Kysymyksiä F1-forumin moderaattoreille

Antsa Rieppo

Well-known member
Liittynyt
1.1.2015
Viestit
46299
Sijainti
Purukiellossa
Tuohon yläpuolella olevaan viestiisi meikäläiselle perustin tuon kostoajatuksen. Hyvällähän et sitä anteeksipyyntöä saanut, joten tulipa mieleen että mahtaisiko tämä olla sitten se "pahalla" vaihtoehto eli ns. kosto.
Jos mä haluaisin kostaa, niin tulisin potkasemaan sua perseeseen. Mutten ole sen tyyppinen ihminen. En mä mitään banniakaan halua, vaan että ASIAKESKUSTELU olisi asiakeskustelu eikä vittuilua, henkilökohtaisuuksiin menemistä ja etädiagnosinointia varten.

Taidan vaan olla ainoa joka näin haluaa. Eli se ei siis ole ASIAKESKUSTELUALUE ihan JPP:n linjauksenkin mukaan jo.
 

Jabsu

Hirvimettällä
Liittynyt
29.1.2013
Viestit
4756
Ei tarvitse kuin kaksi asiakeskustelua pyhittää vittuiluvapaiksi alueiksi. Ei ole vaikeaa. Pitäkää siitä modejen kesken palaveri ja tänne päätös. Tai lopettakaa sitten noi asiakeskustelut.
Vittuilu oikeastaan on jo kielettyä.

1. Asiaton käytös muita käyttäjiä kohtaan ja keskustelun häiriköiminen ei ole sallittua. Asiansa on pystyttävä ilmaisemaan asiallisesti.
 

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Liittynyt
22.10.1999
Viestit
41380
Sijainti
Toisaalla
Jos mä haluaisin kostaa, niin tulisin potkasemaan sua perseeseen.
Tervetuloa. Oikein odotan tota. :D

Mutten ole sen tyyppinen ihminen. En mä mitään banniakaan halua, vaan että ASIAKESKUSTELU olisi asiakeskustelu eikä vittuilua, henkilökohtaisuuksiin menemistä ja etädiagnosinointia varten.

Taidan vaan olla ainoa joka näin haluaa. Eli se ei siis ole ASIAKESKUSTELUALUE ihan JPP:n linjauksenkin mukaan jo.
Kait luit tuon seuraavan kohdan viestissä. Vapaan jatke ei siis varsinainen asiakeskustelualue jne.

Ja kaiketi syykin on selvä: resurssit, jaksaminen yms. Kunnollinen asiakeskusteluosio edellyttäisi huomattavasti vahvempaa valvontaa, jotta toimisi. (pidemmän päälle)
Politiikkakeskustelut tuppaavat kuumentumaan joka tapauksessa. (ja en osoita sormella ketään tai mitään ryhmää...näin käy melkein aina ja väistämättä)
 

McRäkä

Banned
Liittynyt
14.12.2001
Viestit
2070
Enpä voi sanoa olleeni yllättynyt jps:n kannasta. No kaipa pitää sitten pysyä poissa siltä puolelta täysin. Tai sitten vaan iggettää jps, Achie ja Nomi ja vetää omaa agendaa sinne sokkona. Voisi sekin olla 'ihan kivaa'.:eek:
No miten sen nyt ottaa. Mistäs sä mun iggelistan löysit?

On tossa yksi nimi väärin tosin. Ja tulee kyllä kurkkailtua melko usein kuitenkin mitä nää sankarit on taas naputtaneet mun mielen virkistykseksi, toki hieman aiheesta riippuen.
 

Archie

Well-known member
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
13050
Ilman vääntöjä ei noissa keskusteluissa ole mitään kiinnostavaa. Jos kaikilla olisi samat näkemykset, niin se olisi tappavan tylsää. Siksi en koskaan iggetä ketään. Jos iggettäisin, niin aloittaisin samanmielisistä.

