Laulutaitosi-polli

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mosse
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Laulutaitoni on mielestäni

• Äänestäjiä yhteensä
    38
Musatunnit oli kyllä ihan lepposia, kun kavereiden kanssa puhuttiin paskaa, yms. Sattuivat maikat vielä olemaan leppoisia, joten rummun kompista tai muista soittojutskista on hiton hämärät muistikuvat.

Viimeksi muokattu:
Koulussa numero oli yleensä ysi. Laulunkokeet olivat ujolle pöjökille painajaisia.

Laulunkokeet olivat ujolle pöjökille painajaisia.

Väittäisin, että olivat arviolta noin 99% oppilaista jonkinasteisia painajaisia, etenkin, jos maikka ei älynyt suorituttaa niitä kahden kesken vaan koko luokan kuulleen :doubtful:

Ihan kympin luokkaa. Musiikinopettaja tosin kehtasi haukkua sitä, mutta eihän se nyt näistä asioista mitään tiedä.

E. Musiikki taisi viime tokarissa olla 7.

Viimeksi muokattu:
Koulussa musa 10. Laulan kyllä nuotilleen, mutta ei se tänä päivänä mihinkään idolsseihin riittäs. Pitäs olla hannapakaris- tai annaabreuääni, että erottus.

Riippuu vähän. Jotku sanoo, että osaan tosi hyvin ja toiset nauraa kuollaksen. Kyllä sitä nyt silloin tällöin kehtaa karaokea käydä laulamassa, mutta silloinkin ihmisiin tekee varmaan suuremman vaikutuksen mun lavashow kuin itse laulutaito...tai sen puute. :)

Olen saanut joskus laulusta kympin, mutta omasta mielesta laulutaito on surkea.
Silti en hapea ja saatan jopa karaookkea joskus kokeilla.... :thumbfh::o

10 koulussa,mutta kun iski murrosikä ja tupakka ja viina alkoi maistumaan niin sinne meni pop-laulajan ura:o 7 annan.

Ei se nyt varmaan kovin hyvä ole.. Tosi harvoin olen suostunut laulamaan julkisesti. En muista jouduinko koulussakaan laulamaan yksin mitään.. Ei meillä ollut mitään laulukokeita.

Ala-asteella oli 9.5, mutta ne sievistelee siellä noita, joten laitoin nyt kasiksi. Ainakin Singstarissa pärjää.

Väittäisin, että olivat arviolta noin 99% oppilaista jonkinasteisia painajaisia, etenkin, jos maikka ei älynyt suorituttaa niitä kahden kesken vaan koko luokan kuulleen :doubtful:

Meillä oli yläasteella jossakin vaiheessa mahdollisuus vapaaehtoisesti laulaa laulukokeessa. Mä olin se toinen. Toinen soitti pändissä.:o

Aina oon tykänny laulamisesta, vuoden verran kävin pop/jazz-laulutunneillakin ja säännöllisen epäsäännöllisesti ollut jonkinlaisissa kuoroissa tai muissa laulupoppoissa. Sanotaan että 9, koska ainahan on varaa parantaa (kunnes on paras).

Koulussa musiikki kokonaisuudessaan useimmiten 9 ja laulu 7. Tuosta nyt on kuitenkin jo muutama vuosi ja tätä nykyä osaan huutaa myös falsetissa joten arvioisin lauluni numeroon 8.

Edit: Osaan myös öristä.:o

Viimeksi muokattu: