Albert Oil
Hippi ja juntti
En suosittele. Ei tää mitään kivaa ole.
Joko hällä on F1-Forumille nikki? Jutut ihan sopivaa tasoa.Tyttö kertoi tänään, jotta hänestä tulee isona suolakurkku.
Mistä tietää että joku ei ole käynyt suihkussa?Kuten sekin kun kerran tein kainalopierun.
Läntisessä Suomessa maustekurkkuna olo taitaakin olla mukavampaa.En suosittele. Ei tää mitään kivaa ole.
Kohta maa on tuplavarmistettu, koska tornikirje tupsahti postiluukusta alkuviikosta.Siellä se kullannuppu on yön pikkutunneilla seuraillut menoa Suomenlahdella muiden nukkuessa.
Ällös pelkää, velj... lapses on valveilla.
Tai ehkä testosteroniruiske suoraan vasempaan pakaraan?Mikään ei nosta testosteronia enemmän, kuin yhdistetty kahvin- ja ruudintuoksu aamunkoitteessa No, ehkä viikunahillo.
Pohjois-Korean tyyliin teloitus hoidetaan tykkilöillä.Tykittää? Yllytätkös toista ratkaisemaan asian ampumalla? WSPEKS!
Turussa aurajuusto tunnetaan piispanjuustona.Siellä on kuulemma myös teloitettu miehiä hautaamalla elävältä aurajuustoon. Alppu tiesi kertoa.
Jos en vallan väärässä ole, niin tuo teloitus tapahtui ilmatorjuntakonekiväärillä, eikä tykillä. Jos olen väärässä niin olen väärässä? Lopputulos oli kuitennii sama.Pohjois-Korean tyyliin teloitus hoidetaan tykkilöillä.
Ei ole kukaan pannut Instaan/Twitteriin videota tapahtumasta. Missä oli Axl?Jos en vallan väärässä ole, niin tuo teloitus tapahtui ilmatorjuntakonekiväärillä, eikä tykillä. Jos olen väärässä niin olen väärässä? Lopputulos oli kuitennii sama.
Toki voi olla, että tykeilläkin ovat teloittaneet? Piruko nuista tietää?
Haippiringin ja bongorumpujen kanssa Kim Jong-Unin jonkun naispuolisen serkun perää kuolaamassa?Ei ole kukaan pannut Instaan/Twitteriin videota tapahtumasta. Missä oli Axl?
Mikäs sitten 20 senttinen on? Paitsi Popeidan biisi.20 millinen on jo tykki.