Irwin
Well-known member
Koetaanko tälläinen esimerkiksi sitten miksikä moderaattorien mielestä?KimiFan1 sanoi:Kiitti mulkku-vettel
Koetaanko tälläinen esimerkiksi sitten miksikä moderaattorien mielestä?KimiFan1 sanoi:Kiitti mulkku-vettel
Kyllä, mutta lähtökohtaisesti, minun mielestäni, "Kimiä vastaan provoomisesta" näyttäisi napsuvan jäähy herkemmin kuin muita kuljettajia kohtaan. Se ei ole mielestäni tasapuolista, mikä taas keskustelijoita kohtaan ei ole oikein.Lähtökohtaisesti kyllä, mutta totuus on se, että noita provoja menee puolin ja toisin aivan liikaa ohi.
Ganadorilta ilmeisesti asiallista sanailua F1-asiapuolella, kun ei päässyt jäähdyttelemään... mutta mikäpä minä olen tuomitsemaan jne...ToXiCiTylle päivän jäähy toiseen kirjoittajaan kohdistuneesta epäasiallisesta sanailusta F1 asiapuolella.
On työn alla toisaalla.Ganadorilta ilmeisesti asiallista sanailua F1-asiapuolella, kun ei päässyt jäähdyttelemään... mutta mikäpä minä olen tuomitsemaan jne...
Minkälainen linja on Tifosi-forumilla Italiassa?Kyllä, mutta lähtökohtaisesti, minun mielestäni, "Kimiä vastaan provoomisesta" näyttäisi napsuvan jäähy herkemmin kuin muita kuljettajia kohtaan. Se ei ole mielestäni tasapuolista, mikä taas keskustelijoita kohtaan ei ole oikein.
Lisättäköön nyt vielä että en tykkää Kimi-fanien suuntaan osoitetusta provoamisesta yhtään sen enempää kuin esimerkiksi Alonso-fanien - eli toisinsanoen en yhtään.
En tiedä, eikä kiinnostakaan. Tifosi-forumin linja Italiassa on mielestäni aika yhdentekevä jos puhutaan F1-forumin moderoinnin linjauksista.Minkälainen linja on Tifosi-forumilla Italiassa?
Tossa on kyllä pointtia. Pikkasen se työtä teettäisi kun täytyisi kirjoittajan viestihistoriaa tutkia, että millaisella taajuudella hahmo foorumilla vierailee ja siitä sitten säätää jäähyn pituus. Melkoiseksi tulkintaviidakoksi ehkä menisi myös kun nykyäänkään ei aina osaa sanoa, että onko jokin viesti trollausta tai häiriköintiä vai ei. Toisaalta kun aika pitkälti toi perseily keskittyy suht harvoille hahmoille ja rangaistusten toistuessa ne samalla muuttuvat kovemmiksi, niin jos ei niistä opita, on lopulta edessä ikibanni.Rangaistuksista kysymystä:
Kun kisatopikkiin postatusta kurasta saa yhden päivän jäähyn forumisti joka aktivoituu muutoinkin eniten kisan aikaan, millainen "rangaistus" Kisan jälkeinen vrk. sille on?
Toisinsanoen olisiko kisatopikeissa tapatuneista ylilyönneistä aiheellista antaa toimiva rangaistus, eli esim. jäähy seuraavan kisan jälkeiseen Maanantai aamuun asti?
(tässä tapauksessa se siis loppuisi vasta 8.7.)
Jos jäähy tulee aikaan milloin muutenkaan ei forumilla asiapuolella ihmeemmin tapahdu, niin onko silloin jäähystä paljon hyötyäkään? Kuitenkin rikkeet toistuu usein samojen nimimerkkien kohdalla.
Tuli vaan mieleen tota kisatopikkia seuratessa.... :alppu:
edit. Modeilta silti kiitettävää puuttumista tämän päivän osalta
Nyt tämä fanitus täysin puuttuu, kun tillanne on päinvastainen. Alonsolla ja Hamiltonilla tuli yllättäen kova fanikato.On työn alla toisaalla.
Ja tässähän nyt näkyy hyvinkin selkeästi se, miten kovan Lewis-fanin sopivalla hetkellä (ei surkutellut miehen rengasrikkoa tai hehkuttanut miehen muita ohituksia, vaan nimenomaan Kimi-tilanne laukaisi fanitusmoodin päälle) kisaseurantatoikkiin trollimielellä kirjoittama "kannustus" generoi vastatrollausta ja edelleen vieläpä tuosta kuvasta näkyvää vastavastatrollaustakin.
Just tuollaista sananvaihtoahan kaikki täällä tykkäävät lukea kunhan vaan kaikkien kuljettajien heitterit saavat sitä tasapuolisesti harrastaa :doubtful: :nope:.
blokkaa lewis blokkaa Alonson kohdalla on hyväksyttävää vrtNyt tämä fanitus täysin puuttuu, kun tillanne on päinvastainen. Alonsolla ja Hamiltonilla tuli yllättäen kova fanikato.
Riippu aivan missä kohtaa sanoo. Jos sanoo "vielä lewis, paina paina" heti kun Alonso on ohittanut Räikkösen. Tulee siitä kuva, että vielä kun Lewis pääsisi Kimistä ohi. Komentoija todellisuudessa toivoo että Kimi ohitetaan, ei niinkään väliä kuka on ohittaja.blokkaa lewis blokkaa Alonson kohdalla on hyväksyttävää vrt
vielä lewis paina paina kimin kohdalla
Mielelläni voin ottaa päivän bannin tosta. Ihan sama.blokkaa lewis blokkaa Alonson kohdalla on hyväksyttävää vrt
vielä lewis paina paina kimin kohdalla
oliko tämän päivän kommentoijalla alonson blokkaus vai blokkaaja olennainen asia?Riippu aivan missä kohtaa sanoo. Jos sanoo "vielä lewis, paina paina" heti kun Alonso on ohittanut Räikkösen. Tulee siitä kuva, että vielä kun Lewis pääsisi Kimistä ohi. Komentoija todellisuudessa toivoo että Kimi ohitetaan, ei niinkään väliä kuka on ohittaja.
Ei ole tuttu tapaus mulle tää, kun en seurannut foorumia siinä kohtaa.oliko tämän päivän kommentoijalla alonson blokkaus vai blokkaaja olennainen asia?
Moro mä oon täällä. Alonson blokkaus.oliko tämän päivän kommentoijalla alonson blokkaus vai blokkaaja olennainen asia?
minusta on ok ettet saa. Ymmärsin että tämä on nimestä huolimatta suomalaisten f1 kuskien hehkutus foorumi. Siksi päätinkin jättää suomalaisten kuljettajien kommentoinin väliin jatkossa.Mielelläni voin ottaa päivän bannin tosta. Ihan sama.
Laittakoon se, joka yleensäkin näistä syistä on huilille laittanut. Itse sanoudun irti täysin tästä. Niinkuin viimeksikin. Aika kivutonta seurattavaa onneksi, kun ei ole ketään, jota erityisemmin fanittaa.Mielelläni voin ottaa päivän bannin tosta. Ihan sama.
Älä nyt leiki marttyyria hyvä mies. Sä sait provosta bannin ja minä sain haukkumisesta.minusta on ok ettet saa. Ymmärsin että tämä on nimestä huolimatta suomalaisten f1 kuskien hehkutus foorumi. Siksi päätinkin jättää suomalaisten kuljettajien kommentoinin väliin jatkossa.
en leiki martyyria. Otin vaan sellaisen linjan jos sopii?Älä nyt leiki marttyyria hyvä mies. Sä sait provosta bannin ja minä sain haukkumisesta.