arnold
Kohtalaisen turha tyyppi
Miksi ohessa olevassa kuvassa oleva nappi (havainnollistaakseni mitä tarkoitan, värjäsin napin) on "piilotettu" ja miksi moinen nappi on olemassa?
Sama käy monesti itsellekin. Vaistomaisesti nopeasti vain etsii tyhjää kohtaa, jossa klikata aktivoida selain, jotta ei ainakaan aina mitään linkkiä painaisi selaimesta, ja sittenhän justiin tulee sohaistua tuohon kohtaan, jossa linkki on.OoPee:
Juu ja miks sen piilotetun namiskan pitää olla nimenomaan juuri siinä kohdassa, johon itse hiirellä klikkaan halutessani aktivoida bwoser-ikkunan
Mistas noita bwoser-ikkunoita saa? winkOoPee:
Juu ja miks sen piilotetun namiskan pitää olla nimenomaan juuri siinä kohdassa, johon itse hiirellä klikkaan halutessani aktivoida bwoser-ikkunan doubtful
K-lähikaupoista.Tblair:
Juu ja miks sen piilotetun namiskan pitää olla nimenomaan juuri siinä kohdassa, johon itse hiirellä klikkaan halutessani aktivoida bwoser-ikkunan doubtful
kampaamostamclaren77:
K-lähikaupoista.Tblair:
Mitä te sitten kommentoitte?Frank:
Emme kommentoi tälläisiä asioita.
En kommentoi, antaa ministeriön tiedottaa.markoj:
Mitä te sitten kommentoitte?Frank:
Emme kommentoi tälläisiä asioita.
Koska se ei ole nappi vaan kuva nimeltä invisible.gifarnold:
Miksi ohessa olevassa kuvassa oleva nappi (havainnollistaakseni mitä tarkoitan, värjäsin napin) on "piilotettu" ja miksi moinen nappi on olemassa?
Allekirjoitan tökänneeni moiseen useasti - KELE!Wilpuri:
Sama käy monesti itsellekin. Vaistomaisesti nopeasti vain etsii tyhjää kohtaa, jossa klikata aktivoida selain, jotta ei ainakaan aina mitään linkkiä painaisi selaimesta, ja sittenhän justiin tulee sohaistua tuohon kohtaan, jossa linkki on.
Mitä, mitä?!!! Heittikö PA jotain provosoivaa...? eek! doubtful EIKÄ! doubtfulDominic:
PohjanAkka poisti hädissään kommenttinsa !!! Haha!
Voi HYVÄ SYLVI SENTÄÄ KU ON vaikeeta.