Viimeisen seitsemän vuoden aikana olen käynyt kaksi kertaa leffateatterissa.Mity sanoi:Montakertaa kävitte viime vuonna elokuvissa? Siis ihan leffateatterissa, kotiteatterit ei kalpaa. Itse tuli nähtyä 41 elokuvaa teatterissa, joka vuosi pistän aina vähän paremmaksi...
Mites on niin surkeesti päässyt käymään? Itse olen ehdottomasti valkokangaselokuvan kannalla, vaikka onneksi kotilaitteistot kehittyvät kokoajan - mutta mikään ei voita valkokankaan lumoa.Sam sanoi:Viimeisen seitsemän vuoden aikana olen käynyt kaksi kertaa leffateatterissa.
Mity sanoi:Mites on niin surkeesti päässyt käymään? Itse olen ehdottomasti valkokangaselokuvan kannalla, vaikka onneksi kotilaitteistot kehittyvät kokoajan - mutta mikään ei voita valkokankaan lumoa.
Kehno rahatilanne ja pienet lapset.Mity sanoi:Mites on niin surkeesti päässyt käymään? Itse olen ehdottomasti valkokangaselokuvan kannalla, vaikka onneksi kotilaitteistot kehittyvät kokoajan - mutta mikään ei voita valkokankaan lumoa.
Taidat vain vierittään syyn itsestäsi muiden harteilleJones sanoi:Mulla just päin vastoin:
Pieni rahatilanne ja kehno lapsi.
Keisarikunnan kävin katsomassa!Jones sanoi:Onkos joku teistä koppimulkuista nähneet Alfien (Jude Law), Napariipin pikajunan (Tom Hanks) tai Keisarikunnan (Mikko Leppilampi &Co.)
Mutta aiemmista von Trierin elokuvista tuttu asetelma: nainen marttyyrina, saa Dogvillen lopussa uuden (vapauttavan?) käänteen. Vaikuttava filmi.joukahainen sanoi:Lars von Trier - Dogville
Vaikuttava elokuva joka kasvaa hienosti loppua kohden.
Trierin näkemys ihmisestä on varsin pessimistinen tässä filmissä - kaikissa meissä asuu paha jos olosuhteet sen vain sallivat.
Hmm. Kyllä mä ihan vilpittömästi tarkoitin, että me lusittiin viikonloppu leffan tekemisen vuoksi, enkä siksi, että mulla oli pyssy väärin päin. Sekin kun oli sillain väärin et se oli niinkö eri puolella kuin kaikilla muilla (oikea käsi edessä niinkö vasensilmäisillä, tajuuttekos?).OoPee sanoi:Mullekin jäi hieman epäselväksi, että miksi ne lomat paloi, mutta tulin siihen tulokseen, että ne lomat paloivat sen vuoksi, että jannut joutuivat esiintymään leffassa eikä suinkaan sen vuoksi, että se kivääri oli väärinpäin (olkootkin, että juuri noinhan siinä Bobakin viestissä lukee). Voin kyllä olla väärässäkin