bernie
Guest
lieköhän misse,tuo ollut kovinkaan olennaista?
*mika häkkinen on paras*
*mika häkkinen on paras*
joopa jooOriginally posted by Jacques:
<STRONG>Itse väitän että Häkkisen "ihmeparantuminen" oli enemmän kiinni loistavista lääkäreistä ja tallin sekä Erjan täydellisestä tuesta kuin Häkkisestä itsestään. Onnettomuudesta toipuminen ei siis mielestäni ole Häkkisen hyvyys, vaan niiden lääkäreiden joiden ansiosta Häkä toipui ja säilytti nopeutensakin kaiken huipuksi!</STRONG>
Niin mutta vihaisitko siinä tapauksessa, jos ex-maailmanmestari Villeneuve ajaisi tallissa. Luulempa, että ylistäisit tallia, joka käänteessä niinkuin Baria nyt. Villeneuve jättää Barin tn. tämän kauden jälkeen joten on mielenkiintoista nähdä oletko yhä heidän puolellaan kun oma suosikki lähtee pois. Itse en "kannata" mitään tallia, koska suosin suomalais kuskeja, mutta arvostan McLarenin tallina korkealle sen takia, että se on paljon vähemmän kiihkoilua ja enemmän tuloksia. Samaa ei voi sanoa Ferrarista, joka on tosin tällä hetkellä se paras talli.Originally posted by Jacques:
<STRONG>Vaikka McLarenia vihaankin niin tuo asia on yksi niistä joita McLarenissa kuitenkin arvostan. Loukkaantunutta kuljettajaa ei jätetä "heitteille"...</STRONG>
Viha on aika voimakas tunne ja yleensä se kohdistuu mielestäni ihmiseen. Mikä saa sinut vihaamaan autoa ja/tai tallia?Originally posted by Jacques:
<STRONG>Niin ja vielä sen verran että vihani McLarenia ... kohtaan ei vaikuta ... Ennustelen myös Williamsin nousua ykköstalliksi, vaikka se kuuluukin samaan "vihakategoriaan" kuin McLarenkin.. </STRONG>
"Tupakkayhtiön omistusosuus häiritsee aika paljon" Salli mun nauraa!!!!Originally posted by Jacques:
<STRONG> Minun suosikkitallini on Renault ja suosikkikuskini Panis.
Tupakkayhtiön omistusosuus häiritsee aika paljon...</STRONG>
Tässä puhutaan nyt Häkkisestä motivaation menettämisen jälkeen.Originally posted by Jacques:
<STRONG>Sekä Panis että Villeneuve yrittäisivät neljännellä sijalla ajaessaan väkisinkin saavuttaa 8 sekunnin päässä edessä ajavan kuljettajan, kun taas Häkkinen ajaisi rauhallisesti maaliin neljäntenä. Siinä se rankin ero! Häkkinen uskaltaa toki yrittää, jos näkee että edellä ajavalla on ongelmia, kuten Spassa 2000!</STRONG>
Hyvähän se on kevyemmällä autolla (2 stoppia) ohitella. Sade alkoi säkällä juuri oikeaan aikaan, niin Panis oli lopputuloksissa yllättävänkin korkealla.Originally posted by Jacques:
<STRONG>Olivier Panis taas osoitti Villeneuvemaisia suorituksia Brasiliassa viime vuonna. Mies ajoi kuin nuoruuden innolla ja ohitteli useita autoja tuosta vaan.
</STRONG>
Originally posted by VJR:
<STRONG>
Tässä puhutaan nyt Häkkisestä motivaation menettämisen jälkeen.
Sanoisin, että Villeneuve ajaa täysillä neljäntenä, kunnes lipsauttaa pihalle.</STRONG>