Juuri niin. Eli kun se käyttö ei häiritse (ei onnettomuuksia ym..), se ei ole rangaistavaa. Toisin kuin puhelimen kädessä hiplaaminen, joka on rangaistavaa aina.
Siis jos autoa ajaa.
Juuri niin. Eli kun se käyttö ei häiritse (ei onnettomuuksia ym..), se ei ole rangaistavaa. Toisin kuin puhelimen kädessä hiplaaminen, joka on rangaistavaa aina.
Eikös se ollut teidän (modet) tekemä linjaus asiakeskusteluun?Siellä on kuitenkin oikeasti keskustelua, joka on ihan piristävää vaihtelua provoilun ja seinille huutelun lomassa.
Miksi sä tunnut saavan näppyjä aina välillä siitä kun jossain puhutaan otsikon ohi?
Linjaus ei tarkoita nollatoleranssia. Yleensäkin on vain hyvä asia, että keskustelua käydään. Typeräähän se olisi asiallista keskustelua pistää poikki vain siksi, että se on väärän otsikon alla kun se on luonnostaan tuonne syntynyt. Parempi tuo on siivota oikeaan paikkaan sitten kun se rauhoittuu.Eikös se ollut teidän (modet) tekemä linjaus asiakeskusteluun?
Kännykänkäytöstä: Ei sillä, kyllä mäkin olen huolissani ylinopeuksista, kännissäajosta, huonoilla renkailla ja autoilla ajosta liikenteessä. Jotkut toittelee puhelimella kesken ajon ja joillakin saattaa vielä olla tupakkikin suussa ja stereot täysillä ajaessa. Siitä voi sitten valita, mistä kannattaa olla huolissaan liikenteessä itse kukin.
Ei kai tuo mikään valintakysymys ole. Itse tielläliikkujana olen huolissani ihan kaikesta sellaisesta, mitä joku toinen tielleäliikkuja autossaan duunaa ja mikä jollaintapaa heikentää hänen ajokeskittymistään. En tiedä kumpaa pitäisin vaarallisempana, kännykkää jatkuvasti ajonaikana näpyttelevää vaiko esim. 0,6 - 0,7 promillen humalassa ajavaaSiitä voi sitten valita, mistä kannattaa olla huolissaan liikenteessä itse kukin.
Linjaus ei tarkoita nollatoleranssia. Yleensäkin on vain hyvä asia, että keskustelua käydään. Typeräähän se olisi asiallista keskustelua pistää poikki vain siksi, että se on väärän otsikon alla kun se on luonnostaan tuonne syntynyt. Parempi tuo on siivota oikeaan paikkaan sitten kun se rauhoittuu.
Niin, että jos muut erilaisilla typeryyksillään vaarantavat liikennettä tahoillaan, on oikein ja hyvästä, että minäkin omillani saan sitä tehdä?
Ei.Onko muilla vielä forumin kello kesäajassa?
Entäs ne kesäaikaasetukset (DST Correction Option) heti siinä aikavyöhykeasetusten alapuolella?Joo, mulla oli vielä aikavyohykkeenä Suomi, ja forum näytti edelleenkin Suomen kesäaikaa.
Kun vaihdoin aikavyöhykkeen GMT +1:een oleskelupaikan mukaan, niin kellosta putosi kaksi tuntia.
Mä olen vapaata keskustua katsonut vuosikaudet ja aina on ollut täynnä paskaa.Edelleen google sanoo, että sivusto on saatettu hakkeroida. Onneksi on adblock, koska kun on tsiigannut tätä sivustoa ilman, niin on täynnä paskaa.
Kyllä hän kieltämättä aikamoista paskaa suolsi...Jäikö jameson kiinni kaksoisnikkeilystä kirjoittamalla 'kakkosellaan' ilman isoja alkukirjaimia?
No oletko sinäkin nyt mode täällä?Kyllä hän kieltämättä aikamoista paskaa suolsi...
On kyllä sellainenkin keksintö kuin IP-stalkkaus.Jäikö jameson kiinni kaksoisnikkeilystä kirjoittamalla 'kakkosellaan' ilman isoja alkukirjaimia?
Luulin, että tiesit, mitä 'kakkonen' tarkoittaa noin niin kuin kansankielisesti.No oletko sinäkin nyt mode täällä?
Niin, niin mutta tuliko mieleen stalkata IP:tä tuon 'hoonon soomen' takia?On kyllä sellainenkin keksintö kuin IP-stalkkaus.
Ihan hyvin.Mullahan ei ole mitään hajua miten tuo IP-stalkkaus toimii.