Kysymyksiä F1-forumin moderaattoreille

JPP

as Quo as possible
Liittynyt
2.3.2007
Viestit
24265
Sijainti
lappeen Ranta

Antsa Rieppo

Well-known member
Liittynyt
1.1.2015
Viestit
46299
Sijainti
Purukiellossa
Mennyt multa vissiin jotain hiukan ohi, mutta onko tässä taas kyse jostain sellaisesta kuviosta, että joku ilmaisu ärsyttää sua ja sitten kun/jos sitä ei kielletä, tapahtuu yhtäkkinen arvonnousu ko. sanalle ja se siirtyy sulla jatkuvaan käyttöön koko ajan ja joka paikassa? :doubtful: :confused:
Ei, vaan minusta oldez käytti nimitystä herpes. Ja kouvohan yllä oli sitä mieltä, että on ok.

oldez sanoi:
Jos poliitiikkajarna on syöpä niin sinä olet herpes. Syövästä voi sentään toipua, mutta sinä tulet aina takaisin.
Joten oletan että on ok sitten sitä käyttää.

Kyllähän mä tiedän että oldez on erityisasemassa tällä forumilla sen takia että oli niitä 'Avaimet tänne tai lähtee'-jengiläisiä teidän kanssanne. Kuten muutkin siitä porukasta ovat.
 
Viimeksi muokattu:

JPP

as Quo as possible
Liittynyt
2.3.2007
Viestit
24265
Sijainti
lappeen Ranta
Ei, vaan minusta oldez käytti nimitystä herpes. Ja kouvohan yllä oli sitä mieltä, että on ok.

Joten oletan että on ok sitten sitä käyttää.
Just. Oldez puolestaan vissiin on siellä politiikkajarnassa koko ajan, että mikä lie hän sitten... mutta niin juu... , itse en välttämättä käyttäisi jotain ilmaisua, joka mahdollisesti mua ärsyttäisi (itsestäni käytettynä tai muuten, jokin suht lievä, mutta sitkeästi mukana roikkuva tauti olisin ehkä. Jokin Oldezin yleisemmin ilmenevä ja helpommin siedettävä versio tms.).

Kyllähän mä tiedän että oldez on erityisasemassa tällä forumilla sen takia että oli niitä 'Avaimet tänne tai lähtee'-jengiläisiä teidän kanssanne. Kuten muutkin siitä porukasta ovat.
Juu, erikoiskohtelua saavia on täällä foorumilla tosi paljon. Kukaan itse ei itsestään kuitenkaan ole sitä mieltä, vaan aina se on joku muu kun saa erikoiskohtelua. Eikä se "avaimet" -jengi sen yksimielisempää ollut/ole kuin tän foorumin porukkakaan, yllättäen, kun valtaosa sinne kirjautuneista tuli täältä.
 

Antsa Rieppo

Well-known member
Liittynyt
1.1.2015
Viestit
46299
Sijainti
Purukiellossa
Just. Oldez puolestaan vissiin on siellä politiikkajarnassa koko ajan, että mikä lie hän sitten... mutta niin juu... , itse en välttämättä käyttäisi jotain ilmaisua, joka mahdollisesti mua ärsyttäisi (itsestäni käytettynä tai muuten,).
Onhan se hiljainen hyväksyntä asialle, jos sille ei tehdä mitään pyynnöstä huolimatta. Mitäs mä siitä suuttuisin. On opetettu, että Don't get mad, get even.

Ja kouholta tuli perustelu, miksi näin saa tehdä.

Teille itselle vaan tulee vaikeaksi moderointi, kun jostain aivosyövästä tai epilepsiasta osa saa vitsailla ja osa ei. Osa saa etädiagnisoida ja osa ei.

Aikoinaan joku onnistui saamaan Perze-hassuttelulla jäähyn ja Peniksestä ei. Perstappenia on nytkin välillä ollut, mistä joku sai jäähyn taannoin.

Eli kritiikki kohdistuu siihen epätasaisuuteen, millä täällä moderoidaan.

Eipä mulla muuta. Jatkakaa. Ja viikonloppuja.
 

JPP

as Quo as possible
Liittynyt
2.3.2007
Viestit
24265
Sijainti
lappeen Ranta
Onhan se hiljainen hyväksyntä asialle, jos sille ei tehdä mitään pyynnöstä huolimatta. Mitäs mä siitä suuttuisin. On opetettu, että Don't get mad, get even.

Ja kouholta tuli perustelu, miksi näin saa tehdä.

