Kysymys Mosselle

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Liittynyt
9.3.1999
Viestit
20163
Sijainti
Konnektikuti
Vai "kateellisten".. :D

Min veli (se vielä hengissä oleva) on kaikkien univaikeuksiensa ja stressinsä keskellä pikemminkin kateellinen mulle siitä että teen sitä mitä haluan tehdä. On oikeesti mies siinä tilassa jota ei voi kovin kauaa enää jatkua. Rahaahan se tekee enämpi kuin ehtii kuluttaa, mutta henkisesti on ihan palasina.
Tokihan se on vain yks esimerkki, mutta ainoa "kaupparatsu" tahi "kulkumulkku" jonka tunnen henkilökohtaisesti hyvinkin syvältä. Sääli ja huoli on ne tunteet jotka tulee min kohdalta lukuun. Siinä vaiheessa kun kateus astuu kuvioihin, niin mut saa ohjata hoitoon siltä istumalta..
Voin hyvin kuvitella. Itse vedän aika tapissa tällä hetkellä. Tilaan saattaa helposti ajautua, eikä se välttämättä ole iisi valintakysymys. Omalla kohdalla näin. No ok sinänsä helppo valinta, mutta ratkaisu ei välttämättä niinkään.

Jos musta ei olis kukaan riippuvainen, niin olisin sipassut kädet niskan taakse riippumatossa jo ajat sitten. Mutta liian monen ihmisen ja perheen toimeentulo riippuu joko suoraan tai välillisesti mun tekemisistä. Eikä ole kissanhännän nostelua vaan jopa inhorealismia. Täytyy vaan yrittää irtautua oravanpyörästä hallitusti.
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Vai "kateellisten".. :D

Min veli (se vielä hengissä oleva) on kaikkien univaikeuksiensa ja stressinsä keskellä pikemminkin kateellinen mulle siitä että teen sitä mitä haluan tehdä. On oikeesti mies siinä tilassa jota ei voi kovin kauaa enää jatkua. Rahaahan se tekee enämpi kuin ehtii kuluttaa, mutta henkisesti on ihan palasina.
Tokihan se on vain yks esimerkki, mutta ainoa "kaupparatsu" tahi "kulkumulkku" jonka tunnen henkilökohtaisesti hyvinkin syvältä. Sääli ja huoli on ne tunteet jotka tulee min kohdalta lukuun. Siinä vaiheessa kun kateus astuu kuvioihin, niin mut saa ohjata hoitoon siltä istumalta..
Niinno, tiedä sitten onko alkkiksia enämpi myyntimiehissä vai kapiaisissa. Tunnen mäkin yhden hyvinkin tutun kaverin alalta, jolla on alkometri autossa. Itse en työreissulla ota edes sitä yhtä.

Mun työnkuvan hyvä puoli on, että saan itse rakentaa ohjelmani ja päiväni. Kaikillahan näin ei ole, vaan pitää kiertää tiettyä rundia viikko-ohjelman mukaan. Hyvä puoli mulla on siinä, että jos tekee pitkän päivän, niin voi sitten vaikka seuraavana päivänä käydä salilla tai uimassa keskellä päivää.

Ne jotka yleensä haukkuu kulkumulkuksi tms. ovat niitä kateellisia, jotka joutuvat kotona nököttämään akkansa vieressä ja 'luulevat' että reissussa vaan ryypätään ja ollaan naisissa. Todellisuus on kuitenkin aika erilaista. Suurin osa harrastaa jotain kuntoilua, ihan vaan jaksamisensakin takia.

En sitten tiedä haukkuuko Tsuhna broidiaan noilla nimillä, mutta eipä se mulle kuulu eikä ihan hirveesti edes kiinnosta.:eek:

Jokaisella on oma kuvansa erilaisista työkuvista. Eipä tuo militantinkaan ura mua kiinnosta pätkääkään. Mutta toki voi sitäkin arvostaa. Mulla vaan ei ihan hyviä kokemuksia heistä ole.
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Mutta liian monen ihmisen ja perheen toimeentulo riippuu joko suoraan tai välillisesti mun tekemisistä. Eikä ole kissanhännän nostelua vaan jopa inhorealismia. Täytyy vaan yrittää irtautua oravanpyörästä hallitusti.
Näinhän se on. Jos me ei tehdä duuneja, niin 4 tehdasta pyöris aika hiljaa Suomessa, Ruotsissa ja Puolassa.
 

