Bobakki
@f1hog
Se ON siis totta! Jeesus pelastaa.
Mut ei saa hei sit ajaa lujempaa ku mitä sun enkeli osaa lentää.
Se ON siis totta! Jeesus pelastaa.
Jeesus pelastaa.
Mut ei saa hei sit ajaa lujempaa ku mitä sun enkeli osaa lentää.
Pidän enempi tästä.
Ok. Sit toi eka oli parempi.
Mun mielestä molemmat oli huisin hyviä. Tosin, ei ole kauittimia tässä koneessa.
Pantomiimistandup toimii AINA.
Lohjalaiset on saaneet korttinsa villissä lännessä. Kaikesta pitää päästä ohi mikä liikkuu. Varsinaissuomalaiset sitten ajavatkin paljon rauhallisemmin, eivätkä väistä mitään tai ketään.Paljon isommasta on nyt kyse. Oikeesti mulle tulee tuolla Veikkolan, Lapinjärven ja Kylmälän seudulla ajaessa aina pieni pelko perseeseen, että koska Zaik... Mangele leikkaa pimeessä mutkassa vastaantulijaa kaistalla vastaan.
Lohjalaiset on saaneet korttinsa villissä lännessä. Kaikesta pitää päästä ohi mikä liikkuu. Varsinaissuomalaiset sitten ajavatkin paljon rauhallisemmin, eivätkä väistä mitään tai ketään.
Toinen kohtaamani todella vakava likipitäen-tilanne sattui eräässä kokouksessa ojentaessani edellisen kokouksen pöytäkirjaa allekirjoitettavaksi taholle, jonka siihen tuli puumerkkinsä laittaa. Ja mitä tekee heebo!?
Vetää paperinipusta samaan aikaan kun minä pidän siitä vielä kevyesti kiinni!!!!
Arvaatte varmaan, että jos sormi olisi ollut paperin reunaa vasten mitä olisi tapahtunut?!
Syvä viilto, heinäkuu, haavatulehdus, sairaalareissu, sairaalabakteeri, latna moro, bye, bye ihana maailma! :thumbfh:
Siinä oli hengenlähtö sentin päässä. Elämä vilisti jo silmissä kun tuijotin paperinipun liukumista etusormen ja peukaloni välissä. Se oli elämäni pisin sekunti!
Kun ajaa tarpeeksi kovaa päin punaisia, ne näyttävät vihreiltä.
Harmi homma tuommoinen. Itse olin tuolla 2007 ja paremmin kaikki sujui.Tapahtuma oli Rowlit 2011 Paraisilla. Eka ja vika Rowlit. Kiitos ja hyvästi.
Harmi homma tuommoinen. Itse olin tuolla 2007 ja paremmin kaikki sujui.
Ehei, oli myös siellä louhoksen pohjalla. Busseja meni ylös alas. 08 oli keskustassa.Se tais olla jossain kadulla tms. silloin eli ei ollut noita logistisia ongelmia?
Sen verran jo rauhoituinettä kyllä menen toistekin jos on joku hyvä nimi soittamassa :ahem: