Leffa-arvostelumme.

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39265
Sijainti
Semminki
Army of One. Hauska ja yllättävä elokuva. Nicolas Cage josta en yleensä pidä lain, loisti roolissaan. A-luokan tissit pääosassa. Tykkäsin.

Scouts Guide to the Zombie Apocalypse. Viihteen ei tarvitse aina olla tasokasta. Zombien kikkelissä roikkuminen nauratti. AAA+++-luokan tissit pääosassa ja muutamat pienemmät sivurooleissa. Paras elokuva ikinä.
 

Antsa Rieppo

Well-known member
Liittynyt
1.1.2015
Viestit
46299
Sijainti
Purukiellossa
Ja tykin kuulillaan.

Onhan se kiva kun jaksaa tisseistä kirjoitella positiiviseen sävyyn internettiin.:thumbup:

Jos on kikkeleitä ja tissejä elokuvassa, niin Fägis tykkää.
 

Örfil

Guest
Loukkaavaan sävyyn jatkuva keskustelu toisen ihmisen fyysisestä ominaisuudesta on jossain säälittävän ja vastenmielisen rajamailla.

Mutta kukin tyylillään.
Mikäs R Pellissä mättää sitten? Ei ole auennut mulle, jos totta puhutaan ja miksei puhuttaisi.
 

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39265
Sijainti
Semminki
Mikäs R Pellissä mättää sitten? Ei ole auennut mulle, jos totta puhutaan ja miksei puhuttaisi.
Ei Raijassa mikään mätä. Enkä häntä ole konsanaan varsinaisesti pilkannutkaa. Lapsuudensankarini itseasiassa.
Voi sitä Raija Pellin. Voi sitä.
 

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39265
Sijainti
Semminki
Vaan esimerkiksi "Raija Pelli lööpeissä" -toikin idea on… mikä?

Ihan vilpittömästi kyselen, kun en vaan tajuu.
Sen funktio on ihan pelkkä hassuttelu.
Niistä lööpeistä saisi "kohteelleen" helposti pahansuopia ja loukkaavia.
Jos ne lukee läpi niin huomaa, että sellaisia olen vältellyt.
Eikä henkilön olisi pakko olla Raija Pelli joka otsikoihin sorvataan. Raija vain sattui olemaan sopivan A) tunnettu B) absurdi valinta siihen.
 

Zoe

Maagikko, noituja
Liittynyt
25.11.2002
Viestit
9925
Sijainti
Nollola
Tämä selvä.

Itse karsastan "hassuttelua", joka on noin voimakkaasti (täysin ulkopuoliseen) henkilöön menevää.
 

Örfil

Guest
No sittenhän Antsa voi hyvin perustaa "Mette Mannonen lööpeissä" -toikin? Vai voiko sittenkään, ehkemme saa kosk...
 
Ylös