Asiakeskustelussa vittuilun tulisi tapahtua faktoilla ja perusteluilla mielipiteillä. Ei solvauksilla. Ne ovat moukkamaista käytöstä ja eivät sovi kaltaisillimme herrasmieskeskustelijoille.
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Facebook-paaston on todettu edistävän terveyttä ja hyvinvointia. Mielestäni modet voisivat panna pakkopaastolle ylikiekuvat kekkulit ihan noin vain. Se olisi kaikkien parhaaksi.
Minä tuolla aiemmin ehdotin jo koko porukan pistämistä vähäksi aikaa jäähylle. Voisi tehdä hyvää kaikille osapuolille.
 

Pakokaasu

Banned
Liittynyt
29.3.2015
Viestit
454
Valitettavasti tämä ei ollut lainkaan hyvä uutinen. Tässä älyttömyydessä oli toivetta, että se olisi ollut yksittäisen moden päähänpisto.
Juuri tätä pelkäsin asiaa kysyessäni. Yksittäisen moden sekoilu kera anteeksipyynnön olisi ollut ok, mutta tässä oli siis modetiimin pohdintaa taustalla. Hämmentävää. Onkohan meidän Areena-ryhmällä tarkoitus saada kirjoittajat täältä poistumaan?
 

Hartsa76

Well-known member
Liittynyt
23.2.2012
Viestit
7204
Ilman vääntöjä ei noissa keskusteluissa ole mitään kiinnostavaa. Jos kaikilla olisi samat näkemykset, niin se olisi tappavan tylsää. Siksi en koskaan iggetä ketään. Jos iggettäisin, niin aloittaisin samanmielisistä.

Asiakeskustelussa vittuilun tulisi tapahtua faktoilla ja perusteluilla mielipiteillä. Ei solvauksilla. Ne ovat moukkamaista käytöstä ja eivät sovi kaltaisillimme herrasmieskeskustelijoille.
Minulla on näköjään erilainen käsitys asiakeskustelusta kuin sinulla, koska minun käsityksen mukaan asiakeskusteluun ei kuulu vittuilu.

Siksi toisekseen asiakeskustelussa on hankala saada kunnollista keskustelua aikaan, kun täältä löytyy muutamia sellaisia keskustelijoita joilta ei saa kysymyksiin vastausta ja jos sattuukin saamaan vastauksen se ei liity mitenkään esitettyihin kysymyksiin.
 

Archie

Well-known member
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
13050
Minulla on näköjään erilainen käsitys asiakeskustelusta kuin sinulla, koska minun käsityksen mukaan asiakeskusteluun ei kuulu vittuilu.
Kun se tehdään faktoilla ja perustelluilla mielipiteillä, niin asioiden siinä pitäisi riidellä ihmisten sijasta. Moni vaan ottaa vittuiluna sen, kun toinen tuo esiin omalta kantilta epämiellyttäviä tilastoja, faktoja tai näkemyksiä.
 

Antsa Rieppo

Well-known member
Liittynyt
1.1.2015
Viestit
46299
Sijainti
Purukiellossa
Kun se tehdään faktoilla ja perustelluilla mielipiteillä, niin asioiden siinä pitäisi riidellä ihmisten sijasta. Moni vaan ottaa vittuiluna sen, kun toinen tuo esiin omalta kantilta epämiellyttäviä tilastoja, faktoja tai näkemyksiä.
Onko 'Olet persu ja vassari' epämiellyttävä tilasto, fakta vai näkemys?
 

Archie

Well-known member
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
13050
Tuo on juuri sitä mitä jatkossa olisi hyvä välttää.
 

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Liittynyt
22.10.1999
Viestit
41380
Sijainti
Toisaalla
Ja tässä lisää vältettäviä kommentteja asiakeskusteluun, tyypiltä joka itkee vassareista ja persusteluista. Nämä ovat kaikki ennen em. tapahtumaa.

