kouvotsvoni
Banjottu
Kauna - ****
Ensimmäinen kauhuleffa aikoihin, jonka pelottelut toimivat.
Ensimmäinen kauhuleffa aikoihin, jonka pelottelut toimivat.
Nimen puolesta jo pelkästään voisin suositella eräällekin foorumilaiselle :ahem:Vilperi sanoi:Cinderella Man
Sisällön puolesta mä taas niille kaikille muille.kouvotsvoni sanoi:Nimen puolesta jo pelkästään voisin suositella eräällekin foorumilaiselle :ahem:
Onko leffa sitten jaskalta kielletty? :nope:Vilperi sanoi:Sisällön puolesta mä taas niille kaikille muille.![]()
On toki. Senhän voi kukin lukea sieltä takakannesta. :ahem:kouvotsvoni sanoi:Onko leffa sitten jaskalta kielletty? :nope:
No onhan noita nettikauppoja yksi jos toinenkin eri puolella maailmaa. Melko paljon olen hankkinut levyjä mm. näistä paikoista:Vilperi sanoi:Mistähän joukahainen mahtaa hankkia noita leffoja pääosin? Iso osa kuitenkin sen verran vähemmän tunnettuja ettei varmaan ihan paikallisesta prismasta löydy?![]()
Ok. Itellä vielä suhteellisen hyvin riittänyt kotimaiset nettikaupat joitain poikkeuksia lukuunottamatta. Tosin luottokortittomuuskin sanelee aika pitkälti ostopaikat. Toi DvdBeaver vaikuttaakin ihan mielenkiintoiselta sivustolta, täytynee lisätä kirjanmerkkeihin. :thumbup:joukahainen sanoi:No onhan noita nettikauppoja yksi jos toinenkin eri puolella maailmaa. Melko paljon olen hankkinut levyjä mm. näistä paikoista:
-cd-wow (Englanti): on kallistunut hieman viime kuukausina, myy kaikkien alueiden levyjä. Ilmainen postitus
-play (Jersey): R2, ilmainen postitus
-deepdiscountDVD (USA): R1, mm.Criterionit hankin nykyään täältä
Lisäksi jonkun verran tulee tilattua sekä Ranskan, Englannin että USA:n Amazonista. Aasialaisia elokuvia tilaan toisinaan yesasia:sta.
Aluevapaa DVD-soitin on luonnollisesti välttämätön kapistus. Levyn teknisen laadun voi helposti tarkistaa etukäteen vaikkapa Rewind:issa tai DVDBeaver:issä.
Tämä tuli joukahaisen vinkistä tilatuksi. Olo oli Väsynyt mutta eipä tullut uni silmään elokuvaa katsoessa. Lynch tarjoilee päin naamaa koko rahalla. Pitää hankkia lisää.joukahainen sanoi:David Lynch: Blue Velvet (1986)
Film noir Lynchin tapaan -selkeästi yksi hänen parhaista elokuvistaan ja joka kuvannee "amerikkalaisen unelman" takana piileskelevää väkivaltaa ja moraalista rappiota.
Elokuva oli huomattavasti hurjempi kuin muistinkaan, edellisestä katselukerrasta onkin tainnut vierähtää 19 vuotta. :eek!:
"Why are there people like Frank?"
![]()
Toi on muuten yksi niistä elokuvista, joka näyttää joka katselukerralla ihan erilaiselta kuin mitä oli muistanut. Niin kuin joukahainen jo totesi. Nerokas filmi.H_Hihhuli sanoi:Tämä tuli joukahaisen vinkistä tilatuksi. Olo oli Väsynyt mutta eipä tullut uni silmään elokuvaa katsoessa. Lynch tarjoilee päin naamaa koko rahalla. Pitää hankkia lisää.