Teille itselle vaan tulee vaikeaksi moderointi, kun jostain aivosyövästä tai epilepsiasta osa saa vitsailla ja osa ei. Osa saa etädiagnisoida ja osa ei.

Aikoinaan joku onnistui saamaan Perze-hassuttelulla jäähyn ja Peniksestä ei. Perstappenia on nytkin välillä ollut, mistä joku sai jäähyn taannoin.

Eli kritiikki kohdistuu siihen epätasaisuuteen, millä täällä moderoidaan.

Eipä mulla muuta. Jatkakaa. Ja viikonloppuja.
Ei sullekaan oo herpestelystä tullut rangaistusta. Että sikäli tasapuolista, eikö? Mitäs muuten veikkaat, pystyisitkö vetämään sellaista moderointilinjaa ettei kukaan koskaan valittaisi? Epätasaisuudestakaan?
 

Antsa Rieppo

Well-known member
Liittynyt
1.1.2015
Viestit
46299
Sijainti
Purukiellossa
Ei sullekaan oo herpestelystä tullut rangaistusta. Että sikäli tasapuolista, eikö? Mitäs muuten veikkaat, pystyisitkö vetämään sellaista moderointilinjaa ettei kukaan koskaan valittaisi? Epätasaisuudestakaan?
Käytin sitä sen jälkeen kun moderaattori sen hyväksyi.
 

McRäkä

Banned
Liittynyt
14.12.2001
Viestit
2070
Ryssä ja kamelikuski samassa lauseessa. Hienoa työtä. Missähän tätä kuolemantoivottelua ollut? ...niin ja kuten kirjoitin, ei ollut mikään äkkipikainen toimi, vaan aika pitkään annoin venyä.
No älä nyt sentään bannaa ryssittelystä kun ei siitä ole bannattu muitakaan.

Lue vaikka tota Neukkula-ketjua taaksepäin niin eiköhän tuolta löydy noita kuolemistoivomusfantasioita joissa objektina itänaapurit yleisesti.

Kyllä täällä selkeästi moderaattoreiden toimintaan vaikuttaa omat mielipiteet kuten esimerkiksi sun harjoittamasta maahanmuuttokriittisen keskustelun "siistimisestä" voidaan päätellä.
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
No älä nyt sentään bannaa ryssittelystä kun ei siitä ole bannattu muitakaan.

Lue vaikka tota Neukkula-ketjua taaksepäin niin eiköhän tuolta löydy noita kuolemistoivomusfantasioita joissa objektina itänaapurit yleisesti.

Kyllä täällä selkeästi moderaattoreiden toimintaan vaikuttaa omat mielipiteet kuten esimerkiksi sun harjoittamasta maahanmuuttokriittisen keskustelun "siistimisestä" voidaan päätellä.
Ei edelleenkään toiminut se report post minulla, eikä ole osunut silmään siitä ketjusta mitään mainitsemasi kaltaista, kun sitä olen joskus katsonut.
 

Örfil

Guest
Kukahan on tosiaankin suoraan toivonut "ryssien kuolemaa"?

Mäkinen jos ei nakittais tätä selvitystä nyt muille vaan kaivelis itse ne postaukset esille.
 

WebSlave

Trackman
Liittynyt
9.2.2005
Viestit
29660
Itse en kyllä käyttäisi omasta mielestäni asiatonta ilmaisua vaikka moderaattori sen hyväksyisikin.
Onhan tuo aika outoa käyttäytymistä. "En kyllä tykkää tuollaisesta nimityksestä, joten alanpa sitten käyttää sitä." Eli tieten tahtoen tekee itsestään ihmisen, jonka käytöksestä ei itse pidä.
 

Antsa Rieppo

Well-known member
Liittynyt
1.1.2015
Viestit
46299
Sijainti
Purukiellossa
Onhan tuo aika outoa käyttäytymistä. "En kyllä tykkää tuollaisesta nimityksestä, joten alanpa sitten käyttää sitä." Eli tieten tahtoen tekee itsestään ihmisen, jonka käytöksestä ei itse pidä.
Näinhän se menee elämässä muutenkin. Mietit sitä isompana kuviona työelämän tai urheilun kautta. Mikä on sallittua ja mikä ei. Käytätkö sen hyväksesi? Vastustaja saa koukata, koukkaatko sinäkin? Kilpailija tekee markkinoilla jotain, teetkö sinäkin, jos se on ok?


Teenhän mä myyntityötäkin vaikken pidä siitä lainkaan.:p
 
Ylös