ei tuo taida toimia kuin jenkeissä :nope:Miguel sanoi:Muuta ulkomaille.
laitoimpa HP:lle kyselyn, josko tuota Suomesta saa. Täytyy katella mitä he vastaa.jaska sanoi:
kannattaa sitten pitää tämän suhteen mielessä seuraavaa....jaska sanoi:Muistia Giga lienee kiva, mutta toisaalta sitä voi aina hankkia lisää![]()
No eikö jenkkejä lasketa kuuluvaksi ulkomaihin? :doubtful: Siellä pääsisit ajamaan kunnon autolla ja hampurilaisen syönti ois niinq arvostettua. :ahem: Jalkapallin (soccer) pelaaminen ei olisi kylläkään enää niin kova juttu, mutta eihän sua millään tavoin näytä haittaavan hehkuttaa vähemmistöjuttuja.jaska sanoi:ei tuo taida toimia kuin jenkeissä :nope:
joo, tuon oon huomannut. Tosin kun kaikki tekee noin, niin paha valita.FO110K sanoi:kannattaa sitten pitää tämän suhteen mielessä seuraavaa....
Monessa koneessa on vain 2 muistipaikkaa, jotenka jos speksissä sanotaan 512mb (2x256) niin gigan saamiseksi koneeseen pitää vaihtaa molemmat palikat, ja tunnetusti kannettavien muistit ei kovin halpoja ole + 256 kampoja on vaikea saada myydyksi....
Tässä postaamassasi koneessa ei ole kovin kummoinen näytön resoluutio. Parempi näyttö nostaa hintaa.jaska sanoi:Käytännössä toiseksi vaihtoehdoksi on muotoutunut tämä.
Plussaa painosta ja jotenkin tukevamman oloinen tuo on.
Miinusta täysin turhasta sormenjälkitunnistimesta :jaska:
Mitäs muita eroja hahmot löytää noista .. ja kumman eduksi.
Vain 60 gigainen kovalevy? :doubtful:jaska sanoi:Käytännössä toiseksi vaihtoehdoksi on muotoutunut tämä.
Plussaa painosta ja jotenkin tukevamman oloinen tuo on.
Miinusta täysin turhasta sormenjälkitunnistimesta :jaska:
Mitäs muita eroja hahmot löytää noista .. ja kumman eduksi.
Ottaen huomioon käytön mihin tuo tulee, niin riittää hyvin :ahem:OoPee sanoi:Vain 60 gigainen kovalevy? :doubtful:
No mielestäni ~820e tuosta Pavillionista, jonka postasin aiemmin ei ole paljoaMiguel sanoi:Toiseen merkkiin sijoittamalla saat samalla rahalla enämpi vastinetta. Mielestäni sekä IiBeeÄmmä ja HooPee ovat molemmat hivenen kalliita brändejä. Tuki toimii ja paketit on kasattu kunnolla, mutta tästä laadusta saa maksaa hivenen vaatimattomilla ominaisuuksilla verrattuna samanhintaiseen huonompimaineiseen koneeseen.
No niin kai sitten. Mutsin Acerissa on sata gigainen ja mä oon aikalailla varma, että sen käyttövaatimukset ovat minimaaliset verrattuna sun vaatimuksiisjaska sanoi:Ottaen huomioon käytön mihin tuo tulee, niin riittää hyvin :ahem:
OoPee sanoi:No niin kai sitten. Mutsin Acerissa on sata gigainen ja mä oon aikalailla varma, että sen käyttövaatimukset ovat minimaaliset verrattuna sun vaatimuksiis![]()
Toki HP:lla on myös nämä halvat kuluttajamallit, mutta kyse ei ollut nyt hinnasta vaan siitä mitä saat vastineeksi sille rahalle. Mun pointti oli se, että samalla rahalla saat vähemmän rautavastinetta HP:llä kuin esim Acerilla tai vastaavalla.jaska sanoi:No mielestäni ~820e tuosta Pavillionista, jonka postasin aiemmin ei ole paljoa
... musta on just niin, että HP alkaa olla halpabrändi :eek!: