Leffa-arvostelumme.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Kolmas Hobitti. Kuin katsoisi kolmetuntisen perkeleen huonon action-kohtauksen paskasta tietokonepelistä. Kuten olivat ensimmäinen ja toinenkin osa.

0/5.
Sunnuntaina kävin katsomassa tuon. Hieman pettynyt olin minäkin, periaatteessa hienosti tehty, mutta jotain tuosta jäi puuttumaan. Kaksi ensimmäistä osaa olivat selvästi parempia.

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Kolmas Hobitti. Kuin katsoisi kolmetuntisen perkeleen huonon action-kohtauksen paskasta tietokonepelistä. Kuten olivat ensimmäinen ja toinenkin osa.

0/5.
Hei hei!

Eiks nää bofferimiekan heilutteluhommat oo kritiikin ulkopuolisia elokuvia? Tulee rakastaa varauksetta ja teatteriassa pitää itkeä. Kuitenkin tehty maaiman parhaista kirjoista. Joita toki suurin osa ei ole lukenut.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Hei hei!

Eiks nää bofferimiekan heilutteluhommat oo kritiikin ulkopuolisia elokuvia? Tulee rakastaa varauksetta ja teatteriassa pitää itkeä. Kuitenkin tehty maaiman parhaista kirjoista. Joita toki suurin osa ei ole lukenut.
No Hobbitin pääongelma on se, että varsin mainiosta, mutta kuitenkin vain reilun 300 sivun kirjasta on tehty melkein kahdeksantuntinen elokuva... Yllättävän hyvin tuo juonen venytys on onnistuttu tekemään niissä kahdessa ensimmäisessä osassa, mutta kolmannessa osassa tuo jotenkin vähän läsähti kasaan.

Captain Howdy

Well-known member
Näkemällä paskaa. Yksi huonoimmista leffoista, mitä olen nähnyt. Siis se uusin hobitti.

Melinda

Sponsored by Sam
Sijainti
Melko kaukana
Pidin Hobitti kolmosesta enemmän kuin Hobitti ykkösestä ja Hobitti kakkosesta, mutta se saattaa johtua siitä että olin jo ennen leffateatteriin kävelyä menettänyt toivoni.

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Pidin Hobitti kolmosesta enemmän kuin Hobitti ykkösestä ja Hobitti kakkosesta, mutta se saattaa johtua siitä että olin jo ennen leffateatteriin kävelyä menettänyt toivoni.
Tämä perusteella, ehkä tuo pitäisi sitten kuitenkin mennä katsomaan. Edelliset olivat pettymyksiä, mutta nyt mulla tietysti on toivo herännyt ja pettyisin kuitenkin vaan.

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Need for speed oli täysin ennalta-arvattavaa autonmälläysactionmussunmuuta alusta loppuun, mutta oli siinä ainakin Thyella ihan hyvää enkkuaksenttia vetämässä naispääroolissa salanimellä Imogen Poots. Eihän sellaista nimeä voi olla oikeasti kellään?

Sue_me

Well-known member
Black Swan.

Odotin melkoista taidepläjäystä. Mutta ei, tämä oli vielä taiteellisempi kuin ennakkoon arvelin.

Luomisen tuskaa, alkkareillaan keikistelevät Natalie Portman ja Mila Kunis. Niistä oli tämä elokuva tehty.

Troy

Well-known member
Sijainti
Very Good.
Black Swan.

Odotin melkoista taidepläjäystä. Mutta ei, tämä oli vielä taiteellisempi kuin ennakkoon arvelin.

Luomisen tuskaa, alkkareillaan keikistelevät Natalie Portman ja Mila Kunis. Niistä oli tämä elokuva tehty.
Lievästi kyllä jäi samoin mieleen eroottisuudella mainostaminen tämän leffan ensi-illan aikoihin. Jollakin herkällä ballerinaerotiikalla varsinkin. No näinhän ei ollut.

Kaikenlaista paskaahan siinä leffassa tapahtui.

Sue_me

Well-known member
Sanctum

UMK:n jälkeen telkkari unohtui päälle ja jäin tuijottamaan ruutua. No, rainahan sieltä alkoi tupsahdella.

Aluksi tuumasin että jotain b-luokan jurassic parkia olisi tulossa dinosauruksineen ja ufoineen kun aloittivat matkansa kohti suurta tuntematonta Papua-Uusi-Guinean viidakosta. No, juonihan kehittyi suht maltillista tahtia ja vakaasti, mutta ufot ja saurukset jäivät näkemättä. Ehkä henkilöhahmokkeiden rakentelu oli suoraan b-luokasta, mutta tunnelma oli parhaimmillaan a-luokkaa. Itseä ahdistaa ahtaat paikat, kuten hesa ja tämä ilmiö kävi päälle sukelteluosioiden aikana.

Ihan vähintään kertakatsomisen kestävä pätkä. Ehkä toistekin saattaisi katsoa, ainakin jos sattuu olemaan niin laiskalla tuulella, ettei jaksa vaihtaa kanavaa.

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Niin mainio sarja kun Breaking Bad olikin, olin melko varma tämänä spinoffin "Better call Saul" olevan kauheaa kuraa.

Olin väärässä. Ei se kuraa ollut, mutta ei kyllä hyväkään. 1,5 jaksoa tuota jaksoi ja luovutin.

En suosittele. Tissejä lain.

Lunssila

Well-known member
Big Wet Asses 17:ssa muistaakseni vilahtaa ainakin sivutissi siinä 47 minuutin kohdalla.

Viimeksi muokattu:

Antsa Rieppo

Well-known member
Sijainti
Purukiellossa
Tarkoitus olisi mennä tänään katsomaan Night at the Museum: Haudan salaisuus tänään pojan kanssa. Sopivan kevyttä hömppää tällaiselle korkeakulttuurista ymmärtämättömälle.:eek: