Laivatoikki

• Viestiketjun aloittaja JPP
  • Aloituspäivämäärä

pendellstock

Well-known member
Olen purjehtinut maailman valtamerillä suomalaisella sotalaivalla (tuolloin kyseessä oli laivastomme johtolaiva tunnuksella ”#01”) Miinalaiva Pohjanmaalla. Jos haluatte kysyä jotain oikeisiin aluksiin liittyvää (josta voisi olla hyötyä kun mallintaa noita pienoismalleja oikeiden alusten pohjalta), niin vastaan mielelläni.

Olen itsekin rakentanut pienoismalleja, Pontiac Tempest autosta B-52 pommittajalentokoneisiin ja U-boat sukellusveneseen sekä englantilaiseen torpedoveneeseen. Jaan mielelläni merenkulun alueen osaamistani ja sota-alustietouttani sitä tarvitseville.

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Olen merenkulun Luca Badoer. Olen niin purjeissa etten koskaan pääse merelle.

FW08

Registered User of Talent
Sijainti
Behind the rabbit
Olen merenkulun pendellstock, istun tyhjässä kylpyammeessa ja huudan, jotta joku heittäisi sinne edes ämpärillisen vettä.

pendellstock

Well-known member
Olen merenkulun pendellstock, istun tyhjässä kylpyammeessa ja huudan, jotta joku heittäisi sinne edes ämpärillisen vettä.
Olen siis purjehtinut sotalaivalla sellaisissa paikoissa, joissa on 11 km vettä aluksen alla. Olen kohdannut sellaisia aaltoja, joista Suomenlahden rannoilla nähdään vain painajaisia. Olen myös ampunut laivan päätykillä.

Osaan siis auttaa jos joku tekee pienoismallia sotalaivoista ja tarvitsee esimerkiksi neuvoja millä väreillä maalata laivan yksityiskohtia, jotta ne olisivat realistisia. Autan kyllä mielelläni.

burb

.
Millä väreillä kannattaisi maalata laivan yksityiskohtia?

FW08

Registered User of Talent
Sijainti
Behind the rabbit
Olen siis purjehtinut sotalaivalla sellaisissa paikoissa, joissa on 11 km vettä aluksen alla. Olen kohdannut sellaisia aaltoja, joista Suomenlahden rannoilla nähdään vain painajaisia. Olen myös ampunut laivan päätykillä.

Osaan siis auttaa jos joku tekee pienoismallia sotalaivoista ja tarvitsee esimerkiksi neuvoja millä väreillä maalata laivan yksityiskohtia, jotta ne olisivat realistisia. Autan kyllä mielelläni.
Kyllä, kyllä. Ja Zaikom on supliikki seuramies, CCMK kansakunnan johtava formulatuntija ja Joni omillaan asuva työssäkäyvä, tasapainoinen nuori ihminen.

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Ei tietoa. Edellinen havainto toissa keväältä kun kummipoika isänsä kanssa oli sen trailerilla bonganneet menemässä:

Tonnia siitä autokaupassa pyysivät eli vois kuvitella ihan ajoon menneen kun vastaavia (rekisteröimättömiä ja katsastamatomia) saa ilmaiseksikin jos varaosia tarvitsee tai paalata haluaa.