Kysymyksiä moderaattoreille ja ylläpidolle, vol 107

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Ei sillä, että olisi hirveästi merkitystä mulle, mutta MIELENKIINNOSTA kysyn moderaattorien suhtautumista Perstapppenin nimen käyttöön?
a) onko se kiellettyä lailla Perzeen?
b) sallittua lailla Penis'in?
Mun on vaikea uskoa että ihmiselle voi tulla lauantaiaamuna kello kahdeksan mieleen, että pitääpä kysyä mitä mieltä nettiforumin ylläpito lienee huonosta nimimuunnoksesta. Mutta näkyy voivan.

Jos Perstappenin käyttö tuo sinulle tai jollekin muulle jonkinlaista iloa ja / tai onnistumisen tunteita niin antaa palaa vaan.

tmoi

No niin
Sijainti
turkus
Mun on vaikea uskoa että ihmiselle voi tulla lauantaiaamuna kello kahdeksan mieleen, että pitääpä kysyä mitä mieltä nettiforumin ylläpito lienee huonosta nimimuunnoksesta. Mutta näkyy voivan.

Jos Perstappenin käyttö tuo sinulle tai jollekin muulle jonkinlaista iloa ja / tai onnistumisen tunteita niin antaa palaa vaan.
Hei hei ny mä geggasin. Onkos lempinimi sitten Rekt A.L Plug

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth

Tyhmä! Halusin tietää vain kumpaa linjaa modet käyttää.:mad:

Niin, heräsin klo 7, söin aamupalan ja odottelin sen asettumista ennen lenkille lähtöä. Ja luin telkkarista teksti-tv:tä ja väsäsin urheiluvisan siinä samalla istumalla.

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Tyhmä! Halusin tietää vain kumpaa linjaa modet käyttää.:mad:
Ei meillä ole mitään tiettyjä sanoja mitkä on sallittuja tai kiellettyjä (enää).
Asioiden konteksti ratkaisee (Tsekkasein FW08:asilta miten toi kirjoitetaan).

Niin, heräsin klo 7, söin aamupalan ja odottelin sen asettumista ennen lenkille lähtöä. Ja luin telkkarista teksti-tv:tä ja väsäsin urheiluvisan siinä samalla istumalla.
Ok!

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
"Mikäs toi Autoihinvaraosat.fi osio oikein on? Miksi sinne ei pysty kirjoittamaan?"

On muuten ärsyttävä tapa quotata toisten tekstiä ylläolevalla tavalla.:confused::nope:

Ei mulla muuta. Jaa joo, tuolla asiapuolen F1-keskustelussa törmää joskus tuohon.

WebSlave

Trackman
Pisteillepääsyn sietämätön keveys

Voisiko tuon Caterham-ketjun pisteidenhankkimisen vaikeus -sivujuonteen jo erottaa omaksi ketjukseen?

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Onpa tuo muuten ärsyttävyytensä ohessa sääntöjen vastaistakin.
"Eiköhän tässä tilanteessa tuo kuusinumeroinen "sakko" ole vähän yliampuvaa. Nico halutaan ulos"

Itse en tähän oikein usko. Hamilton on jo mestari, joten kaksi mestaria aina parempi. Toisekseen Nicolla on monivuotinen sopimus, Saksalainen, etc. Eiköhän siellä varauduta malliin, jossa tuo piste-ero "riittää" lopuun asti? Talli on varmaan tyytyväinen jos maalissa Mersut ovat kahdella ensimäisellä sijalla.

Mitä rangaistukseen tulee, niin Nico taitaa olla se rationaalisempi ja jolle sakot merkkaavat jotain. Jos olen oikein ymmärtänyt, niin on miljonääriksi melko nuuka. Taisin aiemminkin todeta, että Johto on varmasti antanut jo kauden alussa kolarointi ukaasit. Jos meinaa johtaa tuota tallia, niin nyt ne sanktiot pitää konkretisoida halusi tai ei?

Mitä tulee yhden syyllisen malliin, niin uskon sillä olevan Hamiltonin suuntaakin suurempi vaikutus. 50/50 rangaistuksella, jappasu olisi jatkunut ja seuraavassa vastaavassa tilanteessa sama arpominen. F1 miljonäärijohtajille tämä ei ole mitenkään imartelevaa, kun Mersun pääkiho joutuu puuttumaan tilanteeseen... tietynlainen kasvojen menetys tuolla tasolla (Saksassa) on aika kova juttu!
Tuollainen on Span kisatoikissa. Edelleen ilman puuttumista LAIN ANKARALLA KÄDELLÄ!:mad:

Status
Ei avoinna uusille viesteille.