Lapset

  • Viestiketjun aloittaja 72
  • Aloituspäivämäärä

Örfil

Guest
Vanhempani saivat minut 22-vuotiaana. Itse olin siinä iässä holtiton pentu, oli aivan hyvä omalla kohdalla väsätä lapset vasta kolmenkympin korvilla. Oli siinä osaamista ja hommaa riittämiin silloinkin. Eikä kyllä ollut sopivaa siippaakaan ennen sitä, semmoista jonka kanssa olisi edennyt niin isoon asiaan ja sitoutunut siihen.

Nämä jos mitkä on asioita, jotka jokainen päättää itse kohdallaan, kuten Fagerholm viittasi.
 

Lunssila

Well-known member
Liittynyt
6.6.2008
Viestit
18215
Lapsia kannattaa tehdä 30,5 vuotiaana ja tasan yksi, poika. Ja tietysti ajoittaa siementäminen niin, että lapsi syntyy alkuvuodesta, viimeistään huhtikuussa.
 

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39266
Sijainti
Semminki
Lapsia kannattaa tehdä 30,5 vuotiaana ja tasan yksi, poika. Ja tietysti ajoittaa siementäminen niin, että lapsi syntyy alkuvuodesta, viimeistään huhtikuussa.
Onko toi 30,5v siittämis- vai syntymähetki? Jos siittämis-, niin mulla on 3/3.
 

jps

nimimerkkien jahtaaja
Liittynyt
17.11.2000
Viestit
31093
Sijainti
täällä
En minä siitäkään tiedä tai osaa sanoa, onko kovin nuorenakaan hyvä. Tekee kun tekee ja ei kaikkien tarvitse tehdä lain. Mutta elämän eläminen ennen lapsia on minulle niin absurdi perustelu asiaan joka ei vaadi perusteluita, että veri kiehahtaa. Suoraan taas minulta pois.

Omasta mielestäni eläminen ilman lapsia on varsin absurdia, koska lasten saaminen ilman omaa elämistä on vähintään hankalahkoa.
 

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39266
Sijainti
Semminki
Teletappi veti Hobittia nyrkillä päin näköä, että veret tirskahti nenästä.
On näistä iloa.
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Elämystrippailu kuulostaa siltä, että lapsi hommataan itsekkäistä syistä. Itselle leluksi/lemmikiksi.
Eihän se tietenkään useimmilla ainoa syy ole, emmä sillä.

Noin muuten kestänee vielä muutama vuosi, ennen kuin lapset (ja niiden hankinta) valitaan Vuoden Turhakkeeksi. Turhiahan ne tietenkin on jo nyt, mutta asiaa ei vielä voi kovin suureen ääneen sanoa.
 

Sam

Muumipappa
Liittynyt
2.8.2000
Viestit
34097
Sijainti
Muumilaakso
Elämystrippailu kuulostaa siltä, että lapsi hommataan itsekkäistä syistä. Itselle leluksi/lemmikiksi.
Eihän se tietenkään useimmilla ainoa syy ole, emmä sillä.

Noin muuten kestänee vielä muutama vuosi, ennen kuin lapset (ja niiden hankinta) valitaan Vuoden Turhakkeeksi. Turhiahan ne tietenkin on jo nyt, mutta asiaa ei vielä voi kovin suureen ääneen sanoa.
:D Hyvin kirjoitettu :D
Olen muuten kohtalaisen eri mieltä. Lapset on elämän parasta antia ainakin minun ajatusmaailman mukaan.
 
Ylös