Otto Hokkanen sanoi:Melko tyyristä. Etenkin kun vertaa Aasian FR2.0-sarjaan, jossa tallipaikka irtoaa kuulemma 53 000 - 74 000 €:lla. Sarjan tason tosin on mitä on ja matkusteluun kulunee kohtalaisesti rahaa.
Yhtä sarjan tallia lähellä olevat tahot kertovat erään suomalaisen olevan suuntaamassa tuonnepäin maailmaa...
Juu, yksi niistä Saaristen idiooteista! :thumbup:WoPe sanoi:Kiitti btw taidat olla yks niistä saarisen veljeksistä? no ainaki kartingista tiiän sut ihan hyvin, jämsäst varmaa erityisemmin ite alotin 1990 ajaa ja oon ollu mukana jos en aina kuskina ni ainaki kattomas
Formula Renault 2.0 - Technical SpecificationsLaareni120 sanoi:kulkeekos tollanen Formula Renault lujaakin?
Niin kiinnostaisi tietää vaihtoehdot ja todennäköisin sarja? Varmaan 3.5 renault olisi paras paikka, kuten itse Pekka aiemmin ilmoitti. Se sarja vaan näyttää alkavan piakkoin joten kiire taitaa olla kova?Otto Hokkanen sanoi:Pikkuhiljaa rupeaa käymään vähiin tallipaikat FR3.5 World Seriesissäkin, eikä nimeä näjy vielä listoilla...
Onko neuvottelut sellaisessa mallissa, että uskaltaa jotain sanoa mahdollisuuksista löytää vielä paikka tuolta? Vai joko on katseet suunnattu muihin sarjoihin?
Entiset Eurocupin FRV6:t muuten päätyivät Aasiaan, joten siellähän olisi melkein vastaavaa kalustoa tarjolla ja tarvittava budjettikin kai aika siedettävä... tosin kyseisessä sarjassa voi olla melko vähän osanottajia ensimmäisellä kaudella ja tasokin mitä sattuu. Samassa maanosassahan voisi muuten myös kruisailla formula kolmosella kohtuuhinnoin.
Aamuja, tosin ei siella.Zep sanoi:Minkä muuten Pekka luulet olevan syynä siihen, että suomalaisille ratakuskeille ei tahdo löytyä kunnon manageria? Sellainen mutu ainakin on, että varsin monta lahjakkuutta ollaan kymmenen vuoden sisään menetetty, kun ei kukaan ole auttanut kaveria eteenpäin -taikka sitten manageri on ollut täysin käsi.
Kyllä se jossain määrin pitää paikkaansa, teami haluaisi minun ajavan Shanghaissa A1:n kanssa. Ongelma tässä jutussa on paikallinen tulli, älkää vaan kysykö miksi... Mutta kisojen välissä on neljä päivää aikaa saada auto Shanghaista Zhuhaihin, onhan siinä melkein tuhat kilometriä matkaa .Otto Hokkanen sanoi:FRD:n kisaraportissa pisti silmään loppu, jossa kerrotaan FR2.0:n ajavan 1.-2.4. Shanghaissa A1GP-viikonloppuna. Kalenterin mukaan seuraava kisa kuitenkin olisi Zuhaissa viikko tuon jälkeen...
Onko tuota kalenteria nyt sitten muutettu jotenkin? Ilmeisesti sarjan ulkopuolinenkaan kisa ei ole mahdollinen, jos viikossa pitäisi ehtiä Shanghaista Zuhaihin.