Ei olekaan Dompparia näkynyt...Joku pöljä seisoskeli keskellä liikenneympyrää tänään ja autoja tuli sen verran tiheästi, ettei kaveri uskaltanut tulla poiskaan sieltä. Näytti raukka palelevankin siellä.
Sanoisin että joku samaisessa taloudessa asuva henkilö, sillä IP-osoite on identtinen...Kannattaa käyttää hetki aikaa tutkimalla kuka on lähetänyt Törnin viestin numerolla 10,193.
Jos on tarkkana niin huomaa, etä tuolla samalla numerolla on lähetetty myös toinen viesti. Eli siis kaksi viestiä samalla juoksevalla numerolla.
Itse tunnustan noista vain toisen.
Mistä tuon viestinlähettäjän ip-osoitteen näkee?Sanoisin että joku samaisessa taloudessa asuva henkilö, sillä IP-osoite on identtinen...
Et mistään.Mistä tuon viestinlähettäjän ip-osoitteen näkee?
Kerrotko vielä miksi kahdella peräkkäisellä viestillä on sama järjestysnumero?Et mistään.
Ensimmäinen on #130 (ID-2022511)Kerrotko vielä miksi kahdella peräkkäisellä viestillä on sama järjestysnumero?
Todella hauskaaEnsimmäinen on #130 (ID-2022511)
Jälkimmäinen on #131 (ID-2022515)
Joten nyt se korkki kiinni.
Näytä liitetiedosto 17827Ensimmäinen on #130 (ID-2022511)
Jälkimmäinen on #131 (ID-2022515)
Joten nyt se korkki kiinni.
Olen tarkoittanut vain ja ainoastaan viestien lukumäärän laskuria. Olen äärimmäisen pahoillani jos olen vahingossa käyttänyt väärää termiä. Laskurin pitäisi käsittääkseni kasvaa joka postauksella. Mutta kerro toki jos olen väärässä.Niin?
Missä tuossa on muka sama postaus-id?
Se päivittyy aina jokaisen uuden postauksen jälkeen jokaiseen viestiin.Olen tarkoittanut vain ja ainoastaan viestien lukumäärän laskuria. Olen äärimmäisen pahoillani jos olen vahingossa käyttänyt väärää termiä. Laskurin pitäisi käsittääkseni kasvaa joka postauksella. Mutta kerro toki jos olen väärässä.
UskomatontaSe päivittyy aina jokaisen uuden postauksen jälkeen jokaiseen viestiin.
Mutta sinä näet ja olet käynyt katsomassa. Niinkö?Et mistään.
Joo. Kun kerran sitä ihmettelit niin päätin sitten asian selvittää.Mutta sinä näet ja olet käynyt katsomassa. Niinkö?
Hyvä. Kiitoksia tästä viestistäsi.Joo. Kun kerran sitä ihmettelit niin päätin sitten asian selvittää.
olen manannut pärinärenkailla ajavien hidastamaa liikennettä. Keli on yhtä hyvä kuin ennenkin mutta jostain syystä ajavat kuin olisi täys talvi.
jarrutus meni 3m pitkäksi