Kumpaan näistä yllä viittaat ?Nopeahuoli sanoi:Ocean's Twelve:
Leffa olikin enemman "kikkailua" kun sita mita edellisessa osassa nahtiin. Pettymys.
1960:
2001:
Kumpaan näistä yllä viittaat ?Nopeahuoli sanoi:Ocean's Twelve:
Leffa olikin enemman "kikkailua" kun sita mita edellisessa osassa nahtiin. Pettymys.
Kummatkin nahneena, totta kai tohon jalkimmaiseen. Sama casti kun melkeen on Nyt oli jo muutenkin huikeaa castia pantu vaan paremmaksi ainakin Brucella, Zeta-Jonesilla ja Izzardilla :ahem:joukahainen sanoi:Kumpaan näistä yllä viittaat ?
1960:
2001:
Mä muuten esiinnyn tossa leffassa.Jones sanoi:En ole kahlannut tätä toikkia läpi, mutta itselläni on työn alla: Framför främsta fronten - Etulinjan edessa. Joka on kaukana Hollywood-hömpästä ja koska pohjautuu tositapahtumiin ja henkilöihin, aika vakuuttava leffa.
Yritin löytää mutten löytänyt. Selitäs tarkemmin se kohtaus. Oletko siinä 'making of' jutussa mukana?:doubtful:Bobakki sanoi:Mä muuten esiinnyn tossa leffassa.
Kun venäläissotilaat juoksee rantaan taistelukohtauksessa, oon se, joka kantaa pyssyä väärinpäin. Ja tän takia meiltä vietiin viikonloppuvapaat...
Pakko kysyä, että oliko tahallinen juttu?Bobakki sanoi:Mä muuten esiinnyn tossa leffassa.
Kun venäläissotilaat juoksee rantaan taistelukohtauksessa, oon se, joka kantaa pyssyä väärinpäin. Ja tän takia meiltä vietiin viikonloppuvapaat...
tai tykkäskö kaverit, kun lomat palo... ?Sam sanoi:Pakko kysyä, että oliko tahallinen juttu?
Mullekin jäi hieman epäselväksi, että miksi ne lomat paloi, mutta tulin siihen tulokseen, että ne lomat paloivat sen vuoksi, että jannut joutuivat esiintymään leffassa eikä suinkaan sen vuoksi, että se kivääri oli väärinpäin (olkootkin, että juuri noinhan siinä Bobakin viestissä lukee). Voin kyllä olla väärässäkinjaska sanoi:tai tykkäskö kaverit, kun lomat palo... ?
Ett silleen!!!!!!!!!1
Viikonloppuna Nelonen teki varsinaisen kulttuuriteon ja näytti kaikki Indiana Jonesit peräkkäisinä iltoina. Harmittamaan jäi, kun Kadonneen aarteen metsästäjät jäi nestetankkauksen takia näkemättä, mutta Tuomion Temppeli ja Viimeinen ristiretki tulikin tapitettua sitäkin innokkaammin.Absolut sanoi:
Noiden lisäks ehkä Indiana Jonesit vois hankkia. Rehellistä viihdettä, ei tavoitella sen kummempia "taiteellisuuksia"
Mun mielestä ko. elokuva oli taas mainio :ahem: :thumbup: Tosin se lopun "iso taistelukohtaus" oli huonosti toteutettu..RK-62 sanoi:Etulinjan edessä. 5/10
00:41 <@rk62> ei ollu mitään juonta koko leffassa
00:41 <@rk62> sekava
00:41 <@rk62> henkilöhahmot jäi aika ohueksi
00:41 <@rk62> eikä oikein niitä tapahtumia liitetty isompiin kokonaisuuksiin
Tuosta Manchurian kandinaatistahan on kuvattu hiljattain uusi versio. Sitä tähdittävät Denzel Washington ja Meryl Streep. Frankerheimer on näköjään mieltynyt poliittisten draamojen ohjaamiseen. Yhden herran leffoista olen nähnyt. Path to war(2002), se kertoi Lyndon.B.Johnsonin hallinnon vaikeuksista Vietnamin sodassa. Pidin siitä leffasta paljon. Yleensäkkin olen noista poliittisista trillereistä pitänyt. Pitänee seuraavaksi katsoa tuo Manchurian kandinaatti. Molemmat uus ja vanha.joukahainen sanoi:Viime viikkojen aikana on tullut katsottua nämä kolme elokuvaa joita yleisesti pidetään Kylmä sota- aiheisten leffojen parhaimmistoon kuuluvina. Itseäni eniten miellytti ehdottomasti Manchurian Candidate.