Kysymyksiä F1-forumin moderaattoreille

oldez

Well-known member
Liittynyt
14.3.2003
Viestit
19491
En yhtään ajatellut että valitsemani nimitys olisi noin loukkaava, koska 90 %:rosentilla ihmisistä itseni mukaan lukien on herpes. Toivottavasti Jone hyväksyy anteeksipyyntöni ja lupaukseni siitä etten käytä hänestä enää jatkossa kyseistä nimitystä. Syvimmät pahoitteluni aiheuttamastani mielipahasta.
 

Antsa Rieppo

Well-known member
Liittynyt
1.1.2015
Viestit
46299
Sijainti
Purukiellossa
En yhtään ajatellut että valitsemani nimitys olisi noin loukkaava, koska 90 %:rosentilla ihmisistä itseni mukaan lukien on herpes. Toivottavasti Jone hyväksyy anteeksipyyntöni ja lupaukseni siitä etten käytä hänestä enää jatkossa kyseistä nimitystä. Syvimmät pahoitteluni aiheuttamastani mielipahasta.
Homma on tätä myöten ok.
 

tmoi

No niin
Liittynyt
28.2.2004
Viestit
19017
Sijainti
turkus
Onneksi herrasmiessopimukset ovat vielä kaiketi voimassa.

Olen tosin jo tovin ollut sitä mieltä, että joillakin taitaa olla hyvin hankala noudattaa niitä.
Sama koskee sua. Onko me tehty sopimus, että ei saa kommentoida toisen postaukseen mitään koskaan?
 

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Liittynyt
22.10.1999
Viestit
41380
Sijainti
Toisaalla
Sama koskee sua. Onko me tehty sopimus, että ei saa kommentoida toisen postaukseen mitään koskaan?
Sellaista sopimusta ei ole tehty, etteikö voisi asiallisesti kommentoida. Varmasti hyvin tiedät, että osasta viesteistäsi, varsinkin Rainerille, näkyy riidan haastamisena.
Ja lähellähän se oli taanoin "heimosotiin" liittyvissä kirjoituksissasi meikäläiselle. Äläkä perustele tuolla "etteikö voi mitään kirjoittaa" enää jatkossa mitään.

Antaisitko esimerkin missä olen kirjoittanut sinulle, jotain sellaista mikä olisi edes lähellä rikkomista?
 

Örfil

Guest
Niin että kun sulta pääsee sammakko aukosta, niin sitä ei saisi kommentoida?
Niin, sinun mielestäsi sammakoita.

Samaa voinet olettaa että minäkin osasta juttujasi ajattelen, mutta pidän pääasiassa mölyt mahassani, koska ei edistä kenenkään asiaa telakkanauruhymiöpostailu ja idiootiksi suoraan tai rivien välissä vihjailu. Etenkään kun kaikki tässä on kuitenkin liki täyspäisiä aikuisia miehiä.

Mielipiteitä on ja näin ollen mielipide-eroavaisuuksia, niiden kanssa vaan pitää elää. Pitää itsekin koittaa muistaa että siinä vaiheessa kun oma vasta-argumentti on että "olet pöljä" on itse heikoilla asiansa kanssa.
 

Örfil

Guest
Mun tuli paha mieli. Vaadin julkista anteeksipyyntöä. Tänään 13:15 Lielahden Lidlin parkkipaikalla.

T: Nimim. Käräjilläkö nähdään?
 

Tsuhna

Absent Member
Liittynyt
2.11.1999
Viestit
18746
Sijainti
Toisaalla
Niin, tolkuton pepsodenthymijörivistö ei kyllä mielestäin täytä kommentin määritelmää. Ainakaan vähänkään asiapitoisemmassa jarnailussa.
Jossain vapaan perseilytoikissa nyt ei ole tolkkua muutenkaan, että


Postaus sisältää tuotesijoittelua
 

Archie

Well-known member
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
13050
Pitää itsekin koittaa muistaa että siinä vaiheessa kun oma vasta-argumentti on että "olet pöljä" on itse heikoilla asiansa kanssa.
Eräässä Vonnegutin kirjassa todetaan

"..kiroukset ja rivoudet antavat ihmisille oikeuden sulkea silmänsä ja korvansa sellaiselta puhujalta, jonka kertomia tukalia tietoja he eivät kaipaa"
Sopii oikein hyvin tällekin foorumille.
 

JPP

as Quo as possible
Liittynyt
2.3.2007
Viestit
24265
Sijainti
lappeen Ranta
Nyt veditte kyllä pohjakosketuksen bannien kanssa. Hyvin te vedätte.
Niinhän me aina.

Joku kerta kun ei tulisi mitään valituksia banneista, niin sillä (bannivalituksella siis) vois olla jotain merkitystäkin. Nykyään lähinnä tulee rekisteröityä, että kuka tällä kertaa koki huilin valittamisen arvoiseksi. Tämä silleen hiukan liioitellen esittäen.
 
Ylös