Kysymys ylläpidolle

arnold

Kohtalaisen turha tyyppi
Sijainti
Ladon takaa
Miksi ohessa olevassa kuvassa oleva nappi (havainnollistaakseni mitä tarkoitan, värjäsin napin) on "piilotettu" ja miksi moinen nappi on olemassa? :D

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Juu ja miks sen piilotetun namiskan pitää olla nimenomaan juuri siinä kohdassa, johon itse hiirellä klikkaan halutessani aktivoida bwoser-ikkunan doubtful

Kesti muuten aikoinaan pitkään ennenkuin lopulta tajusin, miksi f1-forum heittää mut aina säännöllisin väliajoin takaisin keskustelupalstan etusivulle :rolleyes:

Wilpuri

Senile Member
Sijainti
hki
OoPee:
Juu ja miks sen piilotetun namiskan pitää olla nimenomaan juuri siinä kohdassa, johon itse hiirellä klikkaan halutessani aktivoida bwoser-ikkunan
Sama käy monesti itsellekin. Vaistomaisesti nopeasti vain etsii tyhjää kohtaa, jossa klikata aktivoida selain, jotta ei ainakaan aina mitään linkkiä painaisi selaimesta, ja sittenhän justiin tulee sohaistua tuohon kohtaan, jossa linkki on. :)

Tblair2

Active member
OoPee:
Juu ja miks sen piilotetun namiskan pitää olla nimenomaan juuri siinä kohdassa, johon itse hiirellä klikkaan halutessani aktivoida bwoser-ikkunan doubtful
Mistas noita bwoser-ikkunoita saa? wink

<small>[ 23-10-2002, 19:32: Message edited by: Tblair ]</small>

Örfil

Guest
Jos/kun saan tuon kortin, pitääkö koneesen ostaa talvisin talvirenkaat vai voinko käyttää lumiketjuja.

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Riippuu ajettavasta matkasta,
koska muistathan jo lapsuudesta:
Kitkat katkat pitkät matkat
sinä ja minä ja ... wink

Tose

Kääntyy oikealle
Sijainti
The City
arnold:
Miksi ohessa olevassa kuvassa oleva nappi (havainnollistaakseni mitä tarkoitan, värjäsin napin) on "piilotettu" ja miksi moinen nappi on olemassa? :D
Koska se ei ole nappi vaan kuva nimeltä invisible.gif

Luulen, että kuvaa käytetään tiedon tallentamiseen satunnaisesta surffaajasta:
Olematon kuva avataan invisible.gif -nimisessä skriptissä, joka tallentaa kaiken tiedfon sinusta.

<small>[ 25-10-2002, 21:12: Message edited by: Tósé ® ]</small>

arnold

Kohtalaisen turha tyyppi
Sijainti
Ladon takaa
Nii, no mut olisko tähän päivän polttavaan kysymykseen saatavilla jotain vastausta?

Puupää

Señor Member
Sijainti
Skekkoslovakia
Wilpuri:
Sama käy monesti itsellekin. Vaistomaisesti nopeasti vain etsii tyhjää kohtaa, jossa klikata aktivoida selain, jotta ei ainakaan aina mitään linkkiä painaisi selaimesta, ja sittenhän justiin tulee sohaistua tuohon kohtaan, jossa linkki on. :)
Allekirjoitan tökänneeni moiseen useasti - KELE! :mad:

Antti

Administraattori
Ylläpitäjä
Sijainti
Suomi
Siis normaalisti tuossa paikassa on joku UBB-logo ja webmastereiden on tarkoitus korvata se omalla logolla. Koska F1-Forum lukee jo tuolla ylälaidassa, on tuo kohta päätetty jättää tyhjäksi laittamalla UBB:n logokuvaksi tyhjä gif-tiedosto.

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
PohjanAkka poisti hädissään kommenttinsa !!! Haha! :D

Voi HYVÄ SYLVI SENTÄÄ KU ON vaikeeta. :D