Kysymyksiä moderaattoreille ja ylläpidolle, vol 107

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

WebSlave

Trackman
Onnettomuuskuvat ja -videot pitäisin edelleen lukijan valinnan alaisina (myös sellaiset, joissa ei uhria sinällään näy, mutta josta hänen seuraamuksensa voi päätellä tai arvailla).

Itse en upotettuja kuvia tai videoita kaipaa (ja Flashblock on videot blokannutkin). Osaan klikkailla linkkejä, jos on tarve nähdä enemmän. Kuvien upottaminen vain käytännössä johtaa kuvien quottamiseen.

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Puuttumatta rangaistuksen mahdolliseen epäoikeudenmukaisuuteen mitenkään, niin kun itse pyrin juttuni pitämään visusti ainakin ns. sisäisesti loogisina (toisinaan varmaan silti epä-sellaisiksi luiskahtavat), niin siihen tulee sitten muidenkin viesteissä kiinnitettyä huomiota. Loogisuuteen.

Päättelykykyyni viittaaminen on kanssa ihan jees:thumbup:. Itse tulin tuossa kohtaa mukaan, ilman sen kummempaa selailua, kun tuntui olevan jotain uutta annettavaa tuon tyttömäisen jeesustelun sijaan.
Tässä epäilyttää se, että on sen verran vähän selailtu, ettei alussa oleva punainen teksti ja ketjun kuvattomuus ole pistänyt silmään, mutta tyttömäinen jeesustelu on havaittu.

PekPoy

oik. yo.
Sijainti
Helsinki / f1racing.net / vasempaan kääntyvät mutk
Kaikki tekevät virheitä ja modeilla on paljon hommaa. Rapatessa roiskuu. Kun tulee tehtyä kyseenalainen ratkaisu, voi sen sijaan että yrittää selittää asioita jälkikäteisillä spekulaatioilla paremmaksi tai hyökkää kyseenalaistajaa kohtaan henkilökohtaisuuksin, ottaa askelen taakse, yrittää katsoa tilannetta objektiivisesti ja funtsia: voisiko olla, että negatiivinen palaute on joskus aiheellista.

Viitaten siihen mitä kirjoitin aiemmassa viestissäni sääntöjen sanelemasta, mun on vaikea ymmärtää miten edes modelasien läpi asiassa tehty moka voi olla jotenkin epäselvä. Kuten sanottua, kaikki mokailevat, eikä siinä ole mitään hävettävää. Turhassa selittelyssä tai peittelyssä on.

P.S. En tiedä kenelle modelle edes tässä pitää viesti osoittaa. Rgeist ilmoitti rangaistuksesta, mutta en tiedä mikä on modeilla politiikka siinä, ilmoittaako bannaaja aina itse antamastaan rangaistuksesta.

Renngeist

Soldiers of Antisthenes
Sijainti
Syylien välissä
P.S. En tiedä kenelle modelle edes tässä pitää viesti osoittaa. Rgeist ilmoitti rangaistuksesta, mutta en tiedä mikä on modeilla politiikka siinä, ilmoittaako bannaaja aina itse antamastaan rangaistuksesta.
Pääsääntöisesti antaja tekee myös ilmoituksen.

Tällä kertaa kertaa virheen tekeminen on myönnetty ja asia pahoiteltu henkilökohtaisesti.

Legnum

Registered User
Pääsääntöisesti antaja tekee myös ilmoituksen.

Tällä kertaa kertaa virheen tekeminen on myönnetty ja asia pahoiteltu henkilökohtaisesti.

Tää asia on kunnossa ja meikä jatkaa foorumilla trollaamista:D.

Korvausvaatimus on sisässä, mutta neuvottelujen keskeneräisyydestä johtuen emme voi kertoa vielä enempää:D.

Edit:
Oman osuuteni pahoittelusta voin tehdä julkisesti. Kuulin vasta että modetkin on kuulemma ihmisiä:), joten pahoittelut spedettelystä. Eihän toi helppoa hommaa varmastikkaan ole ja vahinkoja sattuu.

Jatketaan.

Viimeksi muokattu:

ToXiCiTy

I am fabulous!
Sijainti
Järvenpää
Onko FO110K jäähyllä vai itse lisännyt banned nimimerkin alle? Ei ainakaan bannaus ketjusta mitään löytynyt.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Mitenköhän modetiimi ja ylläpito suhtautuu tähän uutiseen?

Identiteettivarkaudet lisääntyneet

Tänä vuonna syyskuuhun mennessä poliisi
on kirjannut identiteettivarkauksia
arviolta jo yli 8 000. Luku on
huomattavasti suurempi kuin aiemmin.
Viime vuonna vastaavanlaisia petoksia
kirjattiin yhteensä 9 400.

Identiteettivarkauksien
kriminalisoimista on esitetty useaan
otteeseen. Tällä hetkellä lain mukaan
toisen ihmisen nimissä esiintyminen ei
ole rikos.

Nyt oikeusministeriön työryhmä on
jättänyt mietinnön, jossa ehdotetaan
identiteettivarkauksien
kriminalisoimista. Lakimuutoksen on
tarkoitus tulla voimaan ensi vuonna
.
Lähinnä tässä tulee mieleen mn97:n ja Hartsan avatar-pöllimiset sivuunkirjoittaneesta sekä varsinkin henkilöt Fagerholm sekä Albert Oil. Ei ole helppoa elää ko. sukunimillä (Fagerholm että Oil) Suomessa, kun täällä kaksi henkilöä tekee myyräntyötä vetääkseen koko nimen lokaan. Samalla myös hahmo Captain Howdy näyttää olevan Facebook-statuksen mukaan olevan joku tatuloitu, lävistetty sekä tissi-implantein yms. täyttein fixattu hemmo.

Jonkinlainen linjanvetohan olisi hyvä jo ottaa tällaiseen.

Toivottavasti tästä kurasta mahd.moni otti herneet nekkuun.

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Forumin lakivaliokunta on pitänyt kokouksen kyseiseen lakiin liittyen ja tullut siihen tulokseen että Mossella taitaa olla 100 000 viestiä kasassa ennen lain voimaantuloa -> Problem solved.

uuci

Well-known member
Onkos Pyryfin nimimerkki nyt Fagerholm? :doubtful:

Status
Ei avoinna uusille viesteille.