Länsimetro & Treen ratikka - Infraa kaupunkilaisille jämsäänien selkänahasta

Lunssila

Well-known member
Liittynyt
6.6.2008
Viestit
18215
Paperitehtaat käyttävät nykyään eri tekniikkaa hommissaan, joten eivät döfää kuin ennen.

Tosin kyllä mun nenään on välillä tehtaan vieressä asioidessa raikas teollisuuden haju tuulahtanut.
 

Sue_me

Well-known member
Liittynyt
1.8.2005
Viestit
27848
Tehdaiden voimalaitokset taitavat tuottaa käryä enemmän kuin sellun teko.

Ainakin Jämsänkoskella haisee uuden voimalaitoksen myötä ihan vanhoille hyville ajoille.
 

Joni

Well-known member
Liittynyt
19.1.2004
Viestit
16942
Onko se haju sitten pinttynyt Imatraan vai mitä helvettiä?
Haa tästä tuli mieleen aina lapsuuden reissut 90-luvulla kun tuli Imatralle monesti matkusteltua moikkaamaan sukulaisia. Aina muistan sen ihanan paperitehtaan hajun joka minusta haisi pilaantuneelle lantulle. En tiedä onko asiat parantuneet tosiaan 15 vuodessa.
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
No niin...en sano pummiksi, koska se olisi ehkä vähän liikaa...sanopa vaan, että näin ei Jämsä saa varoilleen vastiketta, kun jotkut matkustaa pummilla.
Niin ja jotkut on pummeja, en nyt sano sen tarkemmin kun sekin olisi vähän liikaa.
Itsehän olen useasti ollut vastaavassa tilanteessa ja aina nykäissyt lipunmyyjää hihasta; "anteeksi, mutta minä en ole vielä saanut maksaa matkaani". Vaihtorahat olen antanut lähimmälle sotaveteraanille.
F-Nom selvästi yrittää sanoa että olen pummi, ja selostukseni mukaanhan niin voisi väittääkin. Tilanne vaan oikeasti oli sellainen ettei siinä enää mitään lippua olisi kerennyt ostamaan, ilman että olisi viivyttänyt junan pysäkkirutiineja merkittävästi. Jos olisi ollut enemmän aikaa, olisin toiminut lailla rehti-jjv:n, mutta nyt jouduin poistumaan liputta. Junan myöhästeleminenkin voi tulla kalliiksi, eli kun en häirinnyt lipunmyyjää enää pysäkillä lailla estäjän, säästin veronmaksajien rahoja n. moninkertaisen määrän.
En selittele, mutta.

Sotaveteraaneille en pennosiani soisi, mitä he muka ovat ikinä tehneet tämän yhteiskunnan hyväksi?
 

WebSlave

Trackman
Liittynyt
9.2.2005
Viestit
29660
Viikko sitten kävin ja ei. Ei ne ole.
Ei täällä (tai siellä Vuoksenniskalla, missä aikoinaan aina tiesi missä oltiin menossa) kyllä samalla tavalla haise kuin silloin 70-80 -luvuilla. Toki asun täällä, joten ehkei ominaishaju samalla tavalla pistä sieraimeen. Pygerholmin kommentti oli pitkään aikaan ensimmäinen, johon olen tuosta hajuasiasta törmännyt.
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Kiistän jyrkästi väittäneeni moista, mutta jos sellaisen käsityksen sait, siihen on varmaan syynsä.
Ok. Oletin että viestisi oli sarkasmishuumorillinen käänteisväite, mutta jos ei ollut niin sittenhän asia on ok, eikä minulla ole mitään syytä esim. vihata sinua sydämeni pohjasta, ja rakentaa Nomin Tuho -uhrialttaria voodoo-nukkeineen, johon tungen tikareita ja dildoja. Enkä siis sellaista ole rakentanut enkä edes suunnitellut, sellaiset väitteet olisivat aivan hulluja. HULLUJA!
 

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Liittynyt
22.10.1999
Viestit
41380
Sijainti
Toisaalla
Ok. Oletin että viestisi oli sarkasmishuumorillinen käänteisväite, mutta jos ei ollut niin sittenhän asia on ok, eikä minulla ole mitään syytä esim. vihata sinua sydämeni pohjasta, ja rakentaa Nomin Tuho -uhrialttaria voodoo-nukkeineen, johon tungen tikareita ja dildoja. Enkä siis sellaista ole rakentanut enkä edes suunnitellut, sellaiset väitteet olisivat aivan hulluja. HULLUJA!
Jutuistasi tulikin mieleeni vanha metafloora: Olet kuin 50 sentin vanha jasso, jossa vain takaressu toimii. Tämä ennenkaikkea opiksi ja ojennukseksi.
Minkälaisia dildoja olisit käyttänyt?
 
Ylös