Il Tempo Gigante
Darth Father
Haa.
Mulla on visiin jäänyt päälle joistain Murrayn armeija-filmeistä tuttu vitun ärsyttävä 'ylimielisenrentopaska'-imago. Näitä filmejä on varmaan enemmänkuin yksi ?
Murray on varmaan hyvä ja arvostettu näyttelijä, mut mun mielessäni hän on jäänyt muutaman ärsyttävän roolihahmonsa vangiksi.
Enkä ala tässä erittelemään BM:n mielestäni ärsyttäviä rooleja. Kun en niitä välttämättä oikein muista.
En pidä ko. henkilöstä näyttelijänä. Ei vaan synkkaa. Piste.
Minen ole koskaan oikeen tykänny Bill Murraysta. En tiedä miksi näin on ? Muistaakseni ekat Murray-havainnot on Dickens'in joulutarinasta (???), jonka aikoinaan kahtelin elokuvissa.Mr Natural sanoi:Bill Murray oli kyllä loistava, taas.
Mulla on visiin jäänyt päälle joistain Murrayn armeija-filmeistä tuttu vitun ärsyttävä 'ylimielisenrentopaska'-imago. Näitä filmejä on varmaan enemmänkuin yksi ?
Murray on varmaan hyvä ja arvostettu näyttelijä, mut mun mielessäni hän on jäänyt muutaman ärsyttävän roolihahmonsa vangiksi.
Enkä ala tässä erittelemään BM:n mielestäni ärsyttäviä rooleja. Kun en niitä välttämättä oikein muista.
En pidä ko. henkilöstä näyttelijänä. Ei vaan synkkaa. Piste.