Kuopiossa on uimahallissa klo 13-15 'happy hour' ja esim. kuntosaliin ja uimaan pääsee 3:lla eurolla.
Jätkä puhuu paskaa. Kuten yleensä.
Mitkä kyvyt paikallispolitiikka onkaan menettänyt näissä hahmoissa. :(
Mua rupee naurattamaan aina kun oldez menee kuin kiltti puudeli isäntä-Archien perässä ja haukkuu käskystä ja kusee nurkkiin. :D :D :D

Ei kai siinä.... :eek:
Menee hermo sun trollaamiseen ja kolmen puudelin peesaamiseen sun perässä. Sulla ei ole mitään näyttöä että olisit saanut jotain poliittisella toiminnalla aikaiseksi. Ei muuta kuin jatkuvaa trollaamista nimimerkin takaa internetin välityksellä.

Siinä kaikki.
Ei jumalauta nyt oikeasti. Islantia tai Ruotsia ei saa teidän porukan mielestä verrata Suomeen, mutta kirkon voi verrata ammattiyhdistysliikkeeseen.

Hyvin sä vedät.:D

Tämä viimeinen on heti sen jälkeen kun toikki oli siirretty asiakeskusteluun (oletin itsekin, että oltaisiin ryhdistytty). Yllättävä kommentti (ei siis oltu keskusteltu keskenään juuri ko. kommentin aikoihin) noteerasi minut varsin ikävä tavalla eli tuossahan viitattiin työttömyyteen. Tein report bad postin, mutta mitään ei kuulunut sen sijaan selvisi että asiakeskustelu on vapaan jatke.

Täytyy palkata Nomi huilaamaan mun puolesta.
Ei siinä mitään, että Salmisen Jone itkee ja parkuu jostain persustelusta, mutta itsellä tällä ei kyllä ole mitään häpyä. Ja asia siis huvittaa enämpi, kuin vaivaa. Naurettavaa, Jone.:D
 
Viimeksi muokattu:

Antsa Rieppo

Well-known member
Liittynyt
1.1.2015
Viestit
46299
Sijainti
Purukiellossa
Ja tässä lisää vältettäviä kommentteja asiakeskusteluun, tyypiltä joka itkee vassareista ja persusteluista. Nämä ovat kaikki ennen em. tapahtumaa.














Tämä viimeinen on heti sen jälkeen kun toikki oli siirretty asiakeskusteluun (oletin itsekin, että oltaisiin ryhdistytty). Yllättävä kommentti (ei siis oltu keskusteltu keskenään juuri ko. kommentin aikoihin) noteerasi minut varsin ikävä tavalla eli tuossahan viitattiin työttömyyteen. Tein report bad postin, mutta mitään ei kuulunut sen sijaan selvisi että asiakeskustelu on vapaan jatke.



Ei siinä mitään, että Salmisen Jone itkee ja parkuu jostain persustelusta, mutta itsellä tällä ei kyllä ole mitään häpyä. Ja asia siis huvittaa enämpi, kuin vaivaa. Naurettavaa, Jone.:D
Mä yritän vain KEHITTÄÄ keskustelua. Olen itse huudellut metsään takaisin. Sitä en kiellä.

Mutta josko tulevaisuudessa päästäisiin näistä molemmin puolin eroon?
 

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Liittynyt
22.10.1999
Viestit
41380
Sijainti
Toisaalla
Mä yritän vain KEHITTÄÄ keskustelua. Olen itse huudellut metsään takaisin. Sitä en kiellä.

Mutta josko tulevaisuudessa päästäisiin näistä molemmin puolin eroon?
Jos todella hauat KEHITTÄÄ keskustelua olisiko sitten hyvä lopettaa turha jankkaus "vassareista ja persuista"?

Ilman muuta olisi parempi, jos keskustelua voitaisiin käydä asiallisemmin. Se olisi kaikkien kannalta parempi.
 
Ylös