Toisessa Maailmassa mä siis saatan jo olla presidentti.
Ja / tai Kekkonen.
...tyyny voi lämmetessään syttyä palamaan kun sillä pitää päätä liian kauan.
(lapsena luulin)
Hyvä kun lisäsit ton lopun. Olin ekan lauseen jälkeen liikenteessä asenteella jotta onpa kyllä daiju jätkä.
Mä oon tolla asenteella liikkeellä edelleen.
Mä kans. Paitsi en oo liikkeellä, koska siellä on niin daijuja jätkiä hei liikkeellä, ettei uskalla.
Lapsena luulin, että mörkö, mutta myöhemmin tiesin, koska K.Yrjola, Albert Oil ja Jjusban.
Mut voi jättää tuosta kenopäälistauksesta pois huoletta.
Ei pysty.
Pyydä hoitajaa.
Mites...mites tää nyt näin...HEI...
Ellet jopa jo keisari.
Mites...mites tää nyt näin...HEI...
MAAILMAN MÄÄRÄÄJÄ...putkavahti
Siellä missä Capteeni Howdy, Jjjjusban ja K.Yrjölä lusivat aikaansa kulutellen, putkavahti ON maailman määrääjä! Sinänsä siis Jalmarin sanoissa oli vinha perä.
Lasna ollessain (alta kouluikäinen kuiteski) meillä oli saman kerrostalon kersojen kesken perinteinen "meidän isä on kovempi ku teidä isä" -kilpailu ja olinkin aika vahvoilla poikasten arvoasteikossa, kun isäpuoleni sattui ajamaan pyöräkuormaajaa ynnä muita isoja laitteita työkseen. Sitten kuitenki eräs Jalmari (nimi muutettu) sanoi, että hänen isänsä onkin MAAILMAN MÄÄRÄÄJÄ!!! Siinä kyllä lyötiin jauhot suuhun ja luuta kurkkuun heti kerralla. Myöhemmin mulle kuitenkin selvis, ettei sen faija ollu varsinainen Maailman Määrääjä vaan putkavahti ja välillä taksirengin hommissa.