burb
.
No sittenhän mun täytyy esitellä itseni joka kerta.Ei mun tietokoneessa ole Remember burb- täppää.
Hei, olen Tarso Marques.
No sittenhän mun täytyy esitellä itseni joka kerta.Ei mun tietokoneessa ole Remember burb- täppää.
Silloin voi tulla vielä normaalia kummallisempia viestejä.Entä jos joku käyttää julkista konetta ja kirjautuminen unohtuu päälle?
Hmm tai vaan normaalimpia.Silloin voi tulla vielä normaalia kummallisempia viestejä.
Se on 30 minuuttia, sen voisi nostaa muutamaan tuntiin että toimii ruoka- yms. taukojen kanssa paremmin.
Entä jos joku käyttää julkista konetta ja kirjautuminen unohtuu päälle?
Se se oli, kiitoksia.Eikös tuo Remember Me? -täppä ole just sitä varten?
Eikös tuo Remember Me? -täppä ole just sitä varten?
Remember me ei muistaakseni estä automaattista uloskirjautumista eli uloskirjautuminen tapahtuu normaalisti mutta tämän jälkeen sivustoa käytettäessä se vaan kirjaa automaattisesti sisään uudestaan.Se se oli, kiitoksia.
IWE.Nauratti tagi "toxicityn menkat" tallipaikat ketjussa. Kuka on lisännyt?
Ei mennä rajalla vaan reilusti rajan tuolla puolen. Toivottavaa olisi, että Mosse poistaisi vastauksen itse.Mossen mielestä olen pedofiiliraiskaaja koska kysyin että onko totaalikieltäytyjä.
Missä mennään nyt hyvän maun rajalla, kysymys oli mielestäni aivan asiallinen?
Poistakaa nyt edes tuo Mossen vastaus.
Itse asiassa Rassu väitti että olen totaalisivari eli totis ensin ja KYSYIN että onko hän VISSIIN sitten tuo. En väittänyt vaan kysyin.Ei mennä rajalla vaan reilusti rajan tuolla puolen. Toivottavaa olisi, että Mosse poistaisi vastauksen itse.
Yleisemmällä tasolla suosittelisin itse kutakin miettimään hieman niitä rajoja.
Huono provoalusta ainakin.Onko tää lastentarha?
Helppohan se on provoamiseksi kuitata. Toinen vaihtoehto olisi miettiä, pitäisikö sen olla aiheellinen kysymys aikuisille ihmisille.Huono provoalusta ainakin.