Kysymyksiä moderaattoreille ja ylläpidolle, vol 107

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Antti

Administraattori
Ylläpitäjä
Sijainti
Suomi
Se on 30 minuuttia, sen voisi nostaa muutamaan tuntiin että toimii ruoka- yms. taukojen kanssa paremmin.

Entä jos joku käyttää julkista konetta ja kirjautuminen unohtuu päälle?

Renngeist

Soldiers of Antisthenes
Sijainti
Syylien välissä
Se on 30 minuuttia, sen voisi nostaa muutamaan tuntiin että toimii ruoka- yms. taukojen kanssa paremmin.

Entä jos joku käyttää julkista konetta ja kirjautuminen unohtuu päälle?

Eikö sieltä asetuksista voisi nyt vaihtaa käyttöön sen, että postit eivät muuttuisi luetuiksi käyntikertojen mukaan vaan oikeasti lukemisen mukaan? Nyt kun kerran leveyttä palvelimelta löytyy.

Tuo 2h on nimittäin aika epäkäytännöllinen jos vaikka vaihtaa konetta tjsp. niin sitten kaikki luetut toikit muuttuvatkin lukemattomaksi, jos tuona aikana kirjautuu uudelleen sisään.

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Hiehoa. Tuo Renngeistinkin kommentti näkyy nyt uutena, vaikka luin sen jo päivällä. Eli johtopäätösten aika.

SergioCresto

Well-known member
Eikös tuo Remember Me? -täppä ole just sitä varten?
Se se oli, kiitoksia.
Remember me ei muistaakseni estä automaattista uloskirjautumista eli uloskirjautuminen tapahtuu normaalisti mutta tämän jälkeen sivustoa käytettäessä se vaan kirjaa automaattisesti sisään uudestaan.

Käytännössä ero on siinä, että (ainakin joskus ennen) uloskirjautumisen yhteydessä kaikki viestit merkkaantuvat luetuiksi, jolloin toi ruksi ei auttanut jos meinasi lukea lukemattomat viestit tauon jälkeen. Sen sijaan automaattisen uloskirjaamisen jälkeen tulevaan käyttäjätunnuksen ja salasanan tivaamisen ohittamiseen toi auttaa.

SergioCresto

Well-known member
Foorumin sääntöjen pykälä 16 vaan muistinpalautukseen. Käyttökelvottomien tagien lisäily heikentää tagien hyödyllisyyttä.

Miikhail

Well-known member
Joku näköjään tuosta kyseisestä pallitaikka-ketjusta mennyt poistamaan lisäämäni tagin, ei ollut mielestäni käyttökelvoton. :eek::frank:

FW08

Registered User of Talent
Sijainti
Behind the rabbit
Mossen mielestä olen pedofiiliraiskaaja koska kysyin että onko totaalikieltäytyjä.

Missä mennään nyt hyvän maun rajalla, kysymys oli mielestäni aivan asiallinen?
Poistakaa nyt edes tuo Mossen vastaus.
Ei mennä rajalla vaan reilusti rajan tuolla puolen. Toivottavaa olisi, että Mosse poistaisi vastauksen itse.

Yleisemmällä tasolla suosittelisin itse kutakin miettimään hieman niitä rajoja.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Ei mennä rajalla vaan reilusti rajan tuolla puolen. Toivottavaa olisi, että Mosse poistaisi vastauksen itse.

Yleisemmällä tasolla suosittelisin itse kutakin miettimään hieman niitä rajoja.
Itse asiassa Rassu väitti että olen totaalisivari eli totis ensin ja KYSYIN että onko hän VISSIIN sitten tuo. En väittänyt vaan kysyin.

Ei se nyt niin mene, että toista saa haukkua valheilla, ilman oikeutta puolustautua. Vai meneekö?

Jabsu

Hirvimettällä
Huono provoalusta ainakin.
Helppohan se on provoamiseksi kuitata. Toinen vaihtoehto olisi miettiä, pitäisikö sen olla aiheellinen kysymys aikuisille ihmisille.

Viimeksi muokattu:
Status
Ei avoinna uusille viesteille.