Formulanomi
Seksikäs rumä kääpiö
Onneksi herrasmiessopimukset ovat vielä kaiketi voimassa.tmoi jatkaa valitulla linjallaan.
Olen tosin jo tovin ollut sitä mieltä, että joillakin taitaa olla hyvin hankala noudattaa niitä.
Onneksi herrasmiessopimukset ovat vielä kaiketi voimassa.tmoi jatkaa valitulla linjallaan.
Homma on tätä myöten ok.En yhtään ajatellut että valitsemani nimitys olisi noin loukkaava, koska 90 %:rosentilla ihmisistä itseni mukaan lukien on herpes. Toivottavasti Jone hyväksyy anteeksipyyntöni ja lupaukseni siitä etten käytä hänestä enää jatkossa kyseistä nimitystä. Syvimmät pahoitteluni aiheuttamastani mielipahasta.
Niin että kun sulta pääsee sammakko aukosta, niin sitä ei saisi kommentoida?tmoi jatkaa valitulla linjallaan.
Sama koskee sua. Onko me tehty sopimus, että ei saa kommentoida toisen postaukseen mitään koskaan?Onneksi herrasmiessopimukset ovat vielä kaiketi voimassa.
Olen tosin jo tovin ollut sitä mieltä, että joillakin taitaa olla hyvin hankala noudattaa niitä.
Sellaista sopimusta ei ole tehty, etteikö voisi asiallisesti kommentoida. Varmasti hyvin tiedät, että osasta viesteistäsi, varsinkin Rainerille, näkyy riidan haastamisena.Sama koskee sua. Onko me tehty sopimus, että ei saa kommentoida toisen postaukseen mitään koskaan?
Niin, sinun mielestäsi sammakoita.Niin että kun sulta pääsee sammakko aukosta, niin sitä ei saisi kommentoida?
Eräässä Vonnegutin kirjassa todetaanPitää itsekin koittaa muistaa että siinä vaiheessa kun oma vasta-argumentti on että "olet pöljä" on itse heikoilla asiansa kanssa.
Sopii oikein hyvin tällekin foorumille."..kiroukset ja rivoudet antavat ihmisille oikeuden sulkea silmänsä ja korvansa sellaiselta puhujalta, jonka kertomia tukalia tietoja he eivät kaipaa"
Eikös sulla ole sigut piilossa? Vai onko tullut muutos nimimerkin vaihtumisen jälkeen?Nytku Renesanssinero on jäähyllä, niin samalla voisitte ottaa/pyytää sitä pienentämään turhan isoa sigua.
Niinhän me aina.Nyt veditte kyllä pohjakosketuksen bannien kanssa. Hyvin te vedätte.
On.Eikös sulla ole sigut piilossa? Vai onko tullut muutos nimimerkin vaihtumisen jälkeen?