Jonkki
Press Play ►
Free Jimmy
Norjalaista animaatiota, roek.
7/10
7/10
Toi on loistoleffa kylla. Oitais voitu kaffet juoda sita kattoessa kylla.lara sanoi:katoin perään Smokin' Aces 9/10 Huippu viihdykettä ja riittävän isoja pyssyjä. Kuitenkin hienoa näyttelijöintiä ja hyvä pohja tarinalle. :thumbup: :thumbup:
Kattelin kans yks päivä. Viihdyttävää settiä, peesaan seiskalla.Jonkki sanoi:Free Jimmy
7/10
:doubtful:Myllis sanoi:Toi on loistoleffa kylla. Oitais voitu kaffet juoda sita kattoessa kylla.
Omalla kohdallani kävi juuri päinvastoin. Mielestäni eka oli paras, kakkososa oli lähes yhtä hyvä, kolmonen selkeä rimanalitus. Liian pitkä, sekava juoni ja muutama hauska kohtaus.lara sanoi:Pirates of the Caribbean 3
8,5
Hauska pläjäys toimintaa, tykkään näistä leffoista vahvojen roolien ja mielikuvituksellisen toteutuksen takia. Koko trilogia on kasvanut joka jaksolla erinomaisesti enkä ainakaan minä löytänyt vanhan toistoa.
Hyvää viihdettä.
Mun mielestä Pirates of the Caribbean kolmonen oli kans sekava. Mutta oon tähän mennessä kuvitellu sen johtuneen siitä, että en ollu ihan selvinpäin sitä katsoessaniPeeVee79 sanoi:Omalla kohdallani kävi juuri päinvastoin. Mielestäni eka oli paras, kakkososa oli lähes yhtä hyvä, kolmonen selkeä rimanalitus. Liian pitkä, sekava juoni ja muutama hauska kohtaus.
Petyin rankasti koko piraatti-sarjaan: Odotin ihan oikeasti mielenkiintoista ja realistista kuvausta tuon ajan merenkulusta ja merirosvoista(upea aihe tehdä leffa sinänsä!),mutta pettymys oli suuri kun siellä alkoi sitten tulemaan kaikenmaailman vedenalaisia limanuljaskojen valtakuntia ja kanuunatkin räjähtivät osuessaan kuin ohjukset konsanaan.. Aluksi oikeasti ajattelin että no toi merkkarikapteeni on vaan kännissä tms(se Deppin huojuminen ja heiluminen), vaikka nopeestihan sen tajusi että tää on enemmän lasten hihitys-fantasiaDeppinIhQuiluLeffa, ois varmaan pitänyt ottaa etukäteen enemmän selvää ennenkuin ostaa lipun:thumbup:Juskanen sanoi:Mun mielestä Pirates of the Caribbean kolmonen oli kans sekava. Mutta oon tähän mennessä kuvitellu sen johtuneen siitä, että en ollu ihan selvinpäin sitä katsoessani
Anteeksi, mutta pisti naurattamaan. PotC kun on ehkä viimeisin vaihtoehto lähteä etsimään realistista kuvausta yhtään mistään. Ymmärrän kyllä että pettymyksen on täytynyt olla rankka. Jaksamisia.pendellstock sanoi:Odotin ihan oikeasti mielenkiintoista ja realistista kuvausta tuon ajan merenkulusta ja merirosvoista --