi sprinttikisa, muissa kaksi.
Miten luulet tuon uuden sarjan vaikuttavan Aasian GT-sarjaan, jossa PSR on mukana? Uusi sarja kisaa samalla nurkalla maailmaa, mutta pääasiassa isojen yleisöjen edessä. Voittajallekin on vielä luvassa ilmainen kausi Euroopassa vastaavilla autoilla.
Luuletko, että AMAC vie AGT:ltä nykyisiä/potentiaalisia uusia kuskeja/tiimejä ja montako vastaavaa sarjaa Aasiaan mahtuu (lasken vielä Carrara Cupinkin samaan kategoriaan)?