kouvotsvoni
Banjottu
Kauna - ****
Ensimmäinen kauhuleffa aikoihin, jonka pelottelut toimivat.
Ensimmäinen kauhuleffa aikoihin, jonka pelottelut toimivat.
Nimen puolesta jo pelkästään voisin suositella eräällekin foorumilaiselle :ahem:Vilperi sanoi:Cinderella Man
Sisällön puolesta mä taas niille kaikille muille.kouvotsvoni sanoi:Nimen puolesta jo pelkästään voisin suositella eräällekin foorumilaiselle :ahem:
Onko leffa sitten jaskalta kielletty? :nope:Vilperi sanoi:Sisällön puolesta mä taas niille kaikille muille.
On toki. Senhän voi kukin lukea sieltä takakannesta. :ahem:kouvotsvoni sanoi:Onko leffa sitten jaskalta kielletty? :nope:
No onhan noita nettikauppoja yksi jos toinenkin eri puolella maailmaa. Melko paljon olen hankkinut levyjä mm. näistä paikoista:Vilperi sanoi:Mistähän joukahainen mahtaa hankkia noita leffoja pääosin? Iso osa kuitenkin sen verran vähemmän tunnettuja ettei varmaan ihan paikallisesta prismasta löydy?
Ok. Itellä vielä suhteellisen hyvin riittänyt kotimaiset nettikaupat joitain poikkeuksia lukuunottamatta. Tosin luottokortittomuuskin sanelee aika pitkälti ostopaikat. Toi DvdBeaver vaikuttaakin ihan mielenkiintoiselta sivustolta, täytynee lisätä kirjanmerkkeihin. :thumbup:joukahainen sanoi:No onhan noita nettikauppoja yksi jos toinenkin eri puolella maailmaa. Melko paljon olen hankkinut levyjä mm. näistä paikoista:
-cd-wow (Englanti): on kallistunut hieman viime kuukausina, myy kaikkien alueiden levyjä. Ilmainen postitus
-play (Jersey): R2, ilmainen postitus
-deepdiscountDVD (USA): R1, mm.Criterionit hankin nykyään täältä
Lisäksi jonkun verran tulee tilattua sekä Ranskan, Englannin että USA:n Amazonista. Aasialaisia elokuvia tilaan toisinaan yesasia:sta.
Aluevapaa DVD-soitin on luonnollisesti välttämätön kapistus. Levyn teknisen laadun voi helposti tarkistaa etukäteen vaikkapa Rewind:issa tai DVDBeaver:issä.
Tämä tuli joukahaisen vinkistä tilatuksi. Olo oli Väsynyt mutta eipä tullut uni silmään elokuvaa katsoessa. Lynch tarjoilee päin naamaa koko rahalla. Pitää hankkia lisää.joukahainen sanoi:David Lynch: Blue Velvet (1986)
Film noir Lynchin tapaan -selkeästi yksi hänen parhaista elokuvistaan ja joka kuvannee "amerikkalaisen unelman" takana piileskelevää väkivaltaa ja moraalista rappiota.
Elokuva oli huomattavasti hurjempi kuin muistinkaan, edellisestä katselukerrasta onkin tainnut vierähtää 19 vuotta. :eek!:
"Why are there people like Frank?"
Toi on muuten yksi niistä elokuvista, joka näyttää joka katselukerralla ihan erilaiselta kuin mitä oli muistanut. Niin kuin joukahainen jo totesi. Nerokas filmi.H_Hihhuli sanoi:Tämä tuli joukahaisen vinkistä tilatuksi. Olo oli Väsynyt mutta eipä tullut uni silmään elokuvaa katsoessa. Lynch tarjoilee päin naamaa koko rahalla. Pitää hankkia lisää.