Eihän niillä kotikäyttäjälle ole merkitystä, mutta omasta mielestä se kertoo laadusta.OoPee sanoi:Ei kai niillä sisuskalujen jaktuvalla muuttumisella ole mitään merkitystä, jos ostat koneen himakäyttöön.
Mutta ei mulla ole sen ihmeempää mielipidettä, koska läppärikokemukset ovat suhtkoht rajoitetut.
Mitä muuten imageen tulee, niin olen jo useamman viikon tapellu IBM:n R51:n imagen kanssa. Kaikki skulaa kunnes teen toimivasta asennuksesta imagen, jonka tallennan ja kloonaan uuden koneen sysprepin avulla. Kone kyllä toimii virtajohdolla, mutta hetikun nappaan virtapistokkeen irti, tulee blue screeniä. En ymmärrä :dunno: Ja vika tulee siis VAIN, jos käytän sysprepiä kloonauksessa. Millään muulla Thinkpad-mallilla (tosin kaikki T-sarjaa) ei vastaavaa ongelmaa ole esiintynyt. Luin kyllä, että just toi sama akkuvirta-ongelma esiintyi aikaisemmin Intelin Mobile-prosessoreilla XP:n kanssa, mutta SP2:n mukana tuli uusi prossuajuri, joka tuon ongelman korjasi. Ja mulla siis on se ajuri asennettuna... silti sukkaa.
MS-näppäin on semmonen, että kun sen käyttöön tottuu, niin ilman on vaikee olla
Itse käytä
n RIS & RIPREP yhdistelmää imagen luonnissa. Tuohon syspreppiin en ole juurikaan tutustunut. Sysprepillähän tehdään nuo valmistajien imaget (tai ehkä paremminkin WINPE:llä)