Kuka helvatan isosuu? Irina Milanko -kö?Na on niita makuasioita..... Itse en tykkaa Daltonista, enka myoskaan sun toisesta suosikista, siita isosuu muijasta... :yuck:
Karisma on eri asia kuin nayttelijantaidot...
Kuka helvatan isosuu? Irina Milanko -kö?Na on niita makuasioita..... Itse en tykkaa Daltonista, enka myoskaan sun toisesta suosikista, siita isosuu muijasta... :yuck:
Karisma on eri asia kuin nayttelijantaidot...
Hulia Roberts. :thumbfh::yuck:Kuka helvatan isosuu? Irina Milanko -kö?
Hulia Roberts. :thumbfh::yuck:
Mä katon kipeänä yleensä Forrest Gumpin. Miksei muitakin Tom Hanksin, mutta Gump on ehdoton. Jotain levollisia leffoja kun katot niin hyvä tuleeMitä leffoja suosittelisitte saikkupäivien ajankuluksi? Viime kerralla meni jo kaikki Kummisedät, alkaa ideat oleen vähissä.
Muistelen että pidit 3 Iron - leffasta.Mitä leffoja suosittelisitte saikkupäivien ajankuluksi? Viime kerralla meni jo kaikki Kummisedät, alkaa ideat oleen vähissä.
Ei ole käsitystä elokuvamaustasi, mutta allaolevan kanssa jokunen tunti vierähtää. Ja mahdolliset vauvakuumeetkin samalla varmaan alenevat .Mitä leffoja suosittelisitte saikkupäivien ajankuluksi? Viime kerralla meni jo kaikki Kummisedät, alkaa ideat oleen vähissä.
Paluu Tulevaisuuteen trilogia putkeen ja Indiana Jonesit!Mitä leffoja suosittelisitte saikkupäivien ajankuluksi? Viime kerralla meni jo kaikki Kummisedät, alkaa ideat oleen vähissä.
Ei huono! Kevyttä viihdettä parhaimmillaan. Vaikka pidänkin todella paljon Kummisetä leffoista, niin ne ovat kuitenkin aika raskaita katsottavia. Pelkäksi ajankuluksi ite suosin mieluummin jotain kevyitä ja helposti katsottavia.Paluu Tulevaisuuteen trilogia putkeen ja Indiana Jonesit!
Jokunen aika sitten kattelin In the Valley of Elah. Rankka aihe, mutta sopivan rauhallinen tyyli ja Tommy Lee Jones mielettömässä vedossa.Mitä leffoja suosittelisitte saikkupäivien ajankuluksi? Viime kerralla meni jo kaikki Kummisedät, alkaa ideat oleen vähissä.
Niin kuin tuolla aikaisemmin mainostin, niin Tummien perhosten koti. Toisaalta saikku on perseestä.Mitä leffoja suosittelisitte saikkupäivien ajankuluksi? Viime kerralla meni jo kaikki Kummisedät, alkaa ideat oleen vähissä.