Örfil
Guest
En soisi oikeita etunimiämme paljastettavan tällaisilla hämärillä netin rikollisforumeilla.
Aika paljon nuo sukupolvijutut ovat näköjään mun elon aikana muuttuuneet. Isäukon isoisä kuoli vuonna 1946 ja äidin isoäiti vuonna 1934. Mutta mää olenkin visiin semmoinen iltatähti vanhemmilleni. Kohta synnyttyäni he täyttivät 35 vuotta kumpikin.Neljä samanaikaista sukupolvea ei liene kovin harvinaista,
Meillä on neljä sukupolvea ollut viimeiset 20-vuotta. Kun se viides, eli äidinäiti kuoli. Tiedä vaikka viides vielä tuossa tulisi, kun veljentytär kuitenkin on jo päälle 20 ja omat vanhemmat tuossa vielä heiluvat.Neljä samanaikaista sukupolvea ei liene kovin harvinaista, on noita omassa suvussa tälläkin hetkellä. Äidin isoäiti kuoli kun olin suunnilleen kahdeksanvuotias. Viisi sukupolvea vaatiikin jo useamman peräkkäisen nykymittapuulla suhteellisen nuorena lisääntymisen.
Yhteiskunnan muutosten mukana nuo kai muuttuvat. Tuo 35 vuotta taitaa nykyään olla miehillä vain pari vuotta yli esikoisen saamisen keskiarvon.Aika paljon nuo sukupolvijutut ovat näköjään mun elon aikana muuttuuneet. Isäukon isoisä kuoli vuonna 1946 ja äidin isoäiti vuonna 1934. Mutta mää olenkin visiin semmoinen iltatähti vanhemmilleni. Kohta synnyttyäni he täyttivät 35 vuotta kumpikin.
Tmoin vanhemmatMeillä on neljä sukupolvea ollut viimeiset 20-vuotta. Kun se viides, eli äidinäiti kuoli. Tiedä vaikka viides vielä tuossa tulisi, kun veljentytär kuitenkin on jo päälle 20 ja omat vanhemmat tuossa vielä heiluvat.
Eikun perkele. Veljen tyttärentytär tietysti 20-kymppinen veljentytär oliskin tosi ylläri. Tai niin. Ei 50-kymppinen isäksi mikään vanha ole lainkaan, "koska Sale"Tmoin vanhemmat
Tmoi
Tmoin veljentytär
Tmoin veljentyttären hypoteettinen lapsi
Olin laskevinani viestistä neljä sukupolvea.
JAA NIIN! Tmoi meni vielä askeleen mua edemmäs. Hypoteettisen lapsen hypoteettinen lapsi. On se sellanen. On se!
Ihanko totta? Mää olin pikkaisen alle 22.Tuo 35 vuotta taitaa nykyään olla miehillä vain pari vuotta yli esikoisen saamisen keskiarvon.
On noussut sitten meidän ajan tuo keskiarvo hurjasti ylöspäin.Ihanko totta? Mää olin pikkaisen alle 22.
Kuinka helkkarin nuori Sam oikein on?Minulla ei vielä kumpikaan vanhemmistani ole eläkkeellä. Nykyään ei ehkä ihan tavallista ole olla tavan palkkatöissä käyvä isoisovanhempi
Samin vanhemmat:Kuinka helkkarin nuori Sam oikein on?
Samin mukaan molemmat vanhempansa ovat edelleen työelämässä. Monet 64-vuotiaat ovat jo eläkkeellä, joten oletan Samin vanhempien olevan nuorempia.Samin vanhemmat:
64 v
Samin mukaan molemmat vanhempansa ovat edelleen työelämässä. Monet 64-vuotiaat ovat jo eläkkeellä, joten oletan Samin vanhempien olevan nuorempia.
En sentään, vaikka lapsillani serkkuja piisaakin.Seuraavaksi Sam kertonee olevansa myös moninkertainen isosetä.
Minä, ja Cmama, oltiin melko tarkkaan 31,5v kun Cmini syntyi.Tuo 35 vuotta taitaa nykyään olla miehillä vain pari vuotta yli esikoisen saamisen keskiarvon.
Mua ainakin jarruttaa pidemmän päälle ainakin taloudellinen epävarmuus. Kun päättäjien ja kansan välinen (elintaso)kuilu vaan kasvaa.Ja nousenee yhä vain.
"Pitää ehtiä elämään ennen lapsia". Ja muuta paskaa.