Yhden tuttuvan kyydissä kyllä aina ahdistaa. On vähän sellainen aina-oikeassa tyyppi ja hermostuuu TOOOOOOOODELLA pienestä. Yleensä puhuu "bisnespuheluja" ajon aikana puhelimeen n. 90% ajasta. Kauheeta säätöä. Kääntelee ja vaihtaa vaihteita yhdellä kädellä + vilkkutukset. Tekee todella äkkipikaisia päätöksiä liikenteessä, kun huomaakin olevansa väärällä kaistalla ja tämä kaikki edelleenkin puhelimeen samalla puhuen.
Enemmän ajankysymys, milloin kolahtaa ja aika varma oon että omasta mielestään ei ainakaan ole syyllinen hän.
Mikä saa ihmisestä, niin hektisen, ettei voi hetken rauhottua. Kyseinen kaveri tuntuu muutenkin olevan aina tulessa.
Mikä, mikä, mikä?
Niin ja mikä niissä suojatien edessä "mene vaan"-huitojissa ärsyttää? Sekä, että ne on suurempia ihmisiä, kun saavat päättää, että sinä menet nyt?

Itse silloin tällöin tuota harrastan, mutta ihan viime aikoina ennoo touhuillu.
Muutenkaan mun on erittäin vaikea ymmärtää minkäänlaista raivoa liikenteessä. Ihmisillä on itsellään joitain ongelmia, jos liikenteeseen tarvii lähteä raivoamaan ja tuntemattomien kanssa tappelemana. Mitä vittua sitten, vaikka joku toinen liikennesääntöjä rikkookin. Ette te jumalauta poliiseja ole. Itse lähinnä pyöritän tuollaisessa tilassa vähän päätä ja jatkan normaalisti. Minkä ihmeen takia _mun_ pitäisi pultata siitä, jos joku toinen on taukki. Niin kauan mua ei vituta, kunnes osuu toisen törttöilyjen takia. Siellä on jumalauta poliisit erikseen, jotka valvoo sitä hommaa, ei se ole muiden ajajien homma!
Vois rinnastaa tommosen toiminnan ihan suoraan taloyhteisössä tapahtuvaan kyyläämiseen ja muiden "neuvomiseen" kaikenlaisissa arkisissa asioissa, kuten roskien lajittelussa, siinä mistä kohtaa pihaan saa kävellä tai vaikkapa etupihan kunnossapidossa.
Eli lyhyesti: Mua vituttaa olemattomat elämäntapapoliisit kaikissa tilanteissa, liikenteenkin ulkopuolella.
Menkää ny vittu itteenne!