Laptop/Läppäri/Kannettava.

Miguel

beagle
Sijainti
West highland
jaska sanoi:
Niimpä, eioohelppoa! (tommosen mailin (otsikon) laitoin broidilleni ja valitin valinnanvaikeutta)

... ja toki voin muistaa väärin, mutta muistaakseni eräs toinen foorumisti painiskeli läppärien valinnan kanssa UPO-toikissa jokin aika sitten ;)

Silloin valinnan teko oli yhtä tuskaa. Onneksi viimeisimmän valinnan teko oli suht koht helppoa. :ahem:

Vellu

Kuninkaalleninen
Sijainti
Vantaa, Finland
OoPee sanoi:
Tjah, mulla kävi tosiaan just noin....
Mä uskoisin, että sen donglen omaa paritusta ei tartte/saa käyttää, jos aikoo käyttää tota pc-suitea.

Mä sain kaapelin pienemmällä vaivalla kuin olisin saanut BT-donglen. Ja kaapelin kanssa ei tartte miettiä noita paritteluja ja olla tuollaisten ilmayhteyksien varassa.. Ja toisaalta tossa telakassa oleva synkronointinappula ei toimi BT:n kautta, vaan ainoastaan kaapelin kautta. Pieniä juttuja mutta kuitenkin. Ja kaikissa pop-port kapuloissa ei oo BT:tä (esmes puolisolla on 6800, jossa sitä ei ole), niin se on ihan kätevä vempele muitakin varten.

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
Ostimpa sitten tuon Fujitsun. Mustasta Pörssistä kera 3 V takuun ja tällaisen hiiren :ahem:

.. tosin saan sen vasta to :nope:

Viimeksi muokattu:

JOC

tavallinen virtanen
Rapoa sitten. Sitä on sitten turha kiikuttaa Mustaan Pörssiin kun se hajoaa.

Vellu

Kuninkaalleninen
Sijainti
Vantaa, Finland
OoPee sanoi:
Enhän mä sitä käyttänykkään :doubtful:
Oliko se paritusluku 123 vai joku muu (esmes joku 8 numeron mittainen luku)?

EDIT: Ja yks juttu, mikä saattoi auttaa noissa ongelmissa oli sen parituksen poisto ja sitten uudelleenparitus, mutta varmasti tuotakin oot kokeillut.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Vellu sanoi:
Oliko se paritusluku 123 vai joku muu (esmes joku 8 numeron mittainen luku)?

EDIT: Ja yks juttu, mikä saattoi auttaa noissa ongelmissa oli sen parituksen poisto ja sitten uudelleenparitus, mutta varmasti tuotakin oot kokeillut.
Eiköhän se ollu 0000.

Kokeilin kyllä, mutta kuten sanottua, ei mulla ole sitä softaa ollu kjoneella enää yli vuoteen, joten eipä tässä nyt voi oikein testaillakkaan. Jos mulla joskus on tylsää, niin vois imuttaa uuden version (jos semmonen on) netistä ja kokeilla sillä.

Vellu

Kuninkaalleninen
Sijainti
Vantaa, Finland
OoPee sanoi:
Eiköhän se ollu 0000.

Kokeilin kyllä, mutta kuten sanottua, ei mulla ole sitä softaa ollu kjoneella enää yli vuoteen, joten eipä tässä nyt voi oikein testaillakkaan. Jos mulla joskus on tylsää, niin vois imuttaa uuden version (jos semmonen on) netistä ja kokeilla sillä.
Perinteisesti PC-suitella (mitä mä muistan), se paritusluku on aina ollut 123. En nyt tietty oo tuosta varma, kun muisti on mitä on. BT-headsetissä se ainakin on 0000.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Vellu sanoi:
Perinteisesti PC-suitella (mitä mä muistan), se paritusluku on aina ollut 123. En nyt tietty oo tuosta varma, kun muisti on mitä on. BT-headsetissä se ainakin on 0000.
Voi olla, niinkuin sanoin, siittä on jo niin kauan, että en muista :doubtful:

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
.. niin muuten. Sain eilen Bluetoothin (joku Clas Ohlssonin, vai miten tuo kirjoitetaan, halpispalikka) + K700i toimimaan. Eikä mennyt edes pahasti Acentamisen puolelle. Hetki piti oikeaa AT-komentoa googlettaa...

.. tai siis BT toimi heti, mutta hetki meni, jotta se toimi modeemina kans.

Miguel

beagle
Sijainti
West highland
OoPee sanoi:
Voi olla, niinkuin sanoin, siittä on jo niin kauan, että en muista :doubtful:
PC maailmassa tolla oletusluvulla ei oo juurikaan merkitystä, koska sen voi valita mieleiseksi. Itse en käyttäisi lukua 123.

FO110K

Banned
nonniin, aika hämmentää soppaa hieman, ed. postauksesta on 2kk, ja nyt kaivataan forumilaisten mielipiteitä taas kun itselle on tuo läppärin osto ajankohtainen.... tässä hieman raameja joihin pitäisi mahtua:

- näytön koko min 14.1", miel. 15.4", kuitenkaan ei 17"... resoluutio yli 1024x768 tai laajiksen kanssa yli 1280x800 (tjsp)
- centrino prosu, 1G muistia
- min. 60gb kovo
- polttava DVD
- mahd. tukeva rungoltansa
- hintakatto 2200€ (sis. laajennetun takuun)

Toistaiseksi omaan silmään on osunu vain 3 mallia jotka osuis kohilleen....
muitakin saa esittää (pitääkin :D) ja kommentteja kaivataan...

IBM:n Z60m
IBM:n R52
Asus V6J