Mehe Rienarsuo
Lupaavin tulokas
Voin hyvin kuvitella. Itse vedän aika tapissa tällä hetkellä. Tilaan saattaa helposti ajautua, eikä se välttämättä ole iisi valintakysymys. Omalla kohdalla näin. No ok sinänsä helppo valinta, mutta ratkaisu ei välttämättä niinkään.Vai "kateellisten"..
Min veli (se vielä hengissä oleva) on kaikkien univaikeuksiensa ja stressinsä keskellä pikemminkin kateellinen mulle siitä että teen sitä mitä haluan tehdä. On oikeesti mies siinä tilassa jota ei voi kovin kauaa enää jatkua. Rahaahan se tekee enämpi kuin ehtii kuluttaa, mutta henkisesti on ihan palasina.
Tokihan se on vain yks esimerkki, mutta ainoa "kaupparatsu" tahi "kulkumulkku" jonka tunnen henkilökohtaisesti hyvinkin syvältä. Sääli ja huoli on ne tunteet jotka tulee min kohdalta lukuun. Siinä vaiheessa kun kateus astuu kuvioihin, niin mut saa ohjata hoitoon siltä istumalta..
Jos musta ei olis kukaan riippuvainen, niin olisin sipassut kädet niskan taakse riippumatossa jo ajat sitten. Mutta liian monen ihmisen ja perheen toimeentulo riippuu joko suoraan tai välillisesti mun tekemisistä. Eikä ole kissanhännän nostelua vaan jopa inhorealismia. Täytyy vaan yrittää irtautua oravanpyörästä hallitusti.