Antsa Rieppo
Well-known member
Lähinnä tuota näköä tarkoitin.Mitä nyt juttuja kuulin, niin oli ketterämpi otteissaan kuin moni puoli vuosisataa nuorempi.
Lähinnä tuota näköä tarkoitin.Mitä nyt juttuja kuulin, niin oli ketterämpi otteissaan kuin moni puoli vuosisataa nuorempi.
NiivvarmaanLähinnä tuota näköä tarkoitin.
Onko toi 30,5v siittämis- vai syntymähetki? Jos siittämis-, niin mulla on 3/3.Lapsia kannattaa tehdä 30,5 vuotiaana ja tasan yksi, poika. Ja tietysti ajoittaa siementäminen niin, että lapsi syntyy alkuvuodesta, viimeistään huhtikuussa.
Hyvällä prosentilla laukoo FagerholmOnko toi 30,5v siittämis- vai syntymähetki? Jos siittämis-, niin mulla on 3/3.
Komp. Suunnaton määrä elämyksiä tiedossa jos ja kun saa lapsen.Siksi kun ei se elämä lopu lapsien syntymiseen.
Kohta lähdetään elämöimään pojan kanssa Vuorelan suuntaan.Komp. Suunnaton määrä elämyksiä tiedossa jos ja kun saa lapsen.
Elämyksiä saa myös esim. työntämällä bambutikkuja kynsien alle.Komp. Suunnaton määrä elämyksiä tiedossa jos ja kun saa lapsen.
Mikä toimii kenellekin.Elämyksiä saa myös esim. työntämällä bambutikkuja kynsien alle.
En minä siitäkään tiedä tai osaa sanoa, onko kovin nuorenakaan hyvä. Tekee kun tekee ja ei kaikkien tarvitse tehdä lain. Mutta elämän eläminen ennen lapsia on minulle niin absurdi perustelu asiaan joka ei vaadi perusteluita, että veri kiehahtaa. Suoraan taas minulta pois.
Ok.Omasta mielestäni eläminen ilman lapsia on varsin absurdia, koska lasten saaminen ilman omaa elämistä on vähintään hankalahkoa.
Täytyy muistaa kunkin lapsuudenkokemukset: viisitoista ensimmäistä vuotta äitiyspahvilaatikossa asuen muokkaavat ihmisestä kuin ihmisestä hieman toisenlaisen.Mikä toimii kenellekin.
Hyvin kirjoitettuElämystrippailu kuulostaa siltä, että lapsi hommataan itsekkäistä syistä. Itselle leluksi/lemmikiksi.
Eihän se tietenkään useimmilla ainoa syy ole, emmä sillä.
Noin muuten kestänee vielä muutama vuosi, ennen kuin lapset (ja niiden hankinta) valitaan Vuoden Turhakkeeksi. Turhiahan ne tietenkin on jo nyt, mutta asiaa ei vielä voi kovin suureen ääneen sanoa.
Oletko ne siittänyt?Lasketaanko koirat lapsiksi?