Örfil
Guest
"Mielenkiintoinen" analyysi.Kun päättäjien ja kansan välinen (elintaso)kuilu vaan kasvaa.
"Mielenkiintoinen" analyysi.Kun päättäjien ja kansan välinen (elintaso)kuilu vaan kasvaa.
Olen sanaton.Mua ainakin jarruttaa pidemmän päälle ainakin taloudellinen epävarmuus. Kun päättäjien ja kansan välinen (elintaso)kuilu vaan kasvaa.
Eli Katainen ja Kokoomus!Sipilää voi monesta muusta syyttää, mutta syntyvyys ei ole yksi sellainen. Se on lähtenyt jyrkkään laskuun jo 2011.
Ihan mielenkiinnosta kysyn, että miksi tuo on paskaa?Ja nousenee yhä vain.
"Pitää ehtiä elämään ennen lapsia". Ja muuta paskaa.
Siksi kun ei se elämä lopu lapsien syntymiseen.Ihan mielenkiinnosta kysyn, että miksi tuo on paskaa?
Komp. Mitä aikasemmin, sen parempi. Ehtii sitten vielä nelikymppisenä mennä ympäriinsä. "Muksu kuskina" . No ei maar.Siksi kun ei se elämä lopu lapsien syntymiseen.
Siitä se vasta elämä alkaakin. :thumbup:Siksi kun ei se elämä lopu lapsien syntymiseen.
Cmoneyn tekstistä tuli lähinnä mieleen koulutus_leikkaukset.Eli Katainen ja Kokoomus!
Jeps. Kukin tehköön kuten haluaa. Asioissa on puolensa, ja niitä voi puntaroida omasta näkökannasta.Meitä on erilaisia. Itselleni uskoakseni sopi vanhemmuus paljon paremmin 3-, kuin 2-kymppisenä.
Ja näkikö edes omia polvia loppuvaiheessa?Mummo eli 92-vuotiaaksi ja ehti nähdä lapsenlapsenlapsenlapsensa.
Isotäti eli yli satavuotiaaksi, mutta mulla ei ole tarkempaa tietoa montako sukupolvea hän ehti nähdä.
Mitä nyt juttuja kuulin, niin oli ketterämpi otteissaan kuin moni puoli vuosisataa nuorempi.Ja näkikö edes omia polvia loppuvaiheessa?