Albert Park
Well-known member
Mutta jos tulokset siivotaan niin...SITTENHÄN NIITÄ EI OIS KOSKAAN TAPAHTUNU!!
Ja varsinkin tilastot!!! Sittenhän niitä ei ois koskaan päivitettykään! :eek!:Mutta jos tulokset siivotaan niin...SITTENHÄN NIITÄ EI OIS KOSKAAN TAPAHTUNU!!
Siinä kaiketi vain yritetään hellävaraisesti vihjata sinulle jotain..En pysty tekemään (ainakaan Vapaalle) polleroisia. Onko siis VIP-rahani mennyt hukkaan vai MITÄ VITTUA!?
Löysin polleronapin, olin piilottanu Additional optionssit töi-koneelta. Pidän silti syyllisenä ylläpitoa ja moderaattoreita!Lasken nyt viidestä alaspäin housuihini... ja jos ei SITTEN ala tapahtua, NIIN...
Lakossahan moiset olleet. Ootas hetki tai vuosi omaa statustani.Onko soveliasta, että poislähtevä, kilpailevalle sivustolle siirtyvä moderaattori toimii tällä sivustolla moderaattorina?
Tulee vähän Heidi Hautala mieleen tästä.
Mä nyt ainakin olen jatkamassa toistaiseksi. Jollei sitten potkita pois.Kuinkas tämä moderaattoripuoli toimii jatkossa? Ilmeisesti ainakin osa haluaa vanhojen moderaattoiden luovuttavan natsansa pois ja ehkä osa heistä muutenkin tekisi niin. Muuttuuko foorumi villiksi länneksi vai tuleeko uudet hemmot rattiin?
Ok, ilmeisesti sitten WebSlavekin olisi jatkamassa, kun ei yksin jää.Mä nyt ainakin olen jatkamassa toistaiseksi. Jollei sitten potkita pois.
Minun mielestäni on erittäin huono ratkaisu, jos moderaattorit toimivat moderaattoreina molempien saittien keskustelupalstoilla. Tai jos F1-Forumin moderaattori on jossain "johtoryhmässä"/kehittäjänä kilpailevalla saitilla.Kuinkas tämä moderaattoripuoli toimii jatkossa? Ilmeisesti ainakin osa haluaa vanhojen moderaattoreiden luovuttavan natsansa pois ja ehkä osa heistä muutenkin tekisi niin.
Onko soveliasta, että poislähtevä, kilpailevalle sivustolle siirtyvä moderaattori toimii tällä sivustolla moderaattorina?
Sama kuin FW08:lla. Enkä ole uudelle sivustolle moderaattoriksi menemässä. Foorumilla aion kirjoitella, samoin kuin täällä.Mä nyt ainakin olen jatkamassa toistaiseksi. Jollei sitten potkita pois.
Suomessa on tilaa useille F1-sivuille. Harmi tietenkin jos porukka jakaantuu. Copter on tietääkseni pitkään suunnitellut/halunnut omaa sivustoa, joten tämä on hänelle paras ratkaisu.Antilta kaipailisin nyt ehkä tähän väliin tiedonantoa missä mennään jatkossa tämän forumin suhteen,
rauhoittuisi sitten spekulaatiot myöskin tältä F1-forumin puolen suhteen hieman.
Hienoa kuulla, että tämä saitti ei ole niin copter -riippuvainen kuten jotkut kuvittelevat.Suomessa on tilaa useille F1-sivuille. Harmi tietenkin jos porukka jakaantuu. Copter on tietääkseni pitkään suunnitellut/halunnut omaa sivustoa, joten tämä on hänelle paras ratkaisu.
Iso mediatalo tulee F1-Forumin taustalle hoitamaan mainosmyyntiä + muita osaavia tyyppejä on tiedossa. Vahvalle pohjalle on hyvä alkaa rakentaa. Viime yö meni kaverin kanssa neljään asti toista saittia koodatessa, valitettavasti muut jutut täytyy saada hoidettua alta pois ennen kuin F1-Forum otetaan työn alle. Tämä on kohta 15-vuotias ja legendaarinen paikka eikä todellakaan häviämässä. Kerroin niille jotka otti yhteyttä että F1-Forumin ylläpito ja kehitys jatkuu, ja tottakai nyt on syytä pistää vauhtia kehitystyöhön.
Ei millään pahalla Antti, mutta sä olet toistanu täsmälleen (melkeinpä sanatarkasti) samaa jo vuosikaudet :frown:valitettavasti muut jutut täytyy saada hoidettua alta pois ennen kuin F1-Forum otetaan työn alle.