Albert Oil
Hippi ja juntti
Olen antanut aika monta mahdollisuutta. En aio antaa enää.Katoppa joku.
Ja varmaan olen mielipiteineni vähemmistössä, sen tiedostan, mutta tää on tätä.
Olen antanut aika monta mahdollisuutta. En aio antaa enää.Katoppa joku.
Me olemme näköjään tässäkin asiassa varsin eri linjoilla.Pakko myöntää, että mä en pysty suhtautumaan (Aki) Kaurismäen leffoihin objektiivisesti, koska mulla on niitä kohtaan vakava vamma. Vihaan ohjaajan tapaa kuljettaa tarinaa, suorastaan kammoan näyttelijäohjausta ja ylipäätään elokuvien aneemisen, epärealistisen melankolinen maailma on mulle täysi kauhistus. Mä en vaan saa niistä otetta, en sitten vaikka päällä seisoisin. Ei voi mitään.
Mun elämä on niin surumielistä ja vähäeleistä muutenkin, etten välitä moista toljottaa enää valkokankaalta.Vähäeleisyys, minimiin pelkistetty dialogi ja osin boheeminen ja perisuomalainen mustavalkoinen surumielisyys kiehtovat.
Samoin, mutta mää saan vertaistukea Kaurimäen elokuvista.Mun elämä on niin surumielistä ja vähäeleistä muutenkin, etten välitä moista toljottaa enää valkokankaalta.
Sama.Toi Genisys oli muuten aika paska... Siinä oli kyllä paikoin ideaa, mutta aika surkea roolitus ja käsikirjoitus. Niin kuin aina nykyään, aivan liikaa tietokonetehosteita.