Olisi silloin kun ei moderoi puhelimella. Eli voin editoida näkyviin myöhemmin.Olisiko mahdollista laittaa viesti tohon banni-ilmoituksen yhteyteen?
Kuuluu näihin VIP-ominaisuuksiin.Miten voi luoda gallupin?
Do not subscription? Toi mulla on eikä mitään oo koskaan tullu. Mistään.Pitäisikö asetuksissa tän...
"Default Thread Subscription Mode
When you post a new thread, or reply to a topic, you can choose to automatically add that thread to your list of subscribed threads, with the option to receive email notification of new replies to that thread.
Default Thread Subscription Mode: No email notification"
...olla niin ettei tulisi sähköpostiin ilmoitusta uusista replyistä käymissäni toikeissa?
Meinaat tota evoluutiojutskaa?Niin onko asiakeskustelussa asiallista nimitellä toisia käyttäjiä esim. pöljiksi ?
En ole edes siellä jaksanut käydä. Tämä nyt viimeksi ihmetytti.Meinaat tota evoluutiojutskaa?
No jotta se niille menisi perille. Eikö ole ihan fiksua kertoa asiasta selvitys niille, jotka jänkäämällä tekevät itsestä idioottia??En ole edes siellä jaksanut käydä. Tämä nyt viimeksi ihmetytti.
A) Kummasti siinä minun viestiäni lainataan.Tuossaahan ei kutsuta pöljiksi keitään nimettyjä tahoja, vaan ainoastaan niitä jotka tietoisesti heittäytyvät pöljiksi huutelemalla täysin selvään asiaan täsmennyksiä.
Ja vain sinulle siinä vastattiin, vaikka puhuttiin monikossa????A) Kummasti siinä minun viestiäni lainataan.
B) Tämä ei vastannut kysymykseen, saako yleisellä puolella nimitellä toisia käyttäjiä.
A) Niinhän siinä lainataan. Mutta jos lattian keskellä on irtokenkä, ei kukaan pakota laittamaan sitä jalkaansa ja huutamaan "hei, sehän istuu"!A) Kummasti siinä minun viestiäni lainataan.
B) Tämä ei vastannut kysymykseen, saako yleisellä puolella nimitellä toisia käyttäjiä.
Niin, voiko tosiaankin olla niin että yhtä hahmoa aina jossain paikassa kohdellaan eri säännöillä.Olennainen kysymys lienee kuitenkin se, miten voikin yhdellä hahmolla käydä niin huono tuuri, että häntä kohdellaan jatkuvasti väärin. Laitetaan sanoja suuhun ja nimitellään. SAMAA HAHMOA! Aattele!