Tsuhna

Absent Member
Liittynyt
2.11.1999
Viestit
18746
Sijainti
Toisaalla
Ei mitenkään yllättävää että Mosse alkoi oitis vertaamaan kulkumulkun ja kantapeikon elämää, siitäkin huolimatta että ilmoitin oitis näkemykseni olevan vain yhteen kokemukseen perustuva.
Alkkis-korttikin siinä pelattiin heti kättelyssä.. sekään ei yllättänyt yhtään :rolleyes:

Jos ei ole asiaan mitään sanottavaa, niin olkoon.
 

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39266
Sijainti
Semminki
Ihan epäilyksettä on olemassa myös ihmisiä jotka kadehtivat kiertäviä myyjiä.

Yhtäkään moista en kyllä tunne.
 

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Liittynyt
22.10.1999
Viestit
41380
Sijainti
Toisaalla
Puhelinmyyjät ovat suurimmaksi osaksi persiasta. Vastaan silti niille asiallisesti.
 

lfb

Flavio
Liittynyt
8.2.2004
Viestit
9965
Sijainti
Helsinki
*Kadehtii naisissa hyppiviä ja ryyppääviä kiertäviä myyjiä niin perkeleesti*
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Ei mitenkään yllättävää että Mosse alkoi oitis vertaamaan kulkumulkun ja kantapeikon elämää, siitäkin huolimatta että ilmoitin oitis näkemykseni olevan vain yhteen kokemukseen perustuva.
Alkkis-korttikin siinä pelattiin heti kättelyssä.. sekään ei yllättänyt yhtään :rolleyes:

Jos ei ole asiaan mitään sanottavaa, niin olkoon.
Eikö se ole aika tyyppiesimerkki, että 'kaupparatsuja' pidetään alkiksina, kuten kantapeikkoja ja toimittajia?

Sulla nyt tuntuu olevan sanottavaa joka asiaan, niin olkoon.:eek:
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Kuka vois olla kateellinen siitä että esim. Mosse vetää 80 donaa kilsakorvauksia verottomina?

Ei takuulla kekään :rolleyes:
Firman autosta ei makseta senttiäkään korvauksia, mutta veroja saan kyllä siitä maksaa.

Sullakin tuntuu olevan käsitys todellisuudesta aika hukassa. Tai no, jos joku nyt ajaa sen 180000 km vuodessa, niin sitten voi saada sen 80 donaa. Aikaa tuohon menisi noin 322 päivää vuodessa, jos päivässa ajaisi 8 tuntia.:rolleyes: Valitettavasti työpäiviä on vuodessa aika paljon vähemmän.:thumbfh:
 

Tsuhna

Absent Member
Liittynyt
2.11.1999
Viestit
18746
Sijainti
Toisaalla
Eikö se ole aika tyyppiesimerkki, että 'kaupparatsuja' pidetään alkiksina, kuten kantapeikkoja ja toimittajia?
Mulla ei kylläkään ole koskaan ole ollu semmosta käsitystä, pahoittelen.
Sulla nyt tuntuu olevan sanottavaa joka asiaan, niin olkoon.:eek:
Heha, mie nyt yleensä olen aikas hiljaa monesta asiasta. Saat kyllä tuon vittuilun kohdistaa johkuun ihan toisaalle.. :D Punaviherpiiperö on aikas vahva ehdokas
 

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39266
Sijainti
Semminki
Yleensä ne ovat sen kiertävän myyjän firman konttorissa töissä.

Varma tieto.
Ok. Ja muuten näin onkin.

Tämä virkisti muistin vuosien takaiselle duunipaikalle. Siellä myyntitiimistä suurin osa oli kateellisia kulkurille. Kyllä.
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Ok. Ja muuten näin onkin.

Tämä virkisti muistin vuosien takaiselle duunipaikalle. Siellä myyntitiimistä suurin osa oli kateellisia kulkurille. Kyllä.
Luulevat että on hienoa nukkua hotelissa ja mennä valmiiseen aamiaispöytään. Tai no se onkin ihan kiva asia tuo aamiainen.
 
Ylös