Kysymyksiä moderaattoreille ja ylläpidolle, vol 107

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
En pysty tekemään (ainakaan Vapaalle) polleroisia. Onko siis VIP-rahani mennyt hukkaan vai MITÄ VITTUA!?

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Lasken nyt viidestä alaspäin housuihini... ja jos ei SITTEN ala tapahtua, NIIN...

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Onko soveliasta, että poislähtevä, kilpailevalle sivustolle siirtyvä moderaattori toimii tällä sivustolla moderaattorina?

Tulee vähän Heidi Hautala mieleen tästä. :eek:

Asko S.

Tonttu
Sijainti
Tampere
Kuinkas tämä moderaattoripuoli toimii jatkossa? Ilmeisesti ainakin osa haluaa vanhojen moderaattoreiden luovuttavan natsansa pois ja ehkä osa heistä muutenkin tekisi niin. Muuttuuko foorumi villiksi länneksi vai tuleeko uudet hemmot rattiin?

Viimeksi muokattu:

FW08

Registered User of Talent
Sijainti
Behind the rabbit
Kuinkas tämä moderaattoripuoli toimii jatkossa? Ilmeisesti ainakin osa haluaa vanhojen moderaattoiden luovuttavan natsansa pois ja ehkä osa heistä muutenkin tekisi niin. Muuttuuko foorumi villiksi länneksi vai tuleeko uudet hemmot rattiin?
Mä nyt ainakin olen jatkamassa toistaiseksi. Jollei sitten potkita pois.

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
Kuinkas tämä moderaattoripuoli toimii jatkossa? Ilmeisesti ainakin osa haluaa vanhojen moderaattoreiden luovuttavan natsansa pois ja ehkä osa heistä muutenkin tekisi niin.
Minun mielestäni on erittäin huono ratkaisu, jos moderaattorit toimivat moderaattoreina molempien saittien keskustelupalstoilla. Tai jos F1-Forumin moderaattori on jossain "johtoryhmässä"/kehittäjänä kilpailevalla saitilla.

Ylipäätään minä olen sitä mieltä, että moderaattorit jotka ovat hypänneet tähän Areena -kelkkaan ja siis kapinointiin mukaan, ovat menettäneet luottamuksen. Antin siis, mutta tuo ei kuulu minulle. Itse en moisiin peijooniin luottaisi...

Micael

Micael
Sijainti
East of Eden
Areenan modeja ei ole vielä valittu, siis heitä, jotka 1.4 alkaen tulevat moderoinnista siellä vastaamaan. Toistaiseksi siellä asioita kehitellään julkaisukuntoon ja kaikilla on mahdollisuus kantaa kortensa kekoon.

Minut on valittu modeksi tälle Forumille, ja toistaiseksi jatkan moderointia täällä, ellei jollakulla ole mitään sitä vastaan, ja jos on, niin tuokoon mielipiteensä julki.
Jatkan siis modena täällä toistaiseksi, kunnes tänne saadaan porukka, joka jatkossa vastaa F1 -Forumin moderoinnista.

Henk.koht. mulla ei ole mitään esteitä sille, ettenkö voisi hoitaa moderointia sekä Forumilla että Areenalla ainakin toistaiseksi. Jatkossa keskittynen kuitenkin enemmän Areenan puolelle.

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Onko soveliasta, että poislähtevä, kilpailevalle sivustolle siirtyvä moderaattori toimii tällä sivustolla moderaattorina?
Mä nyt ainakin olen jatkamassa toistaiseksi. Jollei sitten potkita pois.
Sama kuin FW08:lla. Enkä ole uudelle sivustolle moderaattoriksi menemässä. Foorumilla aion kirjoitella, samoin kuin täällä.

FO110K

Banned
Antilta kaipailisin nyt ehkä tähän väliin tiedonantoa missä mennään jatkossa tämän forumin suhteen,
rauhoittuisi sitten spekulaatiot myöskin tältä F1-forumin puolen suhteen hieman.

Antti

Administraattori
Ylläpitäjä
Sijainti
Suomi
Antilta kaipailisin nyt ehkä tähän väliin tiedonantoa missä mennään jatkossa tämän forumin suhteen,
rauhoittuisi sitten spekulaatiot myöskin tältä F1-forumin puolen suhteen hieman.
Suomessa on tilaa useille F1-sivuille. Harmi tietenkin jos porukka jakaantuu. Copter on tietääkseni pitkään suunnitellut/halunnut omaa sivustoa, joten tämä on hänelle paras ratkaisu.

Iso mediatalo tulee F1-Forumin taustalle hoitamaan mainosmyyntiä + muita osaavia tyyppejä on tiedossa. Vahvalle pohjalle on hyvä alkaa rakentaa. Viime yö meni kaverin kanssa neljään asti toista saittia koodatessa, valitettavasti muut jutut täytyy saada hoidettua alta pois ennen kuin F1-Forum otetaan työn alle. Tämä on kohta 15-vuotias ja legendaarinen paikka eikä todellakaan häviämässä. Kerroin niille jotka otti yhteyttä että F1-Forumin ylläpito ja kehitys jatkuu, ja tottakai nyt on syytä pistää vauhtia kehitystyöhön.

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
Suomessa on tilaa useille F1-sivuille. Harmi tietenkin jos porukka jakaantuu. Copter on tietääkseni pitkään suunnitellut/halunnut omaa sivustoa, joten tämä on hänelle paras ratkaisu.

Iso mediatalo tulee F1-Forumin taustalle hoitamaan mainosmyyntiä + muita osaavia tyyppejä on tiedossa. Vahvalle pohjalle on hyvä alkaa rakentaa. Viime yö meni kaverin kanssa neljään asti toista saittia koodatessa, valitettavasti muut jutut täytyy saada hoidettua alta pois ennen kuin F1-Forum otetaan työn alle. Tämä on kohta 15-vuotias ja legendaarinen paikka eikä todellakaan häviämässä. Kerroin niille jotka otti yhteyttä että F1-Forumin ylläpito ja kehitys jatkuu, ja tottakai nyt on syytä pistää vauhtia kehitystyöhön.
Hienoa kuulla, että tämä saitti ei ole niin copter -riippuvainen kuten jotkut kuvittelevat.

Hyvä kuulla myös, että kehitystä on jossakin vaiheessa tulossa F1-Forumille. Odotellaan.

Sen verran vielä kiinnostaisi, että onko sinusta ok että Copter mainostaa saittiaan F1-Forumilla ja, että osa moderaattoreista toimisi kahdella jakkaralla?

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
valitettavasti muut jutut täytyy saada hoidettua alta pois ennen kuin F1-Forum otetaan työn alle.
Ei millään pahalla Antti, mutta sä olet toistanu täsmälleen (melkeinpä sanatarkasti) samaa jo vuosikaudet :frown:

Status
Ei avoinna uusille viesteille.