Leffa-arvostelumme.

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39265
Sijainti
Semminki
No sittenhän Antsa voi hyvin perustaa "Mette Mannonen lööpeissä" -toikin? Vai voiko sittenkään, ehkemme saa kosk...
Jos et huomaa näissä mitään eroa loukkaavuudessa niin onnea elämään:
-Raija Pelli hävisi Stanley Cup-finaalin
-Mettellä on pienet tissit.
 

Örfil

Guest
Heh heh :thumbup:

Toki tarkoitimme että "Mette Mannonen-Pelli hävisi Stanley Cup-finaalin" postauksille hekottelemme ratkiriemukkaasti yhdessä, emme "Raija Pelli on ärsyttävä tyyppi" tyylisille postauksille, aijaijai.
 

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39265
Sijainti
Semminki
Minun puolestani ihan sama.
Minua vituttaa se, että Rieppo työntää joka paikkaan kuinka pienet tissit Mettellä on. Siihen tartuin.
 

Antsa Rieppo

Well-known member
Liittynyt
1.1.2015
Viestit
46299
Sijainti
Purukiellossa
Minun puolestani ihan sama.
Minua vituttaa se, että Rieppo työntää joka paikkaan kuinka pienet tissit Mettellä on. Siihen tartuin.
Mutta se että ensin esinnelistit naiset rintoineen ja arviot ne ei tietenkään ole mitään.:eek:

Sattui vaan mukavasti sun arvioihin ne AAA-tason tissit, niin nehän meni just eikä melkein mun omaan vitsailukäyttötarkoituksiin.

Mutta ainahan se oma vitsailu on kilttiä ja muiden ei.

On mulla oma arvio Pelli-juttuunkin, mutta olkoon.

Ja ex-työkaverille Ruuskan Eilalle taas "syyt" Metestä ja Raijasta.
 

Antsa Rieppo

Well-known member
Liittynyt
1.1.2015
Viestit
46299
Sijainti
Purukiellossa
Itsellä aina ollut pienirintaisia tyttö-/naisystäviä, niin ei ole mikään "issue" se.

Eipä ne omatkaan vehkeet häävit ole. :(
 

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39265
Sijainti
Semminki
On siinä minun mielestä iso nyanssiero sanoa, että oli niin hienot tissit että tykkäsin elokuvasta, kuin kertoa vuodesta toiseen, että onpa pienet tissit tuolla yhdellä.
 

Antsa Rieppo

Well-known member
Liittynyt
1.1.2015
Viestit
46299
Sijainti
Purukiellossa
On siinä minun mielestä iso nyanssiero sanoa, että oli niin hienot tissit että tykkäsin elokuvasta, kuin kertoa vuodesta toiseen, että onpa pienet tissit tuolla yhdellä.
On toki.

Eihän Ilpokaan (muun muassa) pidä sun Raija Pelli-huumorista. Lopetatko sen hänen takiaan? Vai innostaako lisää?
 
Viimeksi muokattu:

Zoe

Maagikko, noituja
Liittynyt
25.11.2002
Viestit
9925
Sijainti
Nollola
On siinä minun mielestä iso nyanssiero sanoa, että oli niin hienot tissit että tykkäsin elokuvasta, kuin kertoa vuodesta toiseen, että onpa pienet tissit tuolla yhdellä.
Tälleen naisnäkökulmasta sanoisin, ettei kumpikaan ole erityisen tyylikästä.
 

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39265
Sijainti
Semminki
Tälleen naisnäkökulmasta sanoisin, ettei kumpikaan ole erityisen tyylikästä.
Ei ehkä tyylikästä, mutta onko se ihan vakavissaan ketään loukkaavaa jos ihmisen vartalon kauneutta ylistetään? Toki esineellistämiskortti on tarjolla. Itse en suuresti pahastuisi esineellistämisestäni jos joku joskus jossain kertoisi Fagerholmin peniksen olleen niin lumoava, että aikoo katsoa uudestaan elokuvan jossa se esiintyi.
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Leffassa ne tissit on ihan tarkoituksella sinne laitettu keräämään reaktioita, ja tissinsä esittelevä nimenomaan tarjoaa pallonsa pällisteltäväksi. Se on sen kohtauksen pointti.
Telkkarimeteorologi ei ole ammatissaan esittelemässä kehoaan, vaan säätä.
Näen tuossa eron.
 

Saunatakki

Walk a Crooked Mile
Liittynyt
3.8.2014
Viestit
2189
Jaahas, keskustelu on nähdäkseni edennyt siihen pisteeseen että on hyvä hetki mainita Christina Hendricks.

Ihana <3.
 

Zoe

Maagikko, noituja
Liittynyt
25.11.2002
Viestit
9925
Sijainti
Nollola
Ei ehkä tyylikästä, mutta onko se ihan vakavissaan ketään loukkaavaa jos ihmisen vartalon kauneutta ylistetään? Toki esineellistämiskortti on tarjolla. Itse en suuresti pahastuisi esineellistämisestäni jos joku joskus jossain kertoisi Fagerholmin peniksen olleen niin lumoava, että aikoo katsoa uudestaan elokuvan jossa se esiintyi.
Olenkohan lukenut hahmo Fagerholmilta ainuttakaan leffa-arvostelupostausta, jossa ei olisi jollain tavalla kommentoitu tissejä, joko niiden näkymistä tai näkymättömyyttä? Joo joo, hassutteluahan se ja tavallaan eräänlainen Forum-meemi, mutta ehkä vähän... yksiulotteista pidemmän päälle.
 

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39265
Sijainti
Semminki
Olenkohan lukenut hahmo Fagerholmilta ainuttakaan leffa-arvostelupostausta, jossa ei olisi jollain tavalla kommentoitu tissejä, joko niiden näkymistä tai näkymättömyyttä? Joo joo, hassutteluahan se ja tavallaan eräänlainen Forum-meemi, mutta ehkä vähän... yksiulotteista pidemmän päälle.
No nyt puhutaan jo eri asiasta.
Aiheen loukkaavuus - > Meikäläisen yksitoikkoisuus.
 

Zoe

Maagikko, noituja
Liittynyt
25.11.2002
Viestit
9925
Sijainti
Nollola
Army of One. Hauska ja yllättävä elokuva. Nicolas Cage josta en yleensä pidä lain, loisti roolissaan. A-luokan tissit pääosassa. Tykkäsin.

Scouts Guide to the Zombie Apocalypse. Viihteen ei tarvitse aina olla tasokasta. Zombien kikkelissä roikkuminen nauratti. AAA+++-luokan tissit pääosassa ja muutamat pienemmät sivurooleissa. Paras elokuva ikinä.
No kyllähän tällaisia arvioita, joissa naisnäyttelijät kuitataan pelkkinä tisseinä eikä nimiäkään vaivauduta mainitsemaan, voisi joku pitää jopa rahtusen loukkaavina.
 
